پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261666
دولت شبانه روزي تلاش مي‌کند که مسأله معيشت و اقتصاد مردم را سامان دهد
تاریخ انتشار : 1401/10/17 15:36:37
نمایش : 525
معاون امنيتي انتظامي وزير کشور گفت: الان تمرکز اصلي ما روي موضوع اقتصاد و معيشت مردم است و دولت شبانه روزي تلاش مي‌کند که مسأله معيشت و اقتصاد مردم را سامان دهد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ سيدمجيد ميراحمدي معاون امنيتي انتظامي وزير کشور پيش از ظهر امروز در ديدار با آيت الله سعيدي در سالن محراب حرم مطهر بانوي کرامت، با بيان اينکه اتفاقاتي در اين مدت در کشور افتاد اغتشاشات نبود بلکه جنگ ترکيبي بود، اظهار کرد: اهداف جنگ ترکيبي با اغتشاش متفاوت است و غربي‌ها و سعودي‌ها سه هدف را از اين جنگ ترکيبي دنبال مي‌کردند.

وي با اشاره به اهداف جنگ ترکيبي دشمن گفت: هدف اول دشمن براندازي جمهوري اسلامي بود که به جد دنبال مي‌کردند، هدف دوم ستيز با اسلامي است که امام آن را بنيان گذاري کردند و با همين هدف تعرضاتي به مساجد، نمادهاي ارزشي و اسلامي و روحانيت معظم شد و هدف سوم تجزيه ايران بود تا ديگر کشوري قوي در جغرافياي غرب آسيا وجود نداشته باشد.

معاون امنيتي و انتظامي وزير کشور در صحنه بودن مردم را در پايان اغتشاشات بسيار مؤثر دانست و افزود: از نظر ما اوضاع تمام شده نيست و مسأله اصلي ما مباحث معيشتي است که دشمن روي آن کار مي‌کند تا مردم را بتواند با خود همراه کند.

وي افزود: الان تمرکز اصلي ما روي موضوع اقتصاد و معيشت مردم است و دولت شبانه روزي تلاش مي‌کند که مسأله معيشت و اقتصاد مردم را سامان دهد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html