پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261644
طرفداران "اعدام نکنيد" خود بانيان اغتشاشات در کشور هستند
تاریخ انتشار : 1401/09/23 11:34:30
نمایش : 627
کارشناس مسائل سياسي گفت: "نه به مجازات" يعني "نه به اجراي قانون" و اين يعني "نه به تدوين قانون"، اما امروز اين موضوع از سوي کساني مطرح مي‌شود که خودشان مسبب اصلي وقوع بي‌نظمي و ناهنجاري در جامعه شده‌اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، يزدان جلالي کارشناس مسائل سياسي در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: "نه به مجازات" در ايران مسبوق به سابقه است اما امروزه کمي اين موضوع پررنگ‌تر شده است.
 
وي تصريح کرد: "نه به مجازات" يعني "نه به اجراي قانون" و اين يعني "نه به تدوين قانون"، اما امروز اين موضوع از سوي کساني مطرح مي‌شود که خودشان مسبب اصلي وقوع بي‌نظمي و ناهنجاري در جامعه شده‌اند.
 
جلالي ادامه داد: بنابراين فضاسازي‌ها براي عدم اجراي قانون از سوي همان‌هايي به راه افتاده است که روزي افرادي را فريب دادند و براي خواسته‌هاي خود به خيابان‌ها کشانده و وادار به انجام کارهاي خلاف قانون کردند.
 
اين کارشناس سياسي يادآور شد: عدم برخورد با برهم‌زنندگان نظم و امنيت در هيچ جامعه‌اي پذيرفتني نيست، چراکه جرم يک جنبه خصوصي و يک جنبه عمومي دارد.
 
وي افزود: از نظر قانوني نمي‌توان از مجازات مجرمي که شاکي خصوصي دارد صرف نظر کرد و بنابراين اين خواسته معقول و منطقي نيست.
 
جلالي با اشاره به اينکه همين افراد اگر خودشان يا يکي از بستگانشان دچار مشکل شود زمين و زمان را به هم مي‌دوزند تاکيد کرد: متاسفانه شاهديم همين کساني که امروز در مقابل اجراي قانون قد علم کرده‌اند، قانون را فقط در مورد منافع خودشان قبول دارند و اگر کسي به حقشان متعرض شود بايد قانون برايشان اجرا شود اما درغيراين‌صورت مخالف آن هستند.
 
انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html