پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272081
افتتاح و بهره‌برداري اولين کارخانه آب‌معدني جمعيت هلال‌احمر کشور در بخش جونقان
تاریخ انتشار : 1403/02/23 20:39:25
نمایش : 397
فرماندار شهرستان فارسان گفت: اولين کارخانه آب معدني جمعيت هلال‌احمر کشور در شهرستان فارسان و در بخش جونقان و با حضور مسئولين استاني و به‌صورت ويدئو کنفرانس و وبينار با دستور معاون اول رياست‌جمهور فعاليت خود را شروع کرد.
سيد هادي صالحي  در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت:در ايام مبارک دهه کرامت و در هفته هلال‌احمر اولين کارخانه آب معدني جمعيت هلال‌احمر کشور در شهرستان فارسان و در بخش جونقان و با حضور مسئولين استاني و به‌صورت ويدئو کنفرانس و وبينار با دستور معاون اول رياست‌جمهور فعاليت خود را شروع کرد.
 
وي در ادامه افزود: اين مجموعه ارائه خدمات به کل جامعه هلال‌احمر سطح کل کشور را خواهد داشت و امر مهم‌تر اينکه زمينه‌اي براي اشتغال در سطح شهرستان خواهد بود فازهاي بعدي کارخانه نيز بعد از شروع به کار اين مجموعه انشاالله در همين مجموعه و در قسمت مجاور آن ادامه پيدا خواهد کرد.

صالحي اظهار داشت:افتتاح اين کارخانه از جمله تفاهم‌نامه‌هايي است که در سفر دوم رياست محترم جمهور به استان و شهرستان فارسان منعقدشده بود و به لطف خدا اکنون عملياتي و اجرايي شده که  جا دارد از همه کساني که در اين راه ياري رساندند تشکر به جا آوريم.

وي گفت:طي توافقي که در سفر دوم رياست محترم جمهور  به استان با هلال‌احمر انجام شد مقرر  شد  واحد توليد آب‌معدني راه اندازي شود که به امروز موکول شد و در اين روز و اين هفته مبارک هفته کرامت اين امر محقق گرديد.
 
وي در ادامه افزود:موضوع دومي که با هماهنگي هلال‌احمر انشاالله به‌زودي محقق خواهد شد امر گياهان داروئي  و فعال شدن اردوگاه‌هاي آن و همچنين استفاده از ظرفيت تجاري شرکت‌هاي زيرمجموعه‌هاي هلال‌احمر براي ايجاد و راه‌اندازي بازار اميد است اين امر بزودي محقق گردد.
 
 
جونقان در شهرستان فارسان و استان چهارمحال و بختياري است.اين شهر در دل رشته کوه‌هاي زاگرس و در دامنه جنوبي قله جهانبين واقع شده‌است.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html