پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261634
افزايش شانس ابقاي کي‌روش روي نيمکت تيم ملي/ با CQ تا پايان جام ملت‌ها؟!
تاریخ انتشار : 1401/09/12 11:50:00
نمایش : 863
برخي اخبار غيررسمي از ابقاي کارلوس کي‌روش بر نيمکت تيم ملي حکايت داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانا؛ کارلوس کي‌روش، سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال کشورمان هفته گذشته پس از شکست ملي‌پوشان مقابل تيم ملي آمريکا و حذف از جام جهاني ۲۰۲۲ قطر، همراه با شاگردانش به تهران بازگشت و روز گذشته هم به گشت‌وگذار در پايتخت پرداخت.

با وجود اين که تيم ملي در قطر نتايجي ضعيف‌تر از جام جهاني ۲۰۱۸ روسيه گرفت و با کسب تنها ۳ امتياز و ثبت ۲ شکست به خانه برگشت، برخي منابع نزديک به اين سرمربي ۶۹ ساله و فدراسيون فوتبال از توافق ضمني طرفين تا پايان رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا ۲۰۲۳ خبر داده‌اند.

کي‌روش تا پايان جام جهاني ۲۰۲۲ با فدراسيون فوتبال ايران قرارداد داشت و تمديد اين هم‌کاري مشروط به نتايج مناسب ملي‌پوشان در قطر و تأييد کميته فني و اعضاي هيأت رئيسه بوده که به نظر با حمايت وزير ورزش و جوانان از اين سرمربي و اتفاقات رخ داده، سي‌کيو حداقل يک سال ديگر در ايران خواهد ماند.

طبق آخرين اعلام کنفدراسيون فوتبال آسيا پس از انصراف چين از ميزباني جام ملت‌ها، کشور قطر قرار است در بهمن‌ماه ۱۴۰۲ (از ۲۴ ژانويه ۲۰۲۳) ميزبان مهم‌ترين تورنمنت فوتبالي قاره کهن باشد که با اين تفاسير، کي‌روش در صورت ابقا حداقل تا پايان سال آتي سرمربي تيم ملي خواهد بود.

بر اساس برنامه اعلامي از سوي کادرفني تيم ملي فوتبال کشورمان، دستياران کارلوس کي‌روش تا روز يک‌شنبه (فردا) ايران را ترک خواهند کرد و سرمربي پرتغالي نيز با کمي تأخير نسبت به باقي نفرات، به کشورش باز خواهد گشت.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html