پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261677
دستور رئيس‌جمهور براي برخورد با متخلفان فروش رانتي خودرو به برخي دستگاهها
تاریخ انتشار : 1401/10/26 09:53:50
نمایش : 636
رئيس‌جمهور درباره گزارش‌هاي واصله از فروش خارج از ضابطه خودرو به برخي دستگاهها تاکيد کرد که هيچ دستگاهي حق گرفتن امتياز ويژه براي خود ندارد و وزارت صمت و بازرسي رياست جمهوري را مامور رسيدگي به تخلف در فروش رانتي خودرو کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ آيت الله سيد ابراهيم رئيسي در جلسه روز يکشنبه هيات دولت با اشاره به افزايش برودت هوا و مصرف گاز در کشور، ضمن قدرداني از اقدامات دستگاه‌هاي ذيربط دولت براي تامين گاز مصرفي خانه‌هاي مردم و واحدهاي اداري و تجاري، بر اهميت مديريت مصرف تاکيد کرد.

رئيس جمهور با بيان اينکه تکميل فاز ۱۱ مجتمع پارس جنوبي در سال‌هاي گذشته مي‌توانست در رفع ناترازي گازي نقش موثري داشته باشد، اظهار داشت: بعد از ترک کار توسط شرکت‌هاي خارجي، عمليات تکميل اين فاز با قوت ادامه يافته و در آينده نزديک به مراحل نهايي خواهد رسيد.

آيت الله رئيسي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به فراگير شدن استفاده از فضاي مجازي در زندگي و کسب و کار مردم، از وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات خواست دغدغه‌هاي مردم در زمينه کندي سرعت و ديگر مشکلات موجود را با فوريت پيگيري و رفع کند.

رئيس جمهور همچنين با اشاره به گزارش‌هايي درباره فروش خودرو به برخي دستگاه‌ها، خارج از ضوابط تعيين شده، نظارت بر فرآيند فروش خودرو در چارچوب دستورالعمل ۸ بندي را که سال گذشته در جريان بازديد از پارکينگ ايران خودرو اعلام شد، مورد تاکيد قرار داد و با بيان اينکه هيچ دستگاهي حق ندارد براي خود امتيازات ويژه در نظر گيرد، وزارت صمت و بازرسي ويژه رياست جمهوري را مامور بررسي واگذاري خودرو به دستگاه‌ها و برخورد با متخلفان در اين زمينه کرد.

رئيسي همچنين بار ديگر ضرورت تبيين و اطلاع‌رساني از برنامه‌ها و اقدامات اميدآفرين دولت و دستگاه‌هاي اجرايي را مورد تاکيد قرار داد و با اشاره به طرح ابهام درباره برگزاري جلسات مرتبط با موضوع مسکن از سوي برخي رسانه‌ها اظهار داشت: موضوع مسکن همواره براي دولت مهم بوده و جلسات هفتگي آن بطور مرتب برگزار شده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html