پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272102
تشييع مردمي رئيس‌جمهور پيام قوت جمهوري اسلامي به همه دنيا بود
تاریخ انتشار : 1403/03/05 09:13:09
نمایش : 95
رهبر انقلاب در ديدار با خانوادۀ شهيد سيد ابراهيم رئيسي، تشييع مردمي رئيس‌جمهور را پيام قوت جمهوري اسلامي به همۀ دنيا برشمردند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ حضرت آيت‌الله خامنه‌اي چهارشنبه شب با حضور در منزل شهيد رئيسي و ديدار با خانوادۀ ايشان، رئيس‌جمهور شهيد را مظهر شعارهاي انقلاب اسلامي دانستند و اظهار ارادت مردم به ايشان را پيامي به دنيا به نفع جمهوري اسلامي توصيف کردند.

در اين ديدار که حجت‌الاسلام‌والمسلمين علم‌الهدي، سرکار خانم دکترعلم‌الهدي همسر شهيد رئيسي، فرزندان و بستگان ايشان حضور داشتند، رهبر انقلاب اسلامي، فقدان آقاي رئيسي را خسارت سنگين و غيرقابل جبراني براي کشور توصيف کردند.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به حضور مردم در تشييع رئيس‌جمهور که از ديد مهمانان خارجي ديدارکننده با ايشان هم پنهان نمانده بود، آن را پيامي به دنيا به نفع جمهوري اسلامي توصيف کردند که ريشۀ مردمي جمهوري اسلامي و قوت آن را نشان داد؛ قدرت و قوتي که در عمق جامعه و ملّت ايران ريشه دارد.

رهبر انقلاب اسلامي در ادامه اين ديدار با تأکيد بر اينکه خدمات خالصانه رئيس‌جمهور فقيد فقط به دورۀ حياتش خلاصه نمي‌شود افزودند: آقاي رئيسي بعد از حياتشان هم خدمات ارزنده‌اي به کشور کردند.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي همچنين به اظهار لطف، محبت و ارادت مردم پس از وقوع حادثه در شهرهاي مختلف، اشاره کرده و افزودند: اين اجتماعات که با دعا و روضه براي سلامتي رئيس‌جمهور همراه بود، نشان‌دهندۀ دلبستگي مردم به انقلاب و شعارهاي انقلاب اسلامي است.

ايشان با بيان اينکه شهيد رئيسي مظهرِ شعارهاي انقلاب اسلامي بود، گفتند حرف‌هاي اصلي انقلاب از زبان رئيس‌جمهور خارج مي‌شد و ايشان اين شعارها را، شعارهاي خود قرار داده بود.

رهبر انقلاب در پايان اين ديدار ضمن دعا و طلب مغفرت براي شهيد رئيسي، براي بازماندگان ايشان از درگاه خداوند صبر مسئلت کردند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html