پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261720
ايران جز پنج قدرت برتر دريايي در دنيا به شمار مي‌رود
تاریخ انتشار : 1401/12/19
نمایش : 471
امام‌جمعه موقت شهر فارسان گفت: حضور کشتي‌هاي جنگي ايراني در آب‌هاي فرا سرزميني آن‌هم در حياط‌خلوت امريکا بيانگر اين واقعيت است که ايران اکنون برخلاف ادعاي آمريکايي‌ها به يکي از قدرت‌هاي برتر دريايي در جهان تبديل‌شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام سيد حسن چراغي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان با توصيه به رعايت تقواي الهي، به سخني از امام علي(ع) اشاره کرد و گفت: اگر انسان به تقوا مجهز شود در سختي‌ها پيروزي‌ مي‌شود.

وي افزود: امام علي(ع) در اهميت رعايت تقوا در تمام شئون زندگي مي‌فرمايند؛ اگر به صلاح تقوا مجهز شويد، خداوند سختي‌ها را بر شما آسان مي‌کند.
 
امام‌جمعه موقت شهر فارسان به مسموميت دانش آموزان اشاره داشت و بيان داشت: مسئله رايج اين روزها که گفته مي‌شود مسئله مسموميت دانش آموزان در اين زمينه اطلاع  دارم که مسئولين نشسته‌اند بحث کرده‌اند و تلاش مي‌کنند و وظايف را مشخص کرده‌اند تأکيد مي‌کنم که اين مسئله را به جد بايد پيگيري کنند مسئله ،مسئله مهمي است
 
وي اظهار داشت: اگر واقعاً دست‌هاي در کار باشد و افرادي، گروهاي در اين زمينه دخالت داشته باشند اين جنايت بزرگ و غيرقابل انساني است اگر کساني در اين کار دست دارند بايستي دستگاه‌هاي مسئول و اطلاعاتي و انتظامي دنبال کنند و سر رشته اين جنايت را پيدا کنند
 
وي تصريح کرد: هم عاملين و مس ببين را بايستي با اشد مجازات محکوم کنند چون اين جنايات کوچکي نيست اين جنايتي است در حق معصوم‌ترين عناصر يک جامعه يعني کودکان که هم موجب رعب و ناامني جامعه مي‌شود.
 
وي گفت: نگراني خانواده‌ها چيز کوچکي نيست  اين‌ها  را بايستي با جديت دنبال بکنند و اين را همه بدانند که اگر چنان چه کساني محکوم شدند عفوي هم در مورد اين‌هاي وجود نخواهد داشت و حتماً بايستي مجازات شوند و مجازات اين‌ها موجب عبرت بشود.
 
حجت‌الاسلام چراغي بيان داشت: در اين‌که چرا رهبر حکيم انقلاب اين اتفاق تلخ را جنايت بزرگ مي‌دانند بايد گفت اولاً هدف اين جنايت بيگانه‌ترين و معصوم‌ترين اقشار جامعه،کودکان و نوجوانان هستند خصوصاً دختران عزيز دانش‌آموز که هم به جهت جنسيت و هم به خاطر مقطع سني از حساسيت بيشتر برخوردار هستند ثانياً اين جنايت خانواده‌ها که سلول بنيادين جامعه هستند را هدف قرار داده‌اند وقتي خانواده‌ها احساس التهاب و ناآرامي مي‌کنند جامعه ملتهب مي‌شود.
 
وي تصريح کرد: شکست ديگر براي امريکا حضور کشتي‌هاي جنگي ايراني در سواحل برزيل يک شکست ديگر براي واشنگتن است که باوجود تلاش‌هاي بسيار اين بار هم نتوانست در انزواي ايران موقعيتي کسب کند هرچند امريکا اين دو ناو ايراني را مورد تحريم قرارداد تا نتوانند در برزيل يا ديگر کشورها پهلو بگيرند اما به نظر مي‌رسد رهبران کشورها مثل گذشته از امريکا حرف‌شنويي ندارند.
 
وي افزود: حضور کشتي‌هاي جنگي ايراني در آب‌هاي فرا سرزميني آن‌هم در حياط‌خلوت امريکا بيانگر اين واقعيت است که ايران اکنون برخلاف ادعاي آمريکايي‌ها به يکي از قدرت‌هاي برتر دريايي در جهان تبديل‌شده است و اهداف نظامي و دفاعي خود را فقط در منطقه پيگيري نمي‌کند بلکه جهاني آن را تعريف کرده است .

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html