پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261673
کدام پيام‌رسان ايراني ويژگي و قابليت‌هاي بهتري دارد؟
تاریخ انتشار : 1401/10/24 14:49:53
نمایش : 535
در دنياي امروز که با توليد روزافزون برنامه‌هاي پيام‌رسان، اين نوع فناوري به سرعت به محبوب‌ترين راه براي ارسال پيام‌هاي متني تبديل شده است، بسياري از پيام‌رسان‌هاي ايراني، ما را به سمت تعامل با مشتريان و بالا بردن امتياز رضايت مشتري سوق داده و راه را براي ارتباط با دنياي ارتباطات آسان کرده‌اند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از سفيرافلاک؛ پيام‌رسان، برنامه‌اي است که عملکرد پيام خصوصي را بين دو يا چند نفر فعال مي‌کند. با افزايش روزافزون برنامه‌هاي پيام‌رسان که هر روز توليد مي‌شوند، اين نوع فناوري به سرعت به محبوب‌ترين راه براي ارسال پيام‌هاي متني تبديل شده و جايگزين پيامک و MMS به‌عنوان اولويت اکثر مصرف‌کنندگان شده است.

مکالماتي که در برنامه‌هاي پيام‌رسان رخ مي‌دهد پويا و دو طرفه هستند و امکان مکالمه متني را در زماني‌که کاربر با برنامه درگير است، فراهم مي‌کند.

آن‌ها روشي بسيار موثر و جذاب براي تعامل با مشتريان و بالا بردن امتياز رضايت مشتري هستند. امروزه بسياري از پيام‌رسان‌هاي ايراني، ما را به سمت اين تکنولوژي سوق داده و راه را براي ارتباط با دنياي ارتباطات آسان کرده‌اند.

 

 

آشنايي با پيام‌رسان‌هاي ايراني

در حال حاضر اپليکيشن‌هاي پيام‌رساني در ايران رايج هستند که بسياري از افراد از اين فناوري براي ارتباط و فعاليت‌هاي روزمره خود استفاده مي‌کنند. در اين بخش برخي از پيام‌رسان‌هاي ايراني و قابليت‌هاي آن‌ها را بررسي کرده‌ايم.

پيام‌رسان بله

 

 

خدمات تعاملي و پيام‌رساني

دستيارهايي منحصر به‌فرد

ارتباط گسترده و تعاملي با خدمات‌دهندگان مختلف، در بستري باز و قدرتمند.

امکان به‌کارگيري دستيارهاي هوشمند (Bot) و انواع واسط‌هاي برنامه‌نويسي (API) کارآمد و متنوع (براي زبان‌هاي گوناگون).

قابليت استفاده از امکانات تعاملي در ارائه انواع خدمات اعم از پيام‌رساني و مالي (مانند کانال‌هاي رسمي شرکت‌ها و سازمان‌ها، کانال‌هاي فروش کالا و خدمات و…).

دسترسي هميشگي، مطمئن و راحت به ترکيبي از خدمات بانکي، مانند دريافت و پرداخت وجه، قبض و… براي اشخاص حقيقي و حقوقي.

خدمات ويژه مالي در کانال‌هاي رسمي و دستيارهاي هوشمند (Bot).

پرداخت به سرويس‌هاي آنلاين و شارژ اعتبار با استفاده از بستر پرداخت بله.

 

 

خدمات پيام‌رساني گروهي

امکان گفتگوي فردي و گروهي در فضايي مطمئن

گفتگو (چت) با دوستان، در يک محيط زيبا، راحت و با امکانات فراوان.

تجربه‌اي يکپارچه در همه بسترهاي همراه و ثابت (موبايل، وب و يا دسکتاپ).

ايجاد و ارسال استيکرهاي مورد علاقه.

امکان استفاده از بازو (بات) در بستري تعاملي با ديگران.

 

نسخه وب و مولتي پلت‌فرم

بله، يک شبکه اجتماعي پيام‌رسان با قابليت دسترسي از طريق دستگاه‌هاي مختلف (مولتي پلتفرم) است.

نسخه اندرويد و iOS بله از طريق فروشگاه‌هاي مختلف اپليکيشن قابل دانلود است.

نسخه وب بله به‌صورتي ريسپانسيو قابل دسترسي از طريق مرورگرهاي مختلف بر روي دستگاه‌هاي مختلف است. نسخه دسکتاپ براي سيستم عامل‌هاي ويندوز، لينوکس و مک، به‌زودي بر روي وبسايت بله عرضه خواهد شد.

 

رسانه‌اي قدرتمند براي افراد و کسب‌و‌کارها

رسانه‌اي قدرتمند براي افراد و کسب‌و‌کارها. دريافت و انتشار اطلاعات، افکار و اخبار از طريق کانال‌هاي گوناگون.

خدمات ويژه براي کانال‌هاي رسمي اشخاص حقيقي و حقوقي.

کاهش هزينه و بهبود ارتباط سازمان‌ها و مراجعين، با ارائه API اطلاع‌رساني متني و چندرسانه‌اي بر روي بله.

 

خدمات مالي اجتماعي

انتقال پول

انتقال پول در چند ثانيه کارت به‌کارت به مخاطبين، حتي بدون داشتن شماره کارت آن‌ها.

واريز وجه آني و لحظه‌اي، تنها با وارد کردن رمز دوم.

مديريت چند کارت براي استفاده سريع و راحت(به‌زودي).

کيف پول شخصي با امکان شارژ از هر کارت بانکي(به‌زودي)

 

پرداخت اجتماعي

خريد، پرداخت و ارسال رسيد در بستر گفتگو

خريد، پرداخت و ارسال رسيد در بستر گفتگو(چت).

پرداخت وجوه خرد وکلان براي انواع خدمات و محصولات در گروه‌ها و کانال‌هاي فروشگاهي.

به اشتراک‌گذاري فاکتورهاي پرداخت با امکان پرداخت سريع و راحت.

اهدا به کانال‌هاي خيريه معتبر.

جذب سرمايه جمعي (جمع‌سپاري تأمين مالي).

اتصال به انواع بسترهاي خدمات اداري ـ سازماني.

مديريت آسان و دقيق پرداخت‌ها (گزارش‌دهي، امکان ارسال رسيدها به ديگران و…)

 

درخواست پول

ارسال درخواست پول در بستر گفتگو

درخواست پول در بستر گفتگو(چت).

ارسال درخواست پول در کانال، گفتگوي شخصي و گروهي به ميزان دلخواه.

دريافت دانگ.

دريافت قسط در قرض‌الحسنه خانوادگي.

جمع‌آوري شارژ ساختمان.

فعاليت‌هاي نيکوکارانه و …

 

خدمات کاربردي

انواع خدمات کاربردي

خريد سريع شارژ و پرداخت راحت قبض.

پرداخت بسيار سريع و آسان همه قبوض.

دريافت ساده شارژ براي خود، خانواده و دوستان.

پرداخت وجه سرويس‌هاي آنلاين و…

پيام‌رسان سروش‌پلاس

 

دستيار صوتي هوشمند

با بهره‌گيري از هوش مصنوعي بستري فراهم شده تا کار با فيچرهاي مختلف در پيام‌رسان و تنظيمات و گزينه‌هاي متعدد بسيار آسان‌تر و در دسترس‌تر از گذشته شود.

در واقع دستيار صوتي UX (تجربه‌ کاربري) را ساده‌تر مي‌کند.

تماس صوتي و تصويري

با سروش‌پلاس، ارزان‌ترين و سريع‌ترين تماس صوتي را برقرار کنيد. به راحتي با دوستان‌تان تماس بگيريد و کمترين هزينه‌ اينترنت را بپردازيد.

کيفيت بسيار بالا، سرعت در برقراي ارتباط و رابط کاربري بسيار آسان، ويژگي‌هاي ديگر تماس صوتي سروش‌پلاس است.

 

ويترين متفاوت

از آنجا که توليد و ارائه محتواهاي مفيد، باکيفيت و فاخر توسط کاربران و ديده شدن آن‌ها يکي از دغدغه‌هاي تيم سروش‌پلاس بوده است، ويتريني را طراحي کرديم تا نوع پروموشن کانال‌ها و محتواهاي آن‌ها را ارتقا دهيم.

در نسل ۴ ويتريني مينيمال، زيبا و کاربردي‌تر از قبل داريم. با توجه به افزايش و تنوع محتواهاي توليدي توسط کاربران، در دسترس بودن آن‌ها بر اساس انواع تقسيم‌بندي‌هاي متفاوت اهميت فراواني دارد؛ امري که در ويترين جديد لحاظ شده است.

پست‌چين

در سال‎‌هاي اخير رشد و توسعه سريع تکنولوژي و حوزه‌هاي وابسته به آن ما را با بمباران اخبار و اطلاعات مواجه کرده است؛ اين روند موجب سنگين شدن حجم اطلاعات ورودي به زندگي‌هاي ما شد و علاوه بر اضافه شدن بار رواني و استرس، باعث شد تا حفظ تمرکز براي انجام کارهاي روزمره‎ ما کار خيلي سختي به نظر بيايد و به همين دليل، به‌تدريج رعايت نظم و لزوم منظم بودن براي به دست گرفتن کنترل زندگي، تبديل به مسئله‌اي مهم و حياتي شد.

 

تماس صوتي

با سروش‌پلاس، ارزان‌ترين و سريع‌ترين تماس صوتي را برقرار کنيد. به راحتي با دوستان‌تان تماس بگيريد و کمترين هزينه‌ اينترنت را بپردازيد.

کيفيت بسيار بالا، سرعت در برقراي ارتباط و رابط کاربري بسيار آسان، ويژگي‌هاي ديگر تماس صوتي سروش‌پلاس است.

 

تماس تصويري

سروش‌پلاس را نصب کنيد و با دوستان‌تان، تماس تصويري برقرار کنيد. شک نکنيد با تجربه کردن ويژگي‌هاي تماس تصويري سروش‌پلاس مثل سرعت و کيفيت بالاي تماس، رابط کاربري ساده و مصرف کم اينترنت، شگفت‌زده خواهيد شد!

ويترين

دنيايي متنوع و رنگارنگ از کانال‌ها و بات‌ها در سروش‌پلاس وجود دارد. اما چطور بايد از بين اين‌‌همه کانال و بات، آنهايي که مورد نظرمان هستند را پيدا کنيم؟

ويترين، راه‌حل اين مساله‌ است و منتخبي از بهترين کانال‌ها و بات‌هاي کاربردي را به شما معرفي مي‌کند.

معرفي پرمخاطب‌ترين کانال‌ها در موضوعات گوناگون، پيشنهادهاي روز، صفحه‌ اختصاصي بات‌ها و امکانات متنوع‌ ديگر، همه در ويترين سروش‌پلاس، منتظر شماست.

 

اينترنت يک‌سوم

شکي نيست که سرعت اينترنت، مصرف حجم و قيمت آن دغدغه‌ بسياري از کاربران فضاي مجازي‌ است. بد نيست بدانيد هزينه‌ ديتاي مصرفي شما در پيام‌رسان سروش‌پلاس، يک‌سوم حجم عادي مصرفي در برنامه‌هاي ديگر محاسبه مي‌شود. به‌اين ترتيب شما با ورود به سروش‌پلاس، در دنيايي از امکانات متنوع، گشت و گذار خواهيد کرد. آن‌هم با کمترين هزينه!

 

بات عمومي (مِستر بات)

بات‌ها در اپ‌هاي پيام‌رسان شبيه يک دستيار و يک همراه براي کاربران هستند. بسياري از خدمات عمومي و روزمره، بازي، مسابقه و … از کارهايي است که انجام آن‌ها به کمک بات‌ها مسير است. سروش‌پلاس، ساخت بات را براي توسعه‌دهندگان بسيار آسان کرده است.

مِستر بات، عنوان بات عمومي سروش‌پلاس است که شما را قدم به قدم در ساخت و مديريت بات دلخواه‌تان همراهي مي‌کند. دسترسي و استفاده‌ آسان، و قدرتمندي و کارآمدي از ويژگي‌هاي مِستر بات است.

 

پخش زنده

شايد شما هم از کساني باشيد که معتقدند با گسترش استفاده از پيام‌رسان‌ها، مردم از راديو و تلويزيون کمتر استفاده مي‌کنند. اما در سروش‌پلاس، داستان اين‌طور نيست! کاربران سروش‌پلاس مي‌توانند برنامه‌هاي راديو و تلويزيون را روي گوشي‌شان بشوند و ببيند. تصور کنيد يک پيام‌رسان داريد که امکان پخش زنده‌ تمامي شبکه‌هاي راديويي و تلويزيوني را داشته داشته باشد! اين امکاني‌ست که سروش‌پلاس را براي شما تبديل به يک پيام‌رسان تمام و کمال مي‌کند.

 

بازي

يک پيام‌رسان، جدا از امکانات اصلي خود يعني ارتباط و تعامل بين کاربران، مي‌تواند سرگرم‌کننده هم باشد. در سروش‌پلاس، دنيايي از بازي و سرگرمي برايتان آماده شده است. تنوعي از بازي‌هاي مختلف و سبک‌هاي گوناگون براي تمامي سليقه‌ها، ويژگي‌هايي‌ست که شما را ساعت‌ها با بازي‌هاي سروش‌پلاس سرگرم خواهد کرد.

 

ساير امکانات

فضاي ابري، ارسال پيام گروهي، چند حسابي، پلير داخلي (استريم)، ايجاد نظرسنجي مستقيم، پرداخت درون‌کانالي، ارسال تصوير، ويدئو، موزيک، پيام صوتي، طراحي بات‌هاي هوشمند، شخصي‌سازي تم اپليکيشن و …

 

سرويس اعلام وضعيت

سروش‌پلاس، خدمت جديدي از اين پيام‌رسان است که به جهت بهبود خدمات ارتباطي به کاربران ارائه شده‌است. اين سرويس با دارا بودن امکان استفاده آفلاين، بهترين گزينه براي ارسال پيام در مواقع اضطراري است..

 

تماس‌پلاس

تماس‌پلاس ديگر سرويس جديد پيام‌رسان سروش‌پلاس است که براي کاربران اين امکان را فراهم مي‌کند که با مخاطبين غير سروش‌پلاسي خود تماس تلفني برقرار کنند. پيش از اين کاربران مي‌توانستند به صورت درون‌برنامه‌اي با مخاطبين سروش‌پلاس خود تماس برقرار کنند؛ اما با استفاده از اين سرويس کاربران سروش‌پلاس مي‌توانند با تمامي خطوط تلفن ثابت و تمامي اپراتورهاي تلفن‌همراه (همراه اول، ايرانسل، رايتل و…) تماس بگيرند.

همچنين فضاي ابري، ارسال پيام گروهي، چند حسابي، پلير داخلي (استريم)، ايجاد نظرسنجي مستقيم، پرداخت درون‌کانالي، ارسال تصوير، ويدئو، موزيک، پيام صوتي، طراحي بات‌هاي هوشمند، شخصي‌سازي تم اپليکيشن و

پيام‌رسان روبيکا

 

بخش پيام‌رسان

پيام‌رسان روبيکا، داراي امکانات مفيدي مثل، تماس صوتي و تصويري، ارسال فايل و پخش زنده است؛ که بسياري از امکانات اين بخش با اينترنت رايگان همراه اول و ايرانسل ارائه مي‌شوند.

تماس صوتي و تصويري

پخش زنده

آمار کانال‌ها

کنفرانس گروهي با دوستان

چت با مخاطبان

تماس صوتي و تصويري

 

روبينو

در شبکه اجتماعي روبيکا که مخصوص تصوير و ويديو است، روبينو با فضاي صميمي و راحتش، به شما امکان مي‌دهد زيبا‌ترين لحظه‌هايتان را به اشتراک بگذاريد.

 

استوري

سفارش آسان کالا از صفحات تجاري

پخش زنده: ارتباط و تعامل با مخاطبين

پسنديدن و ثبت ديدگاه براي دوستان

اشتراک‌گذاري تصاوير و ويديو

 

سرويس کسب درآمد

فقط با داشتن يک کانال، گروه يا صفحه روبينو، کسب درآمد را در روبيکا شروع کنيد.

در سرويس جديد کسب درآمد روبيکا، درآمد شما بر اساس تعداد کاربران فعال و حجم ترافيک مصرفي کاربران در کانال يا گروه شما محاسبه مي‌شود.

امکان مشاهده نمودار درآمد کسب شده

امکان برداشت درآمد کسب شده

محاسبه درآمد صفحات روبينو

محاسبه درآمد کانال و گروه

 

تماشاي آنلاين فيلم و سريال

در روبيکا مي‌توانيد جديدترين و محبوب‌ترين فيلم‌ها، انيميشن‌ها و سريال‌ها را با دوبله اختصاصي تماشا کنيد. از بين بيش از ۴۰،۰۰۰ برنامه، بهترين را انتخاب کنيد و بر روي همه دستگاه‌هاي ديجيتال موبايل، وب و تلويزيون‌هاي هوشمند تماشا کنيد.

امکان تماشا در موبايل

قابليت تماشا در تلويزيون‌هاي هوشمند

امکان تماشا در وب

با دوبله اختصاصي

جديدترين و محبوب‌ترين انيميشن‌ها و سريال‌ها

وجود ربات پشتيباني در پيام‌رسان روبيکا با نام SupportBot@

پيام‌رسان ايتا

 

امکانات کلي

به‌طور همزمان بر روي تمامي دستگاه‌ها و وسايل خود از آن استفاده کنيد. پيام‌هاي شما در تلفن همراه، تبلت يا رايانه‌تان به‌صورت يکپارچه همگام‌سازي مي‌گردند.

برخلاف واتس‌آپ، ايتا بر مبناي فضاي ابري بنا نهاده شده و همگام‌سازي در آن يکپارچه است.

برنامه‌نويسان و کاربران جذاب باشد API ربات است که در آينده در اختيار کاربران قرار خواهد گرفت.

 

بسته حمايتي ايتا براي کسب وکارهاي مجازي

پيام‌رسان ايتا در راستاي حمايت از کسب وکارهاي مجازي، به‌ويژه کانال‌هاي فروشگاهي که در هفته‌هاي اخير از سکوهاي خارجي به پيام‌رسان ايتا مهاجرت نموده‌اند، بسته حمايتي ويژه‌اي را در نظر گرفته است.

در همين راستا تبليغ کانال‌هاي فروشگاهي در سامانه تبليغات رسمي ايتا بر حسب تعداد اعضاي کانال با ۲۰ تا ۸۰ درصد تخفيف انجام مي‌شود.

در اين طرح که تا پايان سال اجرا خواهد شد، کانال‌هاي فروشگاهي فعال در ايتا تا زمان رسيدن به حد نصاب معيني از اعضا و خودکفايي نسبي، از حمايت ايتا برخوردار خواهند بود.

شما مي‌توانيد براي آگاهي از جزئيات و استفاده از اين طرح حمايتي، پيام‌رسان ايتا (براي دستگاه‌هاي مختلف) را از آدرس https://eitaa.com/ نصب نماييد و به کانال «راهنماي تبليغات ايتا» مراجعه فرماييد.

بسته حمايتي ويژه کانال‌هاي فروشگاهي و کسب و کارهاي نوپا

۸۰% براي کانال‌هاي کمتر از K1

۵۰% براي کانال‌هاي کمتر از K5

۴۰%  براي کانال‌هاي K10

۲۰%  براي کانال‌هاي K20

همچنين ايتا امکان ارسال پيامک تبليغاتي را براي تعداد خاصي از شماره‌هاي تلفن فراهم مي‌کند.

 

سامانه هوشمند بارگذاري محتوا در پيام‌رسان ايتا

پيام‌رسان ايتا براي سهولت در بارگذاري مطالب به مديران گروه‌ها و کانال‌ها؛ قابليت استفاده از سامانه هوشمند بارگذاري محتوا با نام «ايتايار» را ارائه داده است.

مديران کانال‌ها و گروه‌ها با استفاده از اين قابليت مي‌توانند با برنامه‌ريزي صحيح و اصولي در انتشار محتوا، کارآيي و اثربخشي رسانه خودشان را افزايش دهند.

برخي از امکانات اين سامانه به شرح ذيل است:

ارسال مطالب به‌صورت زمان‌بندي‌شده

هر نوع محتوايي را تا ۳۰ روز آينده بارگذاري کنيد تا در موعد تعيين‌شده به‌صورت خودکار به کانال يا ابرگروه ارسال شود.

 

حذف خودکار مطالب

در هنگام ارسال پست مي‌توانيد زمان حذف آن را تعيين کنيد تا مطلب شما در زمان تعيين‌شده به‌صورت خودکار از کانال يا ابرگروه حذف شود.

 

 حذف خودکار پس از تعداد بازديد مشخص

اين قابليت براي تبليغات بازديدي مناسب است و مطالب را پس از تعداد معيني مشاهده که شما آن را تعيين مي‌کنيد حذف مي‌کند.

 

تعريف زيرنويس و امضاي ثابت

متن، ايموجي، لينک عضويت يا هر آيتم ديگري را به‌عنوان زيرنويس تعريف کنيد تا هنگام ارسال به سهولت به مطلب شما افزوده شود.

مديريت متمرکز

در ايتايار مطالب ارسال‌شده، در نوبت ارسال، پيش‌نويس‌ها و مطالب حذف شده به‌صورت تفکيک‌شده قابل مشاهده‌اند و در صورت نياز مي‌توانيد پس از ارسال، مطالب را ويرايش يا حذف کنيد.

لازم به ذکر است اين سامانه در دسترس عموم کاربران ايتا مي‌باشد و در حال حاضر استفاده از خدمات آن رايگان است.

همچنين شما براي استفاده از اين سامانه هوشمند، مي‌توانيد پيام‌رسان ايتا (براي دستگاه‌هاي مختلف) را از آدرس https://eitaa.com/ نصب و راه‌اندازي کنيد، سپس به آدرس https://eitaayar.ir مراجعه نماييد.

 

مقايسه امکانات پيام‌رسان‌هاي داخلي

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html