پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261964
عاملان جنايت راسک به‌زودي طعم تلخ انتقام را خواهند چشيد
تاریخ انتشار : 1402/09/27 09:28:02
نمایش : 571
فرمانده کل سپاه در پيامي خطاب به فرمانده کل انتظامي جمهوري اسلامي ايران، تأکيد کرد: عاملان جنايت راسک به‌زودي با دريافت ضربات مهلک و ويرانگر، طعم تلخ انتقام را خواهند چشيد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛  در پي جنايت اخير گروهک تروريستي «جيش الظلم» در شهرستان راسک استان سيستان و بلوچستان و به شهادت رسيدن جمعي از نيروهاي فداکار و دلير انتظامي سردار سرلشکر پاسدار حسين سلامي فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، پيامي خطاب به سردار سرتيپ پاسدار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامي جمهوري اسلامي ايران صادر کرد.

متن پيام به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

برادر ارجمند سردار سرتيپ پاسدار احمدرضا رادان

فرمانده محترم کل انتظامي جمهوري اسلامي ايران

سلام عليکم؛

شهادت مظلومانه و پرافتخار جمعي از رزمندگان رشيد و جان بر کف فرماندهي انتظامي راسک در استان سيستان و بلوچستان در جنايت ناجوانمردانه و تروريستي گروهک منفور و جنايت‌پيشه «جيش الظلم» تحت مديريت و پشتيباني سرويس‌هاي جاسوسي بيگانه در ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله عليها را تبريک و تسليت عرض مي‌نمايم.

بي‌ترديد اين جنايت بزرگ و اقدام سبوعانه، انتقام نظام سلطه و صهيونيسم از بيداري، بصيرت و هوشمندي ملت عظيم‌الشأن ايران به ويژه مردم غيور و غيرتمند سيستان و بلوچستان که همواره بي‌اعتنايي خود نسبت به نقشه‌ها و توطئه‌هاي شوم و تفرقه‌انگيز آنان را به نمايش گذارده‌اند، بوده و در معادله‌اي معکوس منجر به تعميق وحدت، يکپارچگي و همدلي نيروهاي مسلح و مردمان آن خطه در صيانت از امنيت و آرامش منطقه و مقابله با عوامل سلب آرامش از مردم خواهد شد.

دشمنان کينه‌توز امنيت ايران و ايراني بدانند حافظان امنيت و مدافعان نظم و آرامش جامعه اسلامي به زودي با تحميل ضربات مهلک و ويرانگر طعم تلخ انتقام اين جنايت را به عاملان و مسببان آن خواهند چشانيد.

اينجانب شهادت پرافتخار ۱۲ تن از سربازان ولايت و نيروهاي حافظ امنيت و نظم در شهرستان راسک را به محضر حضرت ولي‌عصر عجل‌الله تعالي فرجه‌الشريف، مقام عظماي ولايت و رهبري و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌اي (مدظله‌العالي)، جنابعالي و آحاد فرماندهان و کارکنان شجاع و دلاور فراجا، خانواده معزز شهيدان و همچنين مردم شريف و قهرمان استان سيستان و بلوچستان تبريک و تسليت عرض نموده و ضمن طلب علو درجات و همجواري کليه شهدا با شفيعيه محشر حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله عليها و سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله‌الحسين عليه‌السلام، سلامتي و شفاي عاجل مجروحين حادثه صبر شکيبايي و ثبات قدم بازماندگان و همرزمان سلحشور آنان را از درگاه خداوند متعال مسألت مي‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسين سلامي

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html