پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272104
ليگ برتر فوتبال| ملودرام در ته جدول؛ نفت و استقلال خوزستان در لبه تيغ
تاریخ انتشار : 1403/03/05 09:17:16
نمایش : 86
هفته بيست و هشتم رقابتهاي ليگ برتر فوتبال با انجام 8 بازي در سراسر کشور برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، هفته بيست و هشتم رقابتهاي ليگ برتر فوتبال با انجام 8 بازي همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

در تهران پيکان به مصاف تراکتور رفت. در نيمه نخست اتفاقي رخ نداد. نيمه دوم نيز بسان نيمه اول بود تا دو تيم در يک بازي سرد و ملال آور امتيازات را تقسيم کنند.
پيکان صفر
گل:-

تراکتور صفر
گل:-


ملوان در خانه از مس پذيرايي کرد. دو تيم بازي را سريع و ديناميکي آغاز کردند اما در نيمه اول گلي نروييد. در نيمه دوم مس توانست به گل برسد تا ۳ امتياز شيرين را به خانه ببرد. 
ملوان صفر
گل:-

مس ۱
گل: سجاد شهباززاده (۵۳)


سپاهان در اصفهان به مصاف هوادار رفت. سپاهان از همان ابتدا جلو کشيد و دو گل زد تا برنده به رختکن برود. سپاهان از اين ۲ گل محافظت کرد تا برنده بازي باشد. 
سپاهان ۲
گل: شهريار مغانلو (۱۳)، رامين رضاييان (۳۶)

هوادار صفر
گل:-


نفت آبادان ميزبان شمس آذر بود. شمس آدر خيلي زود به گل رسيد، نفت جبران کرد اما اشتباه وحشتناک گلر نفت يک گل به شمس آذر هديه داد تا ميهمان برنده به رختکن برود. نفت که نمي خواست بازنده باشد، نيمه دوم جلو کشيد و در واپسين لحظات گل تساوي را زد تا امتيازات تقسيم شود. 
نفت آبادان ۲
گل: ميثم تهيدست (۷ و ۹٠+۲)

شمس آذر ۲
گل: فراز امامعلي (۴)، حسين پاپي (۱۳)


گل گهر و آلومينيوم در سيرجان با هم مسابقه دادند. آلومينيوم خيلي زود به گل رسيد اما گل گهر با يک گل زيبا جبران کرد تا دو تيم با تساوي به رختکن بروند. در نيمه دوم آلومينيوم برتري خود را ديکته کرد و توانست ۲ گل زده و برنده بازي باشد. 
گل گهر ۲
گل: سعيد سحرخيزان (۱۹)، احمد زنده روح (۹٠+۶، پنالتي) 

آلومينيوم ۳
گل: رضا جبيره (۵ و ۵۹)، امين کاظميان (۹٠)


فولاد در اهواز به مصاف ذوب آهن رفت. هر دو تيم نيمه اول هجومي کار کردند اما گلي نروييد. فولاد در نيمه دوم گل زد و ۳ امتياز مهم را به جيب بزند. 
فولاد ۱
گل: موسي کوليبالي (۵۸)

ذوب آهن صفر
گل:-

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html