پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261725
بيش از ۸ هزار فرصت شغلي براي مددجويان چهارمحال و بختياري ايجاد شده است
تاریخ انتشار : 1401/12/24 14:21:53
نمایش : 498
مديرکل کميته امداد چهارمحال و بختياري گفت:در راستاي دست‌يابي به اين مهم از ابتداي امسال تاکنون بيش از ۸ هزار فرصت شغلي براي مددجويان و خانواده‌هاي نيازمند داراي شرايط ايجاد شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، جاسم محمدي فارساني در گفتگو با جهانبين نيوز، بيان کرد: ايجاد زمينه اشتغال و توانمندسازي خانواده‌هاي نيازمند (تحت حمايت و غيرتحت حمايت) از رويکردهاي مهم اين نهاد است.

وي افزود: در راستاي دست‌يابي به اين مهم از ابتداي امسال تاکنون بيش از ۸ هزار فرصت شغلي براي مددجويان و خانواده‌هاي نيازمند داراي شرايط ايجاد شده است.

مديرکل کميته امداد استان با اشاره به بسته حمايتي در نظر گرفته شده ويژه متقاضيان طرح‌هاي اشتغال ادامه داد: اين نهاد بسته حمايتي شامل پرداخت تسهيلات قرض‌الحسنه، برگزاري دوره‌هاي آموزشي، کمک بلاعوض و ايجاد زمينه فروش محصولات توليدي را نيز براي مددجويان در نظر گرفته است.

محمدي اضافه کرد: اين طرح‌ها شامل دامپروري، کشاورزي، زنبورداري، طرح‌هاي خدمات (از جمله راه‌اندازي فروشگاه‌ها و غيره)، حمل و نقل، صنايع دستي، طرح‌هاي صنعتي و معدني و پرورش طيور هستند.

وي در ادامه با اشاره به بسته‌هاي تشويقي ويژه کارآفرينان، کارفرمايان و صاحبان بنگاه‌هاي بزرگ و کوچک اقتصادي که زمينه اشتغال مددجويان را فراهم مي‌کنند گفت: پرداخت حق بيمه مددجويان به مدت ۲ سال و در مناطق محروم تا ۴ سال و يا دريافت تسهيلات تا سقف ۱۰۰ ميليون تومان قرض‌الحسنه با بازپرداخت ۷ ساله که در مناطق محروم هر دو بسته تشويقي براي کارفرمايان در نظر گرفته شده است.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html