مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: هدف از بازرسيهاي سرزده مچگيري نيست، بلکه حل مشکلات و ارتقاي کيفت خدمتگذاري به مردم هدف اصلي اين سرکشيها است.
به گزارش
پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از
جهانبين نيوز؛ شهاب قائدي مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري هدف از انجام بازرسيهاي سرزده را کمک به اجراي قانون در ادارات و آشنايي مردم به حقوق خود دانست.
وي افزود: هدف از بازرسيها مچگيري نيست، بلکه حل مشکلات و ارتقاي کيفت خدمتگذاري به مردم هدف اصلي اين سرکشيها است.
مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري ادامه داد: بسياري از مشکلات موجود در ادارات پس از انجام بازرسيهاي سرزده در گذشته مرتفع شده است که اين مسئله نشان از تاثير مثبت اين بازرسيها دارد.
قائدي بر ادامه بازرسيهاي سرزده از دستگاههاي اجرايي تاکيد کرد و گفت: گزارش اين بازرسيهاي سرزده از دستگاههاي اجرايي تقديم استاندار خواهد شد و همچنين نقاط ضعف و قوت به مديرکل دستگاه اعلام ميشود.
انتهاي پيام/1031ج