پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261719
دولتمردان در گره‌گشايي از مشکلات کشور گرفتار حاشيه نشوند/ اغتشاشات خياباني، اختلال در بازار ارز و ايجاد فتنه در مدارس جزو توطئه‌هاي دشمنان است
تاریخ انتشار : 1401/12/13 13:28:51
نمایش : 644
رئيس جمهور گفت: دشمنان در تلاش هستند با اغتشاشات خياباني، اختلال در بازار ارز و امروز با ايجاد فتنه در مدارس و نگران کردن خانواده‌ها در کشور توطئه مي‌کنند، اما پيام استقبال گرم مردم بوشهر از دولت خدمتگزار آن است که دولتمردان به هيچ وجه نبايد گرفتار حاشيه شوند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛  آيت الله دکتر سيد ابراهيم رئيسي که در قالب دور دوم سفرهاي استاني و به منظور انجام سفري دو روزه به استان بوشهر سفر کرده است، در ادامه برنامه‌هاي روز دوم اين سفر با حضور در نماز جمعه شهرستان برازجان، وحدت و انسجام بين خود و ابراز بيزاري از دشمن را در کنار ايمان به خدا و دلدادگي به انقلاب از ويژگي بارز مردم اين منطقه دانست.

وي در ادامه احساس مسئوليت نسبت به يکديگر در جامعه اسلامي را مهم‌ترين آموزه نماز جمعه برشمرد و افزود: اگر امروز کشور در حال پيشرفت است، رمز آن وحدت و انسجامي‌ است که به برکت ولايت فقيه و تلاش و مجاهدت مردم در کشور وجود دارد.

آيت‌الله رئيسي تلاش خستگي‌ناپذير و گرفتار حاشيه نشدن را از مهم‌ترين دستور کارهاي دولت برشمرد و تصريح کرد: دولتمردان به هيچ وجه نبايد گرفتار حاشيه شوند و تمام تلاش خود را معطوف به گره‌گشايي از مشکلات کشور کنند.

رئيس جمهور سفر به بوشهر و حضور در جمع پرشور مردم برازجان و باخبر شدن از مسائل مردم اين منطقه از نزديک را براي دولت فرصتي مغتنم در خدمت‌رساني به مردم آن عنوان کرد و اظهار داشت: در سفر اول نيازهاي فوري استان احصاء و براي رفع آنها تصميماتي اتخاذ شد که بحمدالله در اين سفر در سه بخش آب‌رساني، مسکن و جاده‌هاي مواصلاتي به سرانجام رسيد و پروژه‌هاي تکميل شده امروز و ديروز افتتاح و در اختيار مردم قرار گرفت.

دکتر رئيسي در ادامه با بيان اينکه رويکرد دولت تکميل پروژه‌هاي نيمه تمام در بخش‌هاي مختلف کشور به ويژه در استان بوشهر است، اظهارکرد: برخي از پروژه‌هايي که در اين سفر مورد بهره‌برداري قرار گرفت، بيش از ۱۴ سال متوقف و راکد مانده بود، اما دولت خود را مکلف به اتمام اين پروژه‌ها مي‌دانست و با همت مسئولان بسياري از آنها تکميل و به بهره‌برداري رسيد.

رئيس جمهور در ادامه تکميل بيمارستان ۱۷ شهريور برازجان و همچنين سد دالکي براي تامين آب مردم اين منطقه را از جمله خواسته‌هاي اصلي مردم برازجان عنوان و ابراز اميدواري کرد که با اهتمام و همت مسئولان اين پروژه‌ها هر چه سريع‌تر تکميل و مردم از ثمرات آن بهره‌مند شوند.

آيت‌الله رئيسي خطاب به مردم شهرستان برازجان تاکيد کرد: آنچه شما مردم عزيز بايد بدانيد آن است که دولتمردان تمام توان خود را در جهت رفع مشکلات و پيشرفت اين شهرستان و روستاهاي آن در دستور کار قرار خواهند داد و حتما شما مردم را در جريان اقدامات انجام شده قرار خواهند داد.

رئيس جمهور همچنين در پايان خطاب به مسئولان شهرستان افزود: بدانيد توفيق بنده و شما اين است که در خدمتگزاري به مردم اين سامان شبانه روز تلاش کنيم، چرا که سعادت دو دنيا در خدمتگزاري مخلصانه به اين مردم است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html