پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272115
نتانياهو: حمله به اردوگاه آوارگان رفح «اشتباه غم‌انگيزي» بود
تاریخ انتشار : 1403/03/08 12:43:17
نمایش : 82
پس از جنايت اشغالگران در رفح و هدف قرار دادن آوارگان در اردوگاهي در غرب اين شهر، نخست‌وزير رژيم صهيونيستي در ژستي انسان‌دوستانه گفت که اين حمله «اشتباه غم‌انگيزي» بود.

به گزارش شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ «بنيامين نتانياهو» نخست‌وزير رژيم صهيونيستي طي سخنراني در پارلمان اين رژيم گفت: «به‌رغم نهايت تلاش ما براي آسيب نرساندن به غيرنظاميان بي‌گناه، اما يک اشتباه غم‌انگيز رخ داد.»

خبرگزاري آسوشيتدپرس به نقل از نخست‌وزير رژيم صهيونيستي گزارش کرد: «ما در حال تحقيق درباره اين حادثه هستيم و به نتيجه‌گيري خواهيم رسيد زيرا اين سياست ما است.»

اين اظهارات پس از آن بيان شد که جنگنده‌هاي متجاوز ارتش رژيم صهيونيستي يکشنبه شب، چادرهاي آوارگان فلسطيني را در شمال‌غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

در اين جنايت تا اين لحظه بيش از ۴۵ فلسطيني، شهيد و ده‌ها نفر زخمي شده‌اند. جست‌وجو براي يافتن افراد زير آوار مانده همچنان ادامه دارد.

اين درحاليست که نتانياهو در ادامه به تداوم حملات عليه حماس متعهد شد و ادعا کرد: «اگر ما تسليم شويم، پيروزي بزرگي را به تروريسم اهدا خواهيم کرد.»

نخست‌وزير رژيم صهيونيستي هم‌چنين گفت که «يحيي السنوار» رهبر جنبش حماس در نوار غزه «از اسرائيل خواستار شرايطي است که موجوديت آن را تهديد مي‌کند.»

وي افزود: «براي پايان دادن به جنگ تا قبل از دستيابي به همه اهداف آن آماده نيستم و پرچم تسليم برنخواهم افراشت و نبرد را ادامه خواهيم داد. بايد بر حماس فشار بياوريم. ما اين کار را مي‌کنيم و با قدرت مي‌جنگيم.»

وزارت بهداشت فلسطين در نوار غزه شامگاه يکشنبه اعلام کرد که هيچ بيمارستاني در رفح (جنوب) وجود ندارد که بتواند قربانيان «کشتار صهيونيست‌ها» عليه آوارگان غرب اين شهر را در خود جاي دهد. هلال احمر فلسطين تاکيد کرد که بمباران رژيم صهيونيستي منجر به شهادت و زخمي شدن تعداد زيادي از مردم در منطقه‌اي امن در نزديکي شهر رفح شده است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html