پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261620
صدور بيش از ۴ هزار مجوز کسب و کار در چهارمحال و بختياري/ يک هزار و ۱۰۰ ميليارد تومان اعتبار تبصره ۱۸ به استان تعلق گرفت
تاریخ انتشار : 1401/08/28 13:30:19
نمایش : 623
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري گفت: ۴ هزار و ۶۳۳ مجوز کسب و کار به صورت رايگان صادر شده است که رشد چهار برابري را نشان مي‌دهد، همچنين از محل تبصره ۱۸ نيز يک هزار و ۱۰۰ ميليارد تومان اعتبار به استان تعلق گرفت که متقاضيان شناسايي و به دستگاه‌ها معرفي شدند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محسن مولوي ظهر امروز در نشست خبري با اصحاب رسانه چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: روابط بين کارگر و کارفرما برعهده اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعي است و قانون کار تنظيم کننده روبط بين اين دو است.
 
وي افزود: حمايت از کارگر جز وظايف ذاتي و چهارچوب‌هاي اين مهم مشخص است.
 
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري ادامه داد: سيستم بانکي از مجموعه دستگاه‌هاي اجرايي و کارآفريني جدا نيست و هر کدام آسيب ببيند و ناهماهنگي‌هاي موجود در آن به همه آسيب مي‌رساند.
 
مولوي عنوان کرد: عدم تناسب آموزش‌هل در دانشگاه‌ها و سيستم کار باعث افزايش بيکاري مي‌شود، ارتباطي بين رشته‌هايي که آموزش داده مي‌شود با بازار کار وجود ندارد.
 
وي خاطرنشان کرد: طرح کارورزي در دانشگاه گنجانده شده است تا دانشجو آماده ورود به بازار کار شود.
 
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري اضافه کرد: در پرداخت تسهيلات اشتغال‌آفريني فارغ‌التحصيلان به‌ويژه دانش‌بنيان‌ها در اولويت قرار دارند.
 
مولوي بيان کرد: در چهارمحال و بختياري، رقابت بين خدمات و صنعت است اما اين بدين معنا نيست که کارآفريني به سمت صنعت پيش برود.
 
وي تاکيد کرد: در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۰۴ ميليارد و ۸۰۰ ميليون تومان تسهيلات مشاغل خانگي در چهارمحال و بختياري پرداخت شده است و در مجموع نيز ۱۶۶ ميليارد تومان تسهيلات اين حوزه از ابتداي پرداخت تاکنون پرداخت شده است.
 
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري افزود: ۴ هزار و ۶۳۳ مجوز کسب و کار به صورت رايگان صادر شده است که رشد چهار برابري را نشان مي‌دهد، همچنين از محل تبصره ۱۸ نيز يک هزار و ۱۰۰ ميليارد تومان اعتبار به استان تعلق گرفت که متقاضيان شناسايي و به دستگاه‌ها معرفي شدند.
 
مولوي ادامه داد: در قالب تسهيلات عشايري و روستايي ۵ هزار و ۷۱۵ طرح با اعتبار ۶۸۶ ميليارد تومان به سيستم بانکي معرفي شدند که ۵ هزار و ۶۰۲ طرح به مبلغ ۴۶۵ ميليارد تومان پرداخت شده، همچنين ۹۱ طرح با اعتبار ۱۳۹ ميليارد تومان در انتظار بررسي و پرداخت تسهيلات هستند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html