پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261679
سربازان گمنام امام زمان (ع) موجي از ناامني را در شبکه جاسوسي دشمن پديد آورد
تاریخ انتشار : 1401/10/30 15:49:13
نمایش : 441
امام‌جمعه فارسان گفت: اگرچه ايران به خاطر خيانت اکبري خسارت‌هايي ديده است اما با هوشمندي سربازان گمنام امام زمان عليه‌السلام ضربات مهلکي را سيستم اطلاعاتي و مزدوران چندين ساله پنهان و پيداي انگليس و غرب وارد کرده و موجي از ناامني را در شبکه جاسوسي دشمن پديد آورده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: ماه رجب را در پيش داريم ماه بزرگي است که در آن وارد شديم و بايد قدر بدانيم و فرصت روزه و استغفار و بندگي و ذکر و دعا و مناجات را در اين ماه خدا و ماه اميرالمؤمنين از دست ندهيم. اين ماه به خاطر اينکه در بين ماه‌هاي ديگر سال به تنهائي ماهي است که از حرمت و احترام برخوردار است به آن رجبُ الفرد مي‌گويند. تا فرصت و توان داريد از لحظات اين فصل بندگي و سه ماه آن بهره معنوي ببريد کسب تقوا کنيد زماني مي‌رسد که آرزو داريم يک روز روزه بگيريم اما توان نداريم. به خودمان براي رشد معنوي خودمان کمک کنيم.
 
وي افزود: پس از حمايت همه‌جانبه غربي‌ها و دشمنان منطقه‌اي و فرا منطقه‌اي کشورمان از جريان اغتشاشات ايران و اغتشاشگران، تصور دشمنان بر اين بود که مي‌توانند در اين کارزار موفق باشند اما با شکست کامل اين حربه دشمنان که خود نام آن را پلن B گذاشته بودند، دوباره به پوسته اصلي خود بازگشتند و حالا رژيم صهيونيستي به سردمداري بنيامين نتانياهو دوباره ايران را براي حمله به تأسيسات هسته‌اي تهديد کرده است.
 
وي تصريح کرد: رژيم کودک کش صهيونيستي در شرايطي ايران را تهديد به حمله به تأسيسات هسته‌اي مي‌کند که خودش تنها رژيم در منطقه است که داراي بمب هسته‌اي بوده که اتفاقاً هيچ نظارتي از سوي هيچ نهاد بين‌المللي را نيز تاکنون نپذيرفته است. توسل به عمليات نظامي عليه تأسيسات اتمي ايران توسط رژيم صهيونيستي، در اجراي راهبردي که دکترين «مناخيم بگين» خوانده مي‌شود، در طول دهه‌هاي اخير به‌صورت غيرمستقيم به‌منظور متوقف کردن برنامههاي صلحآميز هسته‌اي ايران مورد توجه جدي مقامات اين رژيم بوده است.
 
وي اظهار داشت: چنين راهبرد احمقانه‌اي همواره تل‌آويو را به‌سوي خرابکاري و استفاده از حربه‌هايي نظير اقدامات نظامي و تروريستي عليه تأسيسات و دانشمندان هسته‌اي ايران؛ همانند آنچه در طول سال‌هاي گذشته اتفاق افتاد، سوق داده است. ايران انقلابي با تقويت راهبردي بازدارندگي دفاعي خود آماده هرگونه پاسخ سريع و قاطع و پشيمان کننده خواهد بود. هرگونه اقدام حماقت‌آميز توسط رژيم جعلي صهيونيسم، زوال اين دولت منحوس را از سرزمين مقدس فلسطين رقم خواهد زد. سال ۲۰۲۳ و سال‌هاي بعد آبستن حوادث زيادي است، حوادثي که پيچ تاريخي جهان را به‌سوي آينده جهانِ بدون صهيونيسم رقم خواهد زد.
 
امام‌جمعه فارسان به آموزه‌ها و عبرت‌هاي پايان تلخ يک ابـَر جاسوس اشاره داشت و گفت: نکته اول- مورد کاوي شخصيتي براي آينده: اولين موضوع درباره تغيير شخصيتي مانند عليرضا اکبري، با آن سوابق است. فردي برخاسته از خانواده متدين که از دوران نوجواني و جواني وارد فضاي مبارزات سياسي مي‌شود و پس از انقلاب از ۸ سال دوران دفاع مقدس، ۷ سال آن را در جبهه‌ها به سر مي‌برد و تا مسئوليت ستاد لشکر ۹ بدر ارتقاء مي‌يابد. با ده‌ها شهيد و ايثارگر هم‌نشين مي‌شود و طبعاً و حتماً بايد تا واپسين دقايق عمرش تحت تأثير آن معنويت‌هاي بي‌نظير باشد؛ اما در مسير ديگري قرار مي‌دهد و جواني را که جواني‌اش را پاي دفاع از انقلاب و جهاد در راه ارزش‌هاي آن گذاشته است در مسيري قرار مي‌دهد که خسران دنيوي و اخروي را برايش به ارمغان مي‌آورد!
 
وي افزود: آيا وي در تمام اين مدت مشغول بازيگري بوده، با گذر زمان به خاطر نقطه‌ضعف‌هاي شخصيتي و عدم مراقبت‌هاي لازم از خود به‌ورطه گناهان کبيره‌اي چون وطن‌فروشي و خيانت مي‌افتد! آيا هوش و کياست و قوت تجزيه‌وتحليل او از مسائل و بيان و قلم زيبا و استعداد قوي‌اش او را به وادي تکبر و خودشگفتي انداخته و او را از ضعف‌هايش غافل کرده است؟ به نظر مي‌رسد شخصيت اکبري از اين حيث بايد مورد کاوي شده و نتايج آن براي جلوگيري از موارد بعدي به‌کاررفته شود.
 
وي به نکته دوم که حکم مستوري و مستي همه بر عاقبت است اشاره داشت و بيان کرد: اصالت خانوادگي، پيشينه مبارزاتي، سوابق جهاد و خدمت، هوشمندي و استعداد و ذکاوت، همه و همه مرهون دو چيز است؛ يکي تضرع و ابتهال پياپي و استعاذه‌ي مستمر به درگاه خدا و مداومت بر اينکه هرچه هست از اوست و اجتناب از کبر و عجب و غرور و اعتماد کاذب به‌ دارايي‌ها و دانايي‌ها و دومي نيز در دشمن‌شناسي و با همه ابعاد و شناخت نفوذ و تاريخ و ابعاد و شيوه‌هاي آن.
 
 نکته مهم‌تر توبه دائمي و عدم اغترار به خدمات و زحمات و منت نداشتن و منت نگذاشتن و کوچک شمردن خدمات خود و بزرگ دانستن خطاهاي کوچک خود. استفاده حداقلي از بيت‌المال و زهد ورزي عقلاني در تمتع از متاع‌هاي دنيوي، مغتنم دانستن فرصت خدمت براي خدا و عدم دل‌بستگي به‌ پست و شهرت که آفت بزرگ در ثمرات زندگي انسان است. از همه اين‌ها هم مهم‌تر نگراني از عاقبت و ختام عمر و توسل و تضرع دائم براي عاقبت‌به‌خيري است.
 
وي در نکته سوم اظهار داشت: همه سازمان‌ها و نهادها و دستگاه‌ها خصوصاً نهادهاي امنيتي بايد در امر مهم گزينش دقيق و پايش هوشمندانه نيرويي را امري واجب و لازم شرعي و قانوني قلمداد کرده و به‌شدت بدان پاي بند باشند.
 
امام‌جمعه فارسان در نکته چهارم که کوچک‌هاي بزرگ را بايد جدي گرفت بيان داشت: صغائر ذنوب خصوصاً براي مسئولان و مديران حکم کبائر را دارد. جدايي از خدا و جبهه حق از يک نقطه کوچک شروع مي‌شود. بايد مراقب باشيم در مسير حق در عرض جبهه حق و امام حق و در زاويه با آن قرار نگيريم. دو خط موازي، ابتدا در کنار هم چسبيده‌اند اما به‌مرور فاصله مي‌گيرند و فاصله‌ها زياد مي‌شود به دوري از جبهه حق و ولي حق مي‌انجامد. اکبري‌ها و امثال آن از جايي ضربه خورده‌اند که کوچک‌ها را جدي نگرفته‌اند و عادي‌انگاري کرده‌اند تا کارشان به‌هنجارشکني‌هاي‌هاي ناهنجار افتاده است.
اين‌که سنگر نشين دوران دفاع مقدس تبديل به ويلانشان چندصدهزار دلاري در لندن مي‌شود از همين‌جا است. از جدي نگرفتن کوچک‌ها! از غفلت‌هاي مداوم! از اطمينان‌هاي کاذب به خود! از دل بستن به وعده‌هاي فريبنده! از توجيه‌هاي نادرست و فريب دادن خود!
 
وي در نکته پنجم که دشمن از نقطه قوت‌هاي ما وارد مي‌شود افزود: برخي نقطه قوتشان زيبايي است برخي زور بازو. گروهي حافظه و استعداد و عده‌اي بيان و قلم و گروهي ديگر ثروت و موقعيت اجتماعي. دشمن اعم از انس و جن، سواره‌نظام و پياده‌نظام خود را از شيار غفلت‌هاي ما از موهبت‌هاي خدادادي به ما وارد زندگي‌مان مي‌کند؛ يعني درست از همان‌جا که نقطه قوت ماست.
 
حجت‌الاسلام ملک پور به نکته ششم که امربه‌معروف و نهي از منکر تشکيلاتي لازم است گفت: همه ما از افراد و مجموعه‌ها و نهادها بايد مراقبت جمعي و تشکيلاتي و سازماني از خودمان داشته باشيم. امربه‌معروف و نهي از منکر بايد سيره خودمان باشد. از خودمان بايد شروع کنيم و به اطراف سرايت دهيم و پيگيري و مطالبه کنيم.
 
وي در پايان به نکته هفتم که از تهديد هم مي‌توان فرصت ساخت اشاره داشت و اظهار داشت: درست است که انگليس و سازمان‌هاي جاسوسي او با نفوذ در شخصيت عليرضا اکبري، او را از نظام گرفتند اما از رهگذر اين اتفاق تلخ، ما توانستيم براي چندين ماه، سرويس‌هاي جاسوسي غرب خصوصاً انگليس خبيث را که مجهزترين سيستم‌هاي اطلاعاتي را دارند بدون اينکه بفهمند آماج اخبار غلط و نشاني انحرافي خود قرار دادند و از اين رهگذر، اطلاعات بسياري را به ارمغان آوريم. راز عصبانيت انگليس نه براي اعدام عليرضا اکبري است بلکه براي ماه‌ها سرکار ماندن و دريافت اطلاعات مخدوش و مغلوطي است که از ايران دريافت کرده و اعتبار بخش زيادي از اطلاعات و داده‌هاي او را زير سؤال برده است. در واقع اگر چه ايران به خاطر خيانت اکبري خسارت‌هايي ديده است اما با هوشمندي سربازان گمنام امام زمان عليه‌السلام ضربات مهلکي را سيستم اطلاعاتي و مزدوران چندين ساله پنهان و پيداي انگليس و غرب وارد کرده و موجي از ناامني را در شبکه جاسوسي دشمن پديد آورده است.

 انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html