پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261794
به مناسبت گراميداشت سوم خرداد برگزار شد:
صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1402/03/04 12:59:21
نمایش : 838
به مناسبت گراميداشت سوم خردادماه، سالروز آزادسازي خرمشهر قهرمان مراسم صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي شهرستان فارسان برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به‌منظور گراميداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازي خرمشهر قهرمان و گراميداشت ياد و خاطره شهداي عمليات غرورآفرين بيت‌المقدس، صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي شهرستان فارسان با حضور کليه يگان‌هاي عملياتي و اجرايي نظامي و بسيجي و همچنين حضور کامل نيروهاي اداري و امدادي در محل سپاه ناحيه فارسان برگزار شد.

در اين برنامه ابتدا عليرضا عربي فرمانده ناحيه مقاومت شهرستان فارسان ضمن خيرمقدم گويي و تقدير از حضور يکپارچه و پرشور بسيجيان و حضار در مراسم صبحگاه مشترک از نقش بي‌بديل امام خميني رحمه‌الله عليه در فرماندهي و کنترل شرايط در آن موقعيت خطير انقلاب صحبت کرد و اشاره کرد: با آغاز جنگ تحميلي در شهريور 1359، جمهوري اسلامي ايران به مهم‌ترين بحران پس از پيروزي انقلاب اسلامي وارد شد. امام خميني به‌عنوان رهبر انقلاب مديريت اين جنگ را به دست گرفتند و در ابتدا با يک‌کلام، اينکه ديوانه‌اي آمده و سنگي انداخته جو رواني جامعه را آرام کرد و اين نشان از شناخت و درک عميق روانشناسي امام و همچنين نفوذ کلام عميق امام در دل‌ها داشت.
 
در ادامه سيد هادي صالحي فرماندار شهرستان فارسان گفت: از نظر استراتژيست هاي نظامي فتح خرمشهر کاري غيرممکن و سخت بود اما رزمندگان دوران دفاع مقدس با روحيه انقلابي و جهادي کار غيرممکن را ممکن کردند اگر قرار است در عرصه‌هاي نظامي، اقتصادي، فرهنگي، سياسي و يا هر موضوعي فتح و پيروزي اتفاق بيفتد با تفکر انقلابي و جهادي اتفاق خواهد افتاد نه با تفکرهاي ليبراليستي و نئو ليبرالي و غرب‌گرايي که امروز خودشان با مشکلات عديده‌اي پيش رو هستند.
 
صالحي در ادامه عنوان کرد: حجم تحريم‌هايي که عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي و ملت بزرگ ايران اعمال شد و فتنه‌هايي که در مسير انقلاب ما براي ما ايجاد کردند براي هر حکومت ديگري بود عمر آن حکومت حتي به دو ماه هم نمي‌رسيد اما ملت ما با تفکر انقلابي خود از اين مسير و مشکلات کرده و ادامه خواهد داد راهش را. امروز دشمن هم فهميده که نسخه نجات‌بخش و راه‌حل مردم ما تفکر و عمل انقلابي است لذا سعي کرد که اين تفکر را عوض کند يک عده را در بدنه نظام نفوذ داد که متأسفانه اين افراد نه اعتقادي به تفکر جهادي و انقلابي دارند و نه اصلاً در قيد و بند مردم و انقلاب هستند و اين همان مسئله نفوذي است که رهبر معظم انقلاب بارها و بارها تذکر داده بودند و دادند. امروز اگر مشکلاتي را مي‌بينيم اين مشکلات مربوط به همين شبکه سازمان‌يافته نفوذي است.
 
فرماندار شهرستان فارسان در ادامه خاطرنشان کرد: تفکر و انقلابي عمل کردن راه‌حل مشکلات است و در رأس آن دو کليدواژه که به‌شدت مورد تأکيد رهبر معظم انقلاب است جهاد تبيين و جهاد کبير. جهاد کبير يعني از دشمن نترسيدن و به خودمان اعتماد کردن دست روي زانوي خود گذاشتن و بريدن وابستگي‌ها به دشمن و جهاد تبيين هم يعني مقابله با امپراتوري رسانه‌اي دشمن که دائم در حال نفرت پراکني در جامعه ما هستند و مي‌خواهند کاري کنند که مردم ما آن‌طور که اين رسانه‌ها مي‌خواهند فکر کنند.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html