پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261618
شبکه ملي اطلاعات در سراسر کشور بر پايه فيبر نوري نهايي مي شود/برگزاري رويداد توليد محتوا بايد به صورت مستمر ادامه يابد
تاریخ انتشار : 1401/08/28 13:26:57
نمایش : 703
احمد راستينه گفت: برگزاري رويداد توليد محتوا بايد به بايد صورت مستمر ادامه يابد، گسترش پيدا کند و نهادينه شود و حقيقت به درستي براي مردم بيان شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ نماينده مردم شهرستان‌هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي در اختتاميه رويداد توليد محتواي ديجيتال بسيج چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه امروزه حکمراني فضاي مجازي در دست نظام سلطه است اظهار کرد: ما به جاي نقش راهبردي نقش پدافندي را پيش گرفته‌ايم که اين راه اثرگذار نيست.
 
وي تصريح کرد: توليد محتوا در سطح راهبردي بسيار موثر است، دشمن با تمام توان سعي دارد از کشور ما تصويرسازي نادرستي به مردم ارائه دهد و اين نقطه‌اي است که ما مشکل داريم.
 
راستينه با بيان اينکه شما فعالان فضاي مجازي بايد به نقطه‌اي برسيد که روايت واقعي و اول را به تصوير بکشيد گفت: پيام ايجاد شده را به دست مخاطب برسانيد که اين مورد نيازمند ايجاد ظرفيت‌هاي لازم در حوزه نرم‌افزار و زيرساخت است.
 
وي با تاکيد بر اينکه توليد نرم‌افزار وظيفه شماست عنوان کرد:  در حوزه زيرساخت در تلاش هستيم شبکه ملي اطلاعات را تا سال آينده در سراسر کشور بر پايه فيبر نوري نهايي و به مردم ارائه دهيم.
 
راستينه خاطر نشان کرد: ما در مديريت رسانه مشکل داريم، بايد در راستاي بيانيه گام دوم که رهبر معظم انقلاب به آن تاکيد فراواني داشت و آن اميد آفريني بود تلاش بسياري کرد.
 
 وي با اذعان بر اينکه ساختار بين‌المللي و جهاني در حال تغيير است  گفت: آشوب‌هاي ايجاد شده به اين سبب است که حواس ملت را از مسائل جهاني پرت کنند و نگذارند ايران در اين عرصه جايگاهي کسب کند.
 
راستينه با تاکيد بر اينکه  حرکتي که شما در توليد محتوا انجام داديد بسيار ارزنده است و لازم است تشريح کرد:  اين امر به بايد  صورت مستمر ادامه يابد، گسترش پيدا کند و نهادينه شود و حقيقت به درستي براي مردم بيان شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html