پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261751
دولت‌شاهي: قرارداد بازيکنان را تيم‌هاي صنعتي افزايش دادند/ از هزينه‌شدن پول استراماچوني خبر نداشتيم!
تاریخ انتشار : 1402/01/24 13:42:36
نمایش : 573
مشاور اقتصادي باشگاه استقلال گفت: عامل اصلي افزايش اعداد قراردادهاي بازيکنان اين بود که ما در کورس رقابت با تيم هاي صنعتي قرار داشتيم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانا؛ علي دولت‌شاهي، مشاور اقتصادي باشگاه استقلال با حضور در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر اظهار داشت: بعد از تغييرات مديريتي، مشخص شد مطالبات آندره‌آ استراماچوني مهمترين موضوع باشگاه است و جلساتي در سازمان خصوصي‌سازي در اين مورد برگزار کرديم. آقاي قربان‌زاده مخالف برداشت مبلغ باقي‌مانده پول سهام بودند و معتقد بودند بخشي از اين پول هزينه شده و سرمايه اندوخته باشگاه نبايد هزينه شود اما در نهايت با کمک آقاي سجادي وزير ورزش و جوانان اين پول برداشت شد.

وي در ادامه بيان داشت: آقاي قربان‌زاده متقاعد شدند که اين پول به باشگاه پرداخت شود اما زماني که پول آمد در داخل باشگاه درست مديريت نشد. واقعيت اين است که در اين موضوع به باشگاه کمک شد و بايد اين حقيقت را بپذيريم. اين پول با اين عنوان برداشت شد که ما از آسيا حذف نشويم و در اين بخش هزينه شود که فکر مي کنم در دي ماه بود اما صرف پرداخت به بازيکنان و بدهي‌هاي جاري شد و در واقع سوء مديريت صورت گرفت.

دولت‌شاهي درباره عدم مخالفت با اين رويه عنوان داشت: لازم بود ابتدا پول استراماچوني برداشت شود چون اصلا با اين عنوان برداشت کرده بودند و اجازه هزينه کردن اين پول در بخش جاري را نداشتيم و به دليل مشکل حاد استراماچوني اين مبلغ از حساب برداشت شده بود. البته من خودم در جريان پرداخت اين پول نبودم به اين دليل که مديرعامل باشگاه حرف اول و آخر را مي‌زند و ما در جريان هزينه شدن اين مبلغ قرار نداشتيم.

وي پيرامون هزينه شدن بخش قبلي مبلغ فروش سهام بورس تصريح داشت: حقيقت اين است که آقاي آجورلو ۸۰% وقت خودش را مي‌گذاشت براي کار اقتصادي و درآمدزايي. ايشان قائل بود که باشگاه بايد پول در بياورد و اين ماموريت مهمي است. ايشان گمان مي‌کرد که مي‌تواند اين پول را از درآمدهاي آتي برگرداند که به نظرم نمي‌شود آينده را پيش بيني کرد. براي برداشت اين مبلغ مصوبه لازم را از سازمان خصوصي‌سازي بايد مي‌گرفت. باز هم بايد به اين موضوع اشاره کنم آقاي آجورلو قصد داشت با استفاده از درآمدهاي آتي اين مبلغ را به حساب برگرداند اما در کار اقتصادي واقعا اتفاقات آينده قابل پيش بيني نيست.

مشاور اقتصادي باشگاه استقلال تأکيد داشت: تسهيلاتي گرفته بوديم که از اصل آن خرج نکنيم و از سود پول اقساط تسهيلات پرداخت مي شد. اقدام آقاي آجورلو موکول به آينده بود. اصلا پولي پيش خور نشده بود و اين مسئله صحت ندارد. ما قراردادي داشتيم تا آبان ماه که اين قرارداد به پايان رسيد و حامي مالي هم انصافا حمايت و همراهي کرد تا اينکه مدت اين قرارداد تمام شد. استراتژي باشگاه اين بود که ما اين تبليغ را مي زنيم و مذاکره مي کنيم و اين پول را در فصل جديد مثل فصل قبل مي گيريم.

وي نهايتاً راجع به درآمدزايي در باشگاه گفت: درآمدزايي آقاي آجورلو در دوره خودشان حدود ۲۰۰ ميليارد بود و در زمان آقاي فتح الله زاده هم فکر مي کنم درآمدزايي قابل توجهي نبود و شايد حدود ۲۰ ميليارد بود. در خصوص افزايش رقم قرارداد بازيکنان هم بايد بگويم عامل اصلي افزايش اعداد قراردادها اين بود که ما در کورس رقابت با تيم هاي صنعتي قرار داشتيم. بازيکن ۵ ميلياردي ما رفت با يک تيم صنعتي قرارداد ۲۵ ميلياردي بست. طبيعتا باشگاه استقلال و پرسپوليس بايد با استفاده از برند و دامنه بزرگ هواداري خودشان به درآمد پايدار برسند و از دارايي خودشان استفاده کنند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html