پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272031
استقبال بيش‌از ۱۷ ميليون خانوار از کالابرگ الکترونيک/ ايجاد ۲/۵ ميليون فرصت شغلي در دولت سيزدهم
تاریخ انتشار : 1402/12/19 10:19:35
نمایش : 175
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي از استقبال بيش از ۱۷ ميليون خانوار از طرح ملّي کالابرگ الکترونيکي خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ سيدصولت مرتضوي در جمع مديران‌ کل اجرايي سراسر کشور و شوراي معاونين وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي، اظهار کرد: خدمت و گره‌گشايي از کار مردم، مهم‌ترين راه رسيدن انسان به کمال است.

وي، فرصت خدمت را اندک و پاداش خدمت را بسيار دانست و افزود: شکرانه مسئوليت در نظام مقدس جمهوري اسلامي خدمت به مردم است.

مرتضوي از ايجاد ۲/۵ ميليون فرصت شغلي در دولت مردمي سيزدهم خبر داد و گفت: در اين دولت نيز چهار ميليون نفر آموزش فني‌وحرفه‌اي ديده‌اند.

وزير کار و رفاه اجتماعي بر توانمندسازي، آموزش و ارتقاي شغلي کارکنان تأکيد کرد و افزود: به رشد توليد و افزايش بهره‌وري در زيرمجموعه‌هاي اقتصادي وزارت رفاه در سال ۱۴۰۲ توجه ويژه‌اي شده است.

مرتضوي گفت: بانک‌هاي توسعه تعاون و رفاه کارگران در دولت سيزدهم از ناترازي به هم‌ترازي رسيدند.

وي از استقبال بيش از ۱۷ ميليون خانوار از طرح ملّي کالابرگ الکترونيکي خبر داد و همچنين براين تکته تاکيد کرد که ارتباط مستمر بدنه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي در حوزه‌هاي مختلف و در سراسر کشور بايد تقويت شود.

مرتضوي اين را هم در خاتمه خاطرنشان کرد: نشست ارزيابي عملکرد و برنامه تحولي به‌صورت فصلي در سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

براساس گزارش روابط‌عمومي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي، در اين نشست معاونين و مديران مراکز ستادي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي به تشريح اقدامات و برنامه‌هاي تحولي اين وزارتخانه در سال ۱۴۰۲ پرداختند و همچنين مديران‌کل استان‌هاي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي پيشنهادها و دغدغه‌هاي خود را در حوزه‌هاي مختلف بيان کردند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html