پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261799
خبر خوش معاون رئيس‌جمهور براي بانوان ايراني
تاریخ انتشار : 1402/03/07 09:09:04
نمایش : 462
معاون رئيس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تنظيم نظام‌واره شغلي بانوان مي‌تواند خبر بسيار خوبي در حوزه زنان محسوب شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از معاونت رياست جمهوري در امور زنان و خانواده، انسيه خزعلي در برنامه زنده «پل مديريت» راديو تهران، به تشريح فعاليت‌هاي انجام شده اين معاونت در دهه کرامت پرداخت و اظهار داشت: در دهه کرامت، تمرکز برنامه‌ها بر روي دختران عزيزمان بود که جشن‌هاي متعددي را به مناسبت ميلاد حضرت معصومه(س) در نقاط مختلف کشور برگزار کردند.

وي افزود: قدرداني از دختران قهرمان ورزشکار و دختران فعال فضاي مجازي، برگزاري نشست‌هايي با حضور دختران توانمند در حوزه‌هاي مختلف علوم دانشگاهي، ورزشي، شرکت‌هاي دانش‌بنيان، فضاي مجازي از جمله اقدامات معاونت زنان براي روز دختران است که از اين توانمندي‌ها بايد در جهت توانمندسازي، کسب مهارت‌هاي بيشتر و قدرتمند شدن بيشتر اين دختران، پشتيباني شود.

معاون رئيس‌جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: در اين ايام از ويترين دختران در پيام‌رسان‌هاي داخلي سروش و بله رونمايي شد که اين ويترين‌ها مي‌تواند خدمات خوبي را در براي توانمندسازي دختران ارائه کند.

خزعلي در پاسخ به سوال مجري که «در دهه کرامت چه خبر خوشي را براي بانوان داريد؟» با اشاره به تلاش‌هاي انجام شده جهت تنظيم نظام‌واره شغلي زنان افزود: تنظيم اين نظام‌واره شغلي مي‌تواند خبر بسيار خوبي در حوزه زنان محسوب شود زيرا هم براي بانوان خانه‌دار که تمايل به شغل‌هاي موقت و پاره‌وقت دارند و هم براي ساماندهي اشتغال بانوان کارمند که دغدغه بحق رسيدگي بيشتر به خانواده و تربيت فرزندان را دارند، خبر خوبي است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html