پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261717
حداکثر مجازات قانوني براي واحدهاي صنفي متخلف اعمال مي‌شود
تاریخ انتشار : 1401/12/13 13:24:05
نمایش : 645
مديرکل تعزيرات حکومتي چهارمحال و بختياري به واحدهاي صنفي که قوانين و مقررات را رعايت نمي‌کنند هشدار داد که در صورت مشاهده تخلف از حداکثر ظرفيت قانوني براي مجازات آنان استفاده شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمدرضا عمرون در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: سازمان تعزيرات حکومتي به‌عنوان بازوي قوي دولت انجام وظيفه مي‌کند.
 
وي افزود: وظيفه اين سازمان رسيدگي به تخلفات اقتصادي است که ازجمله آن مي‌توان به گرانفروشي، عدم درج قيمت بر روي محصول، عدم صدور فاکتور و احتکار اشاره کرد.
 
مديرکل تعزيرات حکومتي چهارمحال و بختياري ادامه داد: با توجه به نوسانات اخير در قيمت ارز، عده‌اي فرصت‌طلب موجبات نارضايتي مردم را فراهم کرده است.
 
عمرون عنوان کرد: مطابق قانون علاوه بر جزاي نقدي، نصب بنر و پلمپ واحد صنفي متخلف مدنظر است.
 
وي به واحدهاي صنفي که قوانين و مقررات را رعايت نمي‌کنند هشدار داد که در صورت مشاهده تخلف از حداکثر ظرفيت قانوني براي مجازات آنان استفاده شود.
 
مديرکل تعزيرات حکومتي چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: شهروندان در صورتي که شکايتي دارند مي‌توانند مراتب شکايت خود را به سامانه 135.IR يا 124 سازمان صمت اعلام کنند تا رسيدگي شود.
 
عمرون اضافه کرد: طرح نظارت نوروزي در چهارمحال و بختياري از روزهاي گذشته آغاز شده است، چهار شعبه کشيک در شهرستان‌ها و دو شعبه کشيک در مرکز استان براي اين مهم، منظور شده است.
 
وي بيان کرد: تيم‌هاي بازرسي در ايام تعطيلات عيد نوروز، صبح‌ها از ساعت 10 صبح تا 2 بعدازظهر و در ايام غيرتعطيل بعدازظهرها از ساعت 4 تا 8 شب در ادارات چهارمحال و بختياري حضور دارند.
 
مديرکل تعزيرات حکومتي چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: گشت‌هاي مشترک با سازمان‌هاي صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزي استاندارد و دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد تشکيل شده است.
 
انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html