پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261628
لزوم تخصيص اعتبار براي پروژه‌هاي عمراني براساس اهميت/ پيشرفت طرح‌هاي عمراني مصوب سفر رياست جمهوري در استان مطلوب است
تاریخ انتشار : 1401/09/09
نمایش : 649
معاون امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري گفت: ما در حوزه عمراني درخصوص اعتباراتي که سازمان مديريت و برنامه‌ريزي وظيفه تقسيم آن‌ها را دارد نظراتي داريم و اعتقاد داريم تخصيص اعتبارات براساس اهميت پروژه‌ها صورت گيرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي حيدري معاون امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: مسئوليت پيگيري بودجه و اعتبارات سفر رياست جمهوري با سازمان مديريت و برنامه‌ريزي است، اما پيگيري عملياتي شدن پروژه‌ها بعد از رسيدن بودجه بر عهده حوزه معاونت عمراني است.
 
وي با بيان اينکه عمده پروژه‌ها مربوط به حوزه معاونت عمراني است اما برخي از آن‌ها هم اقتصادي هستند تصريح کرد: معاونت عمراني هر اعتباري که در اين زمينه به دستش برسد هزينه کرده و پروژه‌ها درحال‌حاضر فعال هستند.
 
حيدري بيان داشت: ما در حوزه عمراني درخصوص اعتباراتي که سازمان مديريت و برنامه‌ريزي وظيفه تقسيم آن‌ها را دارد نظراتي داريم و اعتقاد داريم تخصيص اعتبارات براساس اهميت پروژه‌ها صورت گيرد.
 
معاون امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري اضافه کرد: اين درحالي است که برخي از پروژه‌ها فعلا فعال نيستند و ازهمين‌رو در مرحله اول اعتباري براي آن درنظر گرفته نمي‌شود.
 
وي ادامه داد: برخي از پروژه‌ها با توجه به فصل کاري به تعويق مي‌افتد مثلا در فصل سرد به دليل سرما امکان آسفالت‌ريزي وجود ندارد و در اين صورت اعتبار معنا ندارد، بنابراين نقش حوزه عمراني اين مديريت است که بودجه در کجا قرار گيرد.
 
حيدري با اشاره به يکسري از محدوديت‌هاي قانوني در اين زمينه افزود: در بخشنامه سرجمع بايد 30 درصد اعتبار در حساب دستگاه باشد که بتواند مناقصه برگزار کند، يکسري از پروژه‌ها هم پيمانکار ندارند که بايد اين موضوع درنظر گرفته شود که 30 درصد در حسابش بماند.
 
معاون امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: برخي از پروژه‌ها فعاليت خوبي دارند و برخي از اين پروژه‌ها مانند پروژه‌هاي لبد کاملا افتتاح شده‌اند، پروژه‌هاي سرآقاسيد نزديک به افتتاح و پروژه‌هاي گازرساني درحال اتمام هستند يا در آينده نزديک تمام مي‌شوند.
 
انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html