پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272085
فتنه گران در جنگ نرم با نشانه حجاب و عفاف شکست خوردند
تاریخ انتشار : 1403/02/25 12:05:25
نمایش : 113
فرمانده کل انتظامي کشور با بيان اينکه فتنه گران در جنگ نرم با نشانه حجاب و عفاف شکست خوردند، گفت: خاکريزهاي دفاعي دشمن در جنگ نرم براي استحاله فرهنگي فرزندان شما در خيابان‌هاست.

به گزارش شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ سردار احمدرضا رادان امروز، ۲۳ ارديبهشت‌ماه در اجتماع مردمي حاميان طرح نور فراجا که در ميدان شهداي ذهاب رشت برگزار شد، با تبريک دهه کرامت ضمن قدرداني از مردان و زنان گيلاني در صيانت از عفاف و حجاب، اظهار کرد: از همه حمايت‌هاي زنان و مردان و مسئولين رزمنده پرور گيلان که سربازان‌شان را در اين جبهه پر افت و خيز جنگ نرم، ياري کردند، سپاسگزاري و قدرداني مي‌کنم.

فرمانده کل انتظامي کشور افزود: در استان گيلان، شهر رشت و اين ميدان شاهد دلاورمردي‌هاي رزمندگان اين ديار بودم، دياري که به وجود سرداران و عالماني چون شهيد ميرزا کوچک خان که در نبرد ثابت کرد از ارزش‌ها نمي‌گذرد، مفتخر است. اين ميدان متبرک به قدوم شهدايي است که با از خودگذشتگي مسير حق را انتخاب کردند.

وي با اشاره به عمليات وعده صادق، گفت: با طهارت خون شهدا وعده صادق محقق شد و وجود استکبار را با موشک‌ها به بازي گرفتند، جبهه حق در برابر باطل است و ان‌شاءالله به شرط ظهور دائمي است.

سردار رادان گفت: مردان و زنان گيلان رزمنده پرور و مجاهدپرور و انقلابي پرور هستند، در فتنه ۸۸ با حضور خود خط بطلاني بر توطئه شوم دشمنان کشيدند.

فرمانده کل انتظامي کشور گفت: موضوع حجاب و عفاف را سرسپردگان استکبار از چند صد سال قبل شروع هدف قرار داده بودند و به دنبال گرفتن بال حجاب و عفاف بودند، امر کشف حجاب براي چه بود، برداشتن چادر از سر بانوان و مادران ما براي چه بود. اين امر براي۳۰۰ سال پيش است. دشمن به اين نتيجه رسيد با برداشتن حجاب، چشم مردان به بي‌حيايي عادت مي‌کند، در نتيجه غيرت مردان هدف قرار مي‌گيرد، دشمن به دنبال آندلسي کردن ايران بود و در جنگ نرم شروع به سرباز گيري کرد در حاليکه حجاب و عفاف براي همه ارزش بوده و دشمن به دنبال دوقطبي کردن اين موضوع است.

وي ادامه داد: مردان و زنان رزمنده پرور بدانيد ما در اين عرصه توفيقاتي به دست آورديم.

سردار رادان با بيان اينکه دشمن با راهبردهاي ضدفرهنگي دنبال استحاله فرهنگي در جامعه است، گفت: خاکريزهاي دفاعي دشمن در جنگ نرم براي استحاله فرهنگي فرزندان شما در خيابان‌هاست، در عرصه جنگ سخت، نيمه سخت، فتنه و جنگ نرم تعيين کننده‌ترين خط بطلان مردم هستند، در دوران دفاع مقدس مردم وقتي وارد عرصه شدند توان جمهوري اسلامي چند برابر شد. همچنين در فتنه‌ ۸۸ وقتي به ساحت اباعبدالله(ع) توسط فتنه گران جسارت شد، مردم با آفرينش ۹ دي‌ خط بطلاني به فتنه کشيدند. امروز ۹ دي‌ها توسط شما مردم آفريده مي‌شود و مردم براي صيانت از عفاف و حجاب يکايک در صحنه آمدند و فتنه گران در جنگ نرم با نشانه حجاب و عفاف شکست خوردند.

وي تأکيد کرد: تا زماني که شما در صحنه هستيد قطع به يقين حمايت قاطع شما باعث مي‌شود دشمن در جبهه جنگ نرم شکست بخورد و صحنه‌هاي حضور شما براي دشمن نگران کننده است، ايران اسلامي براي مردم ايران است، سربازان شما در جنگ سخت با لطف، حمايت و دعاي شما براي حمايت از دين و ارزش‌هاي دين خدا در ميدان مقاومت حضور دارند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html