پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261600
تمامي نيروهاي امدادي و خدماتي در چهارمحال و بختياري در آماده‌باش کامل باشند
تاریخ انتشار : 1401/08/10 11:31:02
نمایش : 851
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: تمامي نيروهاي امدادي و خدماتي در چهارمحال و بختياري در آماده‌باش کامل و پاسخگو باشند، همچنين مديران در اين مدت حق خروج از استان را ندارند، در زمان بارش در هيچ نقطه‌اي از استان نبايد مشکل قطعي آب شرب وجود داشته باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ غلامعلي حيدري در جلسه مديريت بحران چهارمحال و بختياري با اشاره به هشدار سازمان هواشناسي مبني ورود سامانه بارشي به استان، اظهار کرد: در سيل مردادماه با اقدامات و پيش‌بيني‌هاي صورت گرفته خسارت به حداقل رسيد، بايد از تجربه سيل مردادماه در استان نهايت استفاده را ببريم.
 
استاندار چهارمحال و بختياري افزود: تمامي دستگاه‌هاي امدادي، خدماتي و انتظامي هشدارهاي لازم را انجام دهند، شدت بارش‌ها به گفته سازمان هواشناسي در استان در روزهاي چهارشنبه و پنج‌شنبه است، بايد تدابير لازم از جمله خط‌کشي محورها، نصب علائم راهنمايي و رانندگي و هشدار به رانندگان انجام شود، زيرا باتوجه به اينکه اولين بارش پائيزي است، امکان لغزندگي معابر وجود دارد.
 
وي با تاکيد بر اينکه بنياد مسکن انقلاب اسلامي کندي در پرداخت تسهيلات بازسازي منازل سيل‌زدگان در چهارمحال و بختياري را به سرعت دنبال کند، بيان کرد: به بانک‌ها تذکر لازم داده و تدابير لازم انديشيده شود تا براي سيل‌زدگان مشکلي ايجاد نشود، لايروبي و پاکسازي مسيل‌ها با سرعت انجام شود.
 
حيدري خاطرنشان کرد: تمامي نيروهاي امدادي و خدماتي در چهارمحال و بختياري در آماده‌باش کامل و پاسخگو باشند، همچنين مديران در اين مدت حق خروج از استان را ندارند، اعتباري توسط سازمان مديريت بحران براي مناطق آسيب‌پذير از سيلاب گذشته و در معرض خطر تخصيص يافت و فرمانداران پروژه‌هاي تعريف شده را به سرعت تکميل کنند تا در بارش دچار خسارت نشويم.
 
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه بايد از ساخت و ساز در حريم رودخانه‌ها و مسيل‌ها جلوگيري شود، يادآور شد: مراقبت لازم صورت بگيرد تا از تخليه زباله و نخاله‌هاي ساختماني در حريم و بستر رودخانه و مسيل‌ها جلوگيري و با متجاوزين برخورد قانوني شود.
 
وي در خصوص عشاير درون کوچ، توضيح داد: هشدارهاي لازم به عشاير داده شود تا در حاشيه رودخانه‌ها اسکان نداشته باشند تا به آن‌ها خسارتي وارد نشود.
 
حيدري بيان کرد: در زمان بارش در هيچ نقطه‌اي از چهارمحال و بختياري نبايد مشکل قطعي آب شرب وجود داشته باشد، مديران مربوطه تدابير لازم را داشته باشد، هدايت آب‌هاي سطحي به سمت دشت شهرکرد با سرعت انجام شود، تجهيزات لازم پيش‌بيني شده است.
 
استاندار چهارمحال و بختياري در پايان تاکيد کرد: اعتباري براي تعميرات ماشين‌آلات راهداري در استان اختصاص پيدا کرده است، اين اعتبار به سرعت جذب شود تا دچار مشکل نشويم، سرکشي سرزده از پايگاه‌هاي امدادي و خدماتي انجام مي‌شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html