پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261638
اختصاص بيش از 1000 ميليارد تومان براي تکميل طرح‌هاي بهداشت و درمان/جوان سازي جمعيت نيازمند فرهنگ‌سازي است
تاریخ انتشار : 1401/09/14 10:37:58
نمایش : 791
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: يک هزار و 400 ميليارد تومان براي ساخت، توسعه و تجهيز 22 طرح بيمارستاني، درمانگاهي و مرکز بهداشت در استان هزينه شده است و پيش‌بيني مي‌شود اين طرح‌ها تا پايان سال 1403 به بهره‌برداري برسند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ غلامعلي حيدري ظهر امروز در اختتاميه اولين جشنواره جواني جمعيت در شهرکرد، اظهار کرد:  يکي از دغدغه‌هاي اصلي دولت سلامت مردم است.
 
وي افزود: يک هزار و 400 ميليارد تومان براي ساخت، توسعه و تجهيز 22 طرح بيمارستاني، درمانگاهي و مرکز بهداشت در چهارمحال و بختياري هزينه شده است و پيش‌بيني مي‌شود اين طرح‌ها تا پايان سال 1403 به بهره‌برداري برسند.
 
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه شوراي عالي سلامت در استان تشکيل شده است، ادامه داد: همچنين کارگروهي درخصوص جواني جمعيت تشکيل شد که مصوبات بسيار خوبي در اين خصوص داشته است.
 
حيدري عنوان کرد: جواني جمعيت مسئله مهمي براي آينده کشور و لازمه ضروري براي داشتن جمعيت جوان است.
 
وي خاطرنشان کرد: قطعا يکي از محاسن مهم جواني جمعيت و تحکيم خانواده، تقويت قدرت ملي است که نشانه بالندگي و پويندگي کشور است.
 
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه تحکيم خانواده و جواني جمعيت تاثيرات مهمي در وحدت و همبستگي ملي دارد، گفت: تضعيف بنياد خانوادگي افزايش آسيب اجتماعي را به دنبال دارد، دولت توجه جدي به جواني جمعيت دارد و اين مهم جز اولويت‌هاي اصلي دولتمردان است.
 
حيدري اضافه کرد: جواني جمعيت مراحل و فرايندي دارد که بايد به آن توجه کرد، يکي از اين مراحل فرهنگ سازي در اين خصوص است که با همه ابزارها بايد به آن پرداخته شود.
 
وي تاکيد کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران جوان سازي جمعيت، نيروي انساني و حمايت از خانواده را مهم‌ترين فريضه براي جامعه امروزي مي دانند .
 
انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html