پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261608
لايحه هاي نفوذ در کشور را جدي بگيريم/ رسانه هاي زرد در پازل دشمن قرار گرفته اند
تاریخ انتشار : 1401/08/14 14:50:06
نمایش : 892
بهروز مرداني نژاد کارشناس مسائل سياسي گفت: دشمن بيش از 10 سال جريان نفوذ را تقويت کرده است و در لايحه هاي مختلف نفوذ دارد، رسانه هاي زرد در پازل دشمن حرکت مي کنند و بخش زيادي از جامعه خبرنگاري ما را آلوده مي کنند .
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بهروز مرداني نژاد کارشناس مسائل سياسي در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: با توجه به جميع جهادي که در کشور رخ داده است، دشمن به اين نتيجه رسيد که ايران دارد در مسائل اقتصادي، منطقه اي ، داخلي و حتي جهاني  يکه تازي مي کند به همين خاطر همه تلاش خود را مي کند که اعتماد کشورهايي که به ايران اعتماد کرده بودند را مورد خدشه و ترغيب قرار دهند.

وي تصريح کرد: دشمن براي خيلي از مسائل از جمله تحريم ها  وقت و انرژي زيادي گذاشته بود اما نه تنها نقشه آن ها جواب نداد بلکه ايران در دولت جديد به سمت حرکت و احيا روابط با همسايگان پيش رفت و همين مسئله باعث شد تيغ تحريم ها کند شود.

مرداني نژاد ادامه داد: دشمن از يک طرف متوجه شده بود که ايران دارد در اقتصاد داخلي خود اقدام مثبتي را انجام مي دهد به گونه اي که  رشد اقتصادي از منفي به سمت  مثبت پيش مي رود ، پايه پولي کشور اصلاح مي شود، چاپ پول دارد کم مي شود،  فروپاشي هاي بي رابطه که باعث فروپاشي هاي کشور مي شد دارد اصلاح مي شود و  اين اقدامات از چشم دشمن دور نبود و مي داند که چه اتفاق هاي عميقي در شهر شکل مي گيرد به خاطر همين از طريق جنگ رسانه اي ورود کرد.

وي با اشاره به اينکه دشمن همه تلاش خود را براي نابودي ايران مي کند گفت: دشمن همه انرژي خود را براي بي اعتماد کردن کشورهاي ديگر نسبت به ايران به کار بسته است، قبل از اربعين بازي آمريکا در عراق بود که بي نتيجه ماند و جريان اربعين باشکوه تر از هر سال برگزار شد.

مرداني نژاد خاطر نشان کرد: بهترين گزينه براي دشمنان اين بود ايران را از داخل مشغول کنند که هم مانع احيا کشور شوند و هم توفيقات را خراب کنند، توجهات را به سمت ديگري ببرند و به سمت مسائل ايران حرکت کنند.

وي بيان داشت: دشمن نقشه هاي زيادي را در سر دارد و اقدامات زشتي را شروع کرد، تنش هاي بدي را ايجاد کرد ، مراکز علمي را با هدف تعطيلي آن ها به حاشيه برد تا علم را دچار خدشه کند.

مرداني نژاد با بيان اينکه جمهوري اسلامي ايران  مسير خود را ادامه مي دهد و دشمن نمي تواند به اهداف شوم خود دست پيدا کند گفت: ابرها کنار مي رود و حقيقت آشکار و مردم از نقشه هاي دشمن آگاه مي شوند.

وي با اشاره به اينکه يکي از تلخ ترين حوادثي که در اغتشاشات اخير افتاد شهادت 40 نفر از مردم ايران بود گفت: شهادت 15 نفر در شاهچراغ غم انگيز ترين اتفاقي بود که طي روزهاي گذشته اتفاق افتاد .

مرداني نژاد اذعان داشت: حادثه شاهچراغ باعث شد تصميم جدي تري صورت گيرد و آگاهي بخشي انجام گيرد و انرژي جديد در جامعه انقلابي زده شود، پرده ها کنار رود و فضا بهتر ديده شود، قطعا خون شهيد اثر خود را مي گذارد و تلاش دشمن کمرنگ و به نتيجه نمي رسد.

مرداني نژاد با تاکيد بر اينکه دشمن از پيشرفت ما بشدت در هراس است  تشريح کرد: متاسفانه رسانه هاي معاند دست از دروغ گويي برنداشته، بشدت  کار مي کنند ، آن ها مي خواهند سرمايه هاي مادي را کمرنگ کنند، سرمايه گذاري در کشور صورت نگيرد،صاحبان انديشه و علم در کشور نابود شوند، در واقع آن ها نمي خواهند ايران الگويي باشد براي کشور هاي ديگر.

  وي با تاکيد بر اينکه ما تا مي توانيم بايد فضاي غبار آلود و فهم برانگيز را براي مردم شفاف و روشن کنيم گفت: آکاهي بخشي کار مي برد، مسئله نفوذ را در کشور شناسايي کنيم چراکه دشمن  بيش از 10 سال جريان نفوذ را تقويت کرده است و در لايحه هاي مختلف نفوذ دارد، اطلاع رساني ما ضعيف است رسانه هاي زرد در پازل دشمن حرکت مي کنند و بخش زيادي از جامعه خبرنگاري ما را آلوده مي کنند .

مرداني نژاد با اشاره به اينکه لايحه هاي نفوذ در کشور جدي است اظهار کرد: دشمن اتاق هاي فکرشان در کشور امارات مستقر هستند حتي از اتاق فکرها خبرنگاران نفوذي را آموزش هاي مختلف داده اند و در 13 آبان روز استکبار ستيزي دقيقا مي خواهند اين مسئله به جاي اينکه در مسير واقعي خود حرکت کند تبديل شود به روزي که استکبار پذيري هستند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: اين يک واقعيت است که  جنگ اصلي در بحث روايت هاست ، دشمن اين را شناخته است و نظريه  پردازان 50 سال در اين مسئله دارند نظريه پردازي مي کنند آن ها دقيق  مي دانند چه کاري بکنند و در اين ميان وظيفه ما اين است که شناخت قوي در جنگ روايت ها پيدا کنيم و از آن پيروز بيرون آييم.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html