پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261705
تأمين و توزيع بالغ بر 600 هزار ليترسوخت نفتگاز ماشين‌آلات برف‌روب
تاریخ انتشار : 1401/12/01 10:36:38
نمایش : 696
مدير شرکت ملي پخش فرانفتي منطقه چهارمحال و بختياري گفت: بالغ بر 600 هزار ليترسوخت نفتگاز ماشين‌آلات برف‌روب ادارات کمک‌رسان استان، در خدمات رساني به بازفت و موگويي وساير شهرستان‌هاي استان به موقع ارسال و توزيع شد .
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز ، ساسان تيموري اظهار کرد: با انجام پيش بيني و برنامه ريزي لازم با توجه به شرايط جوي نامساعد درزمستان سال جاري که  مسدود شدن گردنه هاي ارتباطي ، جاده هاي سخت گذر و محصور شدن روستاهاي بازفت و موگويي را در برف در پي داشت، در اين مدت سوخت نفتگاز ماشين آلات برف روبي دستگاه هاي خدمات رسان  شهرداري ها و راهداي استان در جهت کمک رساني به شهروندان و روستاهاي محصور شده در برف، تأمين شد و با ارسال به موقع، توزيع گرديد.

وي افزود: انبار نفت سردار شهيد سليماني و مسئولان شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه چهارمحال و بختياري با فعاليت 24 ساعته بدون توقف سوخت  موردنياز استان را با وجود بارش برف سنگين تامين کرد. 

تيموري عنوان کرد: در بازفت، موگويي وهمچنين مصرف کنندگان فرآورده هاي نفتي ساير شهرستانهاي استان سردسير چهارمحال و بختياري که شب و روزهاي بسيار سردي را نسبت به سالهاي گذشته تجربه مي کنند، در  اين زمستان سخت با کمبود مواجه نبوده اند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html