پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272123
اسرائيل جايي در آينده منطقه ندارد؛ اين غده سرطاني بايد ريشه‌کن شود
تاریخ انتشار : 1403/03/12 10:08:38
نمایش : 101
دبيرکل حزب‌الله لبنان عصر امروز (جمعه) به مناسبت درگذشت شيخ «علي کوراني» روحاني مسلمان شيعه اهل لبنان سخنراني کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ «سيد حسن نصرالله» دبيرکل حزب‌الله لبنان در آغاز سخنراني خود به ذکر خصوصياتي از شيخ علي کوراني پرداخت.

وي گفت که ابتدا درباره اين روحاني صحبت مي‌کند و سپس به تحولات فلسطين و لبنان مي‌پردازد.

سيد حسن نصرالله شيخ کوراني را يکي از حاميان مقاومت توصيف کرد و گفت که وي اعتقاد به زوال حتمي رژيم اشغالگر داشت و به همين دليل هدف ترور ناکام قرار گرفت.

وي افزود: شيخ کوراني از جمله کساني بود که فرزندانش را به ملحق شدن به جبهه‌هاي نبرد در جنوب لبنان تشويق کرد.

دبيرکل حزب‌الله لبنان در بخش ديگري از اظهاراتش به تحولات جنگ در غزه پرداخت و در اين باره گفت: ما بايد تمام تلاش خود را براي ريشه کني اين غده سرطاني (رژيم صهيونيستي) از منطقه به کار بگيريم.

سيد حسن نصرالله افزود: ما معتقديم که اين رژيم در منطقه ما آينده‌اي ندارد، نبرد در غزه همچنان ادامه دارد و جهان به دليل حمايت آمريکا درمانده شده است و کساني هستند که هنوز بر روي جامعه بين‌المللي براي بازدارندگي و حفاظت از فلسطيني‌ها حساب باز کرده‌اند.

وي تاکيد کرد: نتانياهو به جنونش در نوار غزه ادامه مي‌دهد و با اصرار به جنگ وضعيت رژيم اشغالگر را بدتر مي‌کند. آنچه گادي آيزنکوت، يکي از اعضاي کابينه جنگ و رئيس سابق ستاد ارتش و صاحب «دکترين ضاحيه» گفت، وضعيت «ارتش خسته» اسرائيل را نشان مي‌دهد و دشمن با وجود هشت ماه جنگ به هيچ دستاوردي دست نيافته است.

نصرالله تاکيد کرد: ما بايد به اين نبرد در منطقه خود به عنوان نبرد هستي و نبرد سرنوشت نگاه کنيم؛ چراکه پيروزي در اين نبرد تأثيرات مثبتي بر منطقه در همه سطوح خواهد داشت.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html