پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261625
بهترين راه گراميداشت مقام شهدا عمل به وصيت آن‌هاست
تاریخ انتشار : 1401/09/06 10:39:54
نمایش : 957
استاد حوزه و دانشگاه از موسسه سيره شهدا قم گفت: امروزه کاري که مي‌توان در حق شهدا کرد اين است که برويم ببينيم اين شهدا براي چه رفته‌اند وصيت‌نامه‌هايشان را بخوانيم و به سمت اهداف ايشان حرکت کنيم.
به همت سپاه ناحيه فارسان و با حضور گسترده خانواده شهدا و بسيجيان يادواره 226 شهد شهر فارسان برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به مناسبت هفته بسيج يادواره بزرگ شهداي شهر فارسان با حضور گسترده مردم شهيدپرور شهر فارسان، بسيجيان و خانواده‌هاي شهدا در سالن ولايت شهر فارسان برگزار شد.
 
در اين برنامه حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمدصادقي استاد حوزه و دانشگاه از موسسه سيره شهدا قم به‌عنوان سخنران برنامه و کربلايي جواد حيدر از مداحان مطرح کشور ميهمانان ويژه اين برنامه بودند.

عليرضا عربي فرمانده سپاه ناحيه فارسان ضمن خيرمقدم گويي به بسيجيان و خانواده‌هاي شهدا فرهنگ بسيج را آميخته بافرهنگ شهيد و شهادت دانست و عنوان کرد : بسيجيان به‌واقع ادامه‌دهنده راه همين شهدايي هستند که هم‌اکنون براي گراميداشت ياد و خاطره ايشان گرد هم آمده‌ايم و مفهوم و ماهيت بسيج براي آنان که با معنويت و انقلاب بيگانه هستند ناآشناست.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمدصادقي استاد حوزه و دانشگاه از موسسه سيره شهدا قم گفت: شهدا را حاضر و ناظر بر اعمال ما دانسته و عنوان کرد: همه ما که امروز در اين جلسه حاضر هستيم حقيقتاً با اجازه و دعوت شهدا وارد اين جلسه و مجلس شده‌ايم و اين جلسه صاحب دارد و صاحب آن شهدا هستند.

وي ضمن بيان چند خاطره از شهداي دفاع مقدس گفت: امروزه کاري که مي‌توان در حق شهدا کرد اين است که برويم ببينيم اين شهدا براي چه رفته‌اند وصيت‌نامه‌هايشان را بخوانيم و به سمت اهداف ايشان حرکت کنيم.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html