پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261764
کشتي نوجوانان جام پيروزي| کسب 2 طلا، 2 نقره و 2 برنز توسط کشتي گيران ايران در روز دوم
تاریخ انتشار : 1402/02/09 21:34:54
نمایش : 483
آزاد و فرنگي کاران نوجوان کشورمان در مسابقات 3 وزن دوم رقابت هاي بين المللي کشتي نوجوانان جام پيروزي ترکيه به 2 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز دست يافتند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از روابط عمومي فدراسيون کشتي، رقابت هاي بين المللي کشتي نوجوانان جام پيروزي ترکيه با برگزاري مسابقات 3 وزن دوم امروز (جمعه) در شهر آنتاليا ترکيه برگزار شد که نمايندگان کشورمان در کشتي آزاد توسط اميررضا تيموري راد در وزن 55 کيلوگرم به مدال طلا، توحيد نوري در وزن 92 کيلوگرم به مدال نقره و سام سيار در وزن 48 کيلوگرم به مدال برنز و در کشتي فرنگي توسط پيام احمدي در وزن 48 کيلوگرم به مدال طلا، محمدمعراج مهمدي در وزن 48 کيلوگرم به مدال نقره و محمدرضا غلامي در وزن 55 کيلوگرم به مدال برنز دست يافتند.

نتايج کشتي گيران کشورمان به شرح زير است:

 

کشتي آزاد:

در وزن 48 کيلوگرم سام سيار پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتيجه 4 بر 3 مغلوب حريف فرانسوي شد و با توجه به حضور حريفش در ديدار فينال به ديدار رده بندي رفت. وي در اين ديدار با نتيجه 8 بر 4 از سد حريف گرجستاني گذشت و به مدال برنز رسيد.

در وزن 55 کيلوگرم اميررضا تيموري راد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتيجه 11 بر صفر کشتي گيري از ترکيه را مغلوب کرد. وي در دور سوم و مرحله نيمه نهايي با نتيجه 5 بر 2 از سد حريف قزاقستاني گذشت و به ديدار فينال راه يافت. تيموري راد در ديدار پاياني با نتيجه 11 بر صفر حريف گرجستاني را از پيش رو برداشت و به مدال طلا دست يافت.

در وزن 92 کيلوگرم: توحيد نوري پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتيجه 10 بر صفر نماينده گرجستان را شکست داد. وي در دور دوم و در مرحله نيمه نهايي با نتيجه 9 بر 2 حريف فرانسوي را مغلوب کرد و راهي ديدار فينال شد. نوري در اين ديدار با نتيجه 6 بر 3 مقابل حريفي از کشور گرجستان کشتي را واگذار کرد و صاحب مدال نقره شد.

 

کشتي فرنگي:

در وزن 48 کيلوگرم پيام احمدي پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتيجه 10 بر 2 نماينده گرجستان را مغلوب کرد وي در دور سوم با نتجيه 3 بر 2 حريفي از کشور قزاقستان را از پيش رو برداشت و به مرحله نيمه نهاي راه يافت. وي در اين مرحله با نتيجه 4 بر 3 از سد کشتي گير جمهوري آذربايجان گذشت و به ديدار فينال راه يافت. محمدمعراج مهمدي ديگر نماينده کشورمان در اين وزن پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتيجه 8 بر 3 حريف ترکيه اي را شکست داد. وي در دور سوم با نتيجه 6 بر 2 کشتي گيري از روماني را مغلوب کرد و راهي مرحله نيمه نهايي شد. مهمدي در اين مرحله با نتيجه 3 بر صفر مقابل کشتي گير قزاقستاني به برتري دست يافت و به ديدار فينال رفت. ديدار فينال بين دو نماينده کشورمان برگزار شد که پيام احمدي با نتيجه 4 بر صفر محمدمعراج مهمدي را مغلوب کرد و به مدال طلا دست يافت. مهمدي نيز صاحب مدال نقره شد.

در وزن 55 کيلوگرم محمدرضا غلامي پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتيجه 3 بر 1 حريفي از قزاقستان را از پيش رو برداشت. وي در دور بعد با نتيجه 5 بر 1 مغلوب کشتي گير جمهوري آذربايجان شد و با توجه به حضور حريفش در ديدار فينال، به گروه بازنده ها رفت. غلامي در اين گروه با نتيجه 9 بر صفر نماينده قزاقستان را شکست داد و به ديدار رده بندي راه يافت. وي در اين ديدار با نتيجه 5 بر 3 از سد کشتي گير گرجستاني گذشت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 92 کيلوگرم مرتضي دالوند پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتيجه 1 بر 1 مغلوب حريف قزاقستاني شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

 

ديروز (پنج شنبه) و در مسابقات چهار وزن نخست نمايندگان کشورمان در کشتي آزاد توسط سجاد پيردايه در وزن 60 کيلوگرم و سيد ابوالفضل حسيني در وزن 71 کيلوگرم به مدال طلا، اهورا خاطري در وزن 45 کيلوگرم به مدال نقره و اميرمحمد نوازي در وزن 51 کيلوگرم به مدال برنز و در کشتي فرنگي توسط نويد ابوطالبي در وزن 51 کيلوگرم به مدال نقره و عرفان مرادي در وزن 45 کيلوگرم به مدال برنز دست يافتند.

اين رقابت ها فردا (شنبه) با برگزاري مسابقات 3 وزن باقي مانده به پايان مي رسد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html