پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261995
طارمي در آستانه انتقال قطعي به اينترميلان؛ مهدي تا تابستان 2024 در ايتاليا
تاریخ انتشار : 1402/10/27 12:24:17
نمایش : 417
مهاجم تيم ملي فوتبال کشورمان به تيم فوتبال اينترميلان ايتاليا خواهد پيوست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، با فرارسيدن موعد نقل‌وانتقالات زمستاني فوتبال اروپا، مدت قرارداد باقي مانده مهدي طارمي با باشگاه پورتو به يک نيم‌فصل کاهش يافت که بر اين اساس طبق قوانين، ستاره ايراني مجاز به مذاکره، توافق و حتي عقد پيش‌نويس قرارداد با باشگاه‌هاي ديگر شده است.

از اين رو مدير برنامه مهدي طارمي طي ارتباط با سران باشگاه ايتاليايي اينترميلان، پروژه ناتمامي که از تابستان مسکوت باقي مانده بود را مجدداً کليد زد که طبق خواسته و پيشنهاد مديران افعي‌ها، قرار بر اين شده تا مهدي طارمي به شکل رايگان و آزاد تا تابستان 2024 به تيم فوتبال اينتر بپيوندد و راهي سري‌آ شود.

بنا بر اعلام فابريتزيو رومانو خبرنگار سرشناس و ايتاليايي حوزه نقل‌وانتقالات، باشگاه اينتر در حال نزديک شدن به توافق براي جذب مهدي طارمي به عنوان بازيکن آزاد در ماه جولاي (تير) است. مدت قرارداد طارمي با اينتر 2 ساله با آپشن تمديد براي سال سوم خواهد بود و جزئيات نهايي براي عقد قرارداد پس از پايان مسابقات جام ملت‌هاي آسيا بين طرفين مورد بحث قرار مي‌گيرد.

شنيده مي‌شود به علت امکان برخورداري طارمي از پاسپورت پرتغالي (اروپايي) تا تابستان سال ميلادي جاري، احتمالاً امور نهايي مربوط به ثبت قرارداد پس از اخذ پاسپورت دوم مهدي انجام شود تا طارمي سهميه آسيايي لقب نگرفته و با سهميه اروپايي به اين تيم ايتاليايي برود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html