پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261611
رويداد توليد محتواي ديجيتال فرصتي براي خلق آثار ارزشمند
تاریخ انتشار : 1401/08/22 13:10:30
نمایش : 752
سردار علي افضلي جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: رويداد توليد محتواي ديجيتال بسيج فرصتي بسيار خوب براي محتوا و خلق آثار ارزشمند براي معرفي دستاوردهاي انقلاب است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار علي افضلي جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز؛ اظهار کرد:فعاليت هايي که در عرصه فضاي مجازي در سطح دنيا و در سطح کشور عزيزمان انجام مي شود برکسي پوشيده نيست.
 
وي با اشاره به اينکه چيزي که در فضاي مجازي براي ما مهم بوده توليد محتواهايي است که بتواند  انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي را به خوبي معرفي کند تصريح کرد: بايد در فضاي مجازي به پيشرفت هايي که اين کشور به برکت انقلاب اسلامي دست پيدا کرده است توجه شود.
 
افضلي ادامه داد: اهميتي که براي ما در فضا مجازي وجود دارد، محتواهايي است که در راستاي معرفي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي،دفاع از نظام مقدس جمهوري اسلامي ، دستاوردهاي انقلاب، پيشرفت هايي که به برکت انقلاب در طي ۴۴ سال انقلاب داشته ايم مي باشد.
 
   وي با اشاره به اينکه  يک سري نواقص، مشکلات و کم کاري هايي در اين عرصه وجود دارد  بيان داشت:بايد به جهت رفع نواقص و معايب و آسيب پذيري هايي که مرکز فضاي مجازي دارد از هيچ تلاشي دريغ نکرد.
 
افضلي با تاکيد بر اينکه متاسفانه فضاي مجازي دچار يک افسار گسيختگي و رها شدگي است که در آن فضا، فعاليت رسانه هاي بيگانه و عناصر ضد انقلاب و  دشمنان قسم خورده انقلاب در آن فضا ديده مي شود گفت:  متاسفانه هدف اصلي فعاليت هاي دشمنان در فضاي مجازي، هدف گرفتن ذهن و انديشه و به دنبال آن اعتقادات و باورهاي به خصوص نسل جوان ما است.
 
وي با اشاره به اينکه نسل جوان آينده سازان اين مملکت هستند اظهار کرد:  با توجه به ظرفيت، استعداد و توانمندي هايي که در جوان ايراني وجود دارد قطع به يقين اگر بتوانيم اين آسيب پذيري ها و نواقص و مشکلات را در فضاي مجازي برطرف کنيم مثل ساير عرصه ها شاهد سربلندي ، اقتدار ، افتخار و عزت نظام مقتدر جمهوري اسلامي خواهيم شد.
 
افضلي در ادامه افزود: در همين راستا و با توجه از بهره گيري هاي اينکه مرکز فضاي مجازي و رسانه اي سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) که سه رويداد را در سال هاي گذشته تجربه کرده و با شناخت و اشرافيت بسيار خوب و انگيزه بسيار خوب که در بين جوانان استان به خصوص عناصر بسيجي و انقلابي با روحيه جهادي و آن احساس وظيفه و مسئوليتي که به دنبال تمامي فعاليت هاي خودشان دارند،  چهارمين رويداد توليد محتوا در عرصه مجازي را به مدت ۳ روز از روز ۲۵ آبان ماه طي مقدمات و برنامه ريزي هايي شروع مي کند و به مدت ۴۸ ساعت کامل اين توليد محتوا و رويداد بزرگ را با استقبال خوبي که پيش بيني مي شود برگزار مي کند.
 
وي در پايان اذعان داشت: منتخبين رويداد توليد محتوا به مرحله کشوري دست پيدا مي کنند و قطعا جوانان اين استان در مرحله کشوري نيز خواهند درخشيد و محتواهايي که امروز نياز جامعه است توليد خواهند کرد.
 
انتهاي پيام/۱۰۲۰ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html