پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261595
ملت ايران پذيراي هتک حرمت‌ها و ارزش‌ها نخواهند بود/ آرزوي دشمنان را در اين سرزمين دفن خواهيم کرد
تاریخ انتشار : 1401/08/08 12:11:03
نمایش : 695
فرمانده کل سپاه تأکيد کرد: آگاه باشيد، فريب نخوريد، خود را از زير سيطره رسانه‌هاي دشمن خارج کنيد؛ اين رودخانه مسموم شما را غرق خواهد کرد، اي دانشجويان و جوانان به گوش باشيد که ملت ايران پذيراي اين حرکات و هتک حرمت‌ها و ارزش‌ها نخواهند بود.
 به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ سرلشکر حسين سلامي فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تشييع پيکر شهداي حادثه تروريستي حرم احمد‌بن‌موسي(ع) که صبح امروز با حضور پرشکوه ده‌ها هزار نفر از مردم استان فارس برگزار شد، در حرم حضرت شاهچراغ ضمن تبريک و تسليت شهادت اين زائران به حضرت ولي‌عصر (عج)،  حضرت علي‌بن‌موسي‌الرضا و رهبر معظم انقلاب و مردم استان فارس و خانواده شهدا، گفت: دورود خدا بر مردم شيراز، اي کاش ظهر عاشورا مي‌بوديد و اگر شما به همين اندازه مي‌بوديد امام در قتلگاه تنها نمي‌ماند و کسي نمي‌توانست دستان ابا‌الفضل را از بدن جدا کند و حلق علي اصغر (ع) دريده نمي‌شد و کارواني به شام نمي‌رفت.
 
وي افزود:‌ اما امروز هستند و امام مسلمين را در ميان قلب‌هاي خود گرفته‌ايد؛ نايب امام زمان خود را در حالي که تمامي تيرهاي بلا از اقصي نقاط جهان وجود آن مرد نازنين را که در ميدان جهاد ايستاده است، نشانه رفته‌اند، صيانت مي‌کنيد.
 
سلامي ادامه داد: شيراز را از آسمان ببينيد، اين شيراز و ايران واقعي است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامي با شرارت تعدادي فريب‌خورده هرگز آسيب نخواهد خورد، من به عنوان سرباز کوچک، فدايي و خادم شما مي‌گويم دستانتان و خاک کف پايتان را مي‌بوسم و شما هميشه عزت ولايت، زينت‌بخش اسلام هستيد و امروز چشم دشمن را کور کرديد و دشمن وادار کرديد که خفقان بگيرد و صدايش با فريادهاي شما خاموش شود.
 
فرمانده کل سپاه با بيان اينکه امروز شما در يک بدرقه آسماني زيباترين صورت فلکي شهادت را تا عرش اعلي بدرقه مي‌کنيد، گفت: اين شهيدان خون جاري در رگ‌هاي انقلابند و امروز دوباره قلب‌هاي ما به هم پيوند خورد و همه آمديم، با خانواده‌هاي عزيز شهيدان همدلي کرديم و اين حجت‌هاي عزيز الهي را بر دست گرفتيم تا همه بدانند اين ملت زنده است و اينجا دريايي مواج از انسان‌ها را مي‌بينيم و اين زورق‌هاي زيباي شهادت را در ميان گرفته تا به خداوند بسپاريم.
 
وي با بيان اينکه شما مردم وفادار امروز به دشمن نشان داديد که او هيچ و پوچ است و فقط فريادي از رسانه‌ها است،‌ ادامه داد: توطئه جاري در کشور ما محصول به هم پيوستن سياست‌هاي آمريکا، انگليس، سعودي و رژيم صهيونيستي است که شکست‌هاي سختي از ملت ايران طي ۴۳ سال اخير خورده‌اند.
 
شما مردم ثابت کرديد آمريکا هيچ غلطي نمي‌تواند بکند
 
سردار سلامي با اشاره به سخن امام خميني(ره) مبني بر اينکه آمريکا هيچ غلطي نمي‌توان بکند، خطاب به مردم تصريح کرد: شما براي اين سخن امام راحل مثال ساختيد؛ در حمله به طبس ادوات آمريکا در آتش و طوفان سوخت و اين براي آمريکا بسيار سخت بود و امام فرمود شن‌ها مامور خدا بودند.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: در جنگ تحميلي و آرايش به هم پيوسته قدرت‌هاي جهاني نسخه‌اي براي تسليم ملت ايران و بازگشت به تاريخ آوردند شما در برابر آن‌ها ايستاديد و جوانان سينه‌هايشان را در برابر گلوله‌ها گذاشتند تا حتي گلوله به خاک اين کشور نرسد.
 
وي افزود: وقتي دشمن به خليج فارس پا گذاشت تفنگداران آن‌ها را ذليلانه دستگير کرديد و کريمانه آزاد کرديد و نشان داديد که آمريکا هيچ غلطي نمي‌تواند بکند و در اربعين نيز نشان داديد که قلب‌هاي ما حسيني و علوي است و اينجا روح امام حسين بر کالبد اين ملت جاري است و امام حسين هرگز با يزيد و يارانش سازشي ندارد و نشان داديد که باز هم آمريکا هيچ غلطي نمي‌تواند بکند.
 
سردار سلامي با اشاره به تحريم‌هاي دشمنان عليه ملت ايران تأکيد کرد: وقتي آمريکا شما را تحريم کرد شما با قدرت از فراز آن گذشتيد و پهپادشان را منهدم کرديد تا ثابت شود آمريکا هيچ غلطي نمي‌تواند بکند و وقتي قهرمان مبارزه با تکفير و تروريسم، سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني ناجوانمردانه به شهادت رساندند، پايگاه آمريکا نماد قدرت آمريکا در عراق را هدف قرار داديد و باز ثابت شد که آمريکا هيچ غلطي نمي‌تواند بکند.
 
دنياي دشمنان را از آنها خواهيم گرفت
 
فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: اکنون آمريکا، رژيم موقت صهيونيستي و رژيم آل سعود خسته از شکست‌هاي مکرر همچون شکست در جنگ يمن، شکست در تشکيل دولت در عراق و در لبنان و سوريه، وقتي اين نفوذ معنوي را ديدند فهميدند نمي‌توانند در برابر ملت ايران بايستند.
 
سردار سلامي افزود: اين را به اندک جوانان فريب‌خورده ايران مي‌گوييم، مي‌دانيد آرزوي آمريکا براي ايران و جوانانش چيست؟ آن‌ها گفتند که جوانان ايراني را بايد آمريکايي کنيم تا آن‌ها صداي ما را بشنوند و رويايي آمريکا از جوانان ما اين است که فقط کشته شوند و فرقي برايشان نمي‌کند که کيست.
 
وي ادامه داد: تصوير آمريکا از ايران تعطيلي همه مراکز، شورش و ناامني و حمله به نيروهاي مدافع امنيت و آتش‌زدن اموال دولتي و مردم است و تصوير آمريکا از ايران يک کشور نيازمند و وابسته است و به طمع افتاده‌اند تا کشور به زماني برگردد که نفت آن را غارت ببرند و ۴۰ هزار مستشار آمريکايي سرنوشت آن را تعيين مي‌کردند و زماني که چادر از سر زنان ما کشيدند و چهره جوانان ما را با سياهي شيطان درآميختند و اي ملت آنها مي‌خواهند دين ما را بگيرند و ما به آنها مي‌گوييم دنياي آن‌ها را خواهيم گرفت.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران با بيان اينکه اين انقلاب ريشه در عمق احساس اين ملت دارد، گفت: اي جوانان فريب‌خورده، شرفتان را به آمريکا نفروشيد و به صورت مدافعان امنيت سيلي نزنيد و اجازه ندهيد لباس سربازان آمريکايي را به تن شما کنند و مهره‌هاي شطرنج دشمن نشويد؛ در اين سرزمين کسي به شما اجازه آشوب و اغتشاش نمي‌دهد.
 
نتيجه اين اغتشاشات به طمع انداختن دشمن بود
 
سردار سلامي در ادامه سخنانش خطاب به دانشجويان اظهار کرد: دانشجويان همواره نماد مبارزه با استکبار بوده‌اند و چه شده است که تعدادي اندک پژواک صداي دشمن شده‌اند، به دامن ملت برگرديد و راه بازگشت باز است و چه شده است که تعدادي اندک دانشجو با رکيک‌ترين الفاظ شعار مي‌دهند.
 
وي افزود: مردم با تمام مشکلات به نظامشان اعتماد دارند و امروز اين پيکر شهيدان نشان داد ماهيت اين ماجرا و دشمنان چيست.
 
فرمانده کل سپاه تصريح کرد:‌ نتيجه اين اغتشاشات به طمع انداختن دشمن بود؛ شما که از آزادي سخن مي‌گوييد، آيا مردم براي عبادت آزاد نيستند، آيا آزادگي، برهنگي و زير پا گذاشتن ارزش‌ها و حرمات الهي است و آزادي که آمريکا به ايران وعده مي‌دهند همان است که در رژيم طاغوت وعده داده بود؟
 
ملت ايران پذيراي هتک حرمت‌ها و ارزش‌ها نخواهند بود
 
سردار سلامي تأکيد کرد: آگاه باشيد، فريب نخوريد، خود را از زير سيطره رسانه‌هاي دشمن خارج کنيد؛ اين رودخانه مسموم شما را غرق خواهد کرد، اي دانشجويان و جوانان به گوش باشيد که ملت ايران پذيراي اين حرکات و هتک حرمت‌ها و ارزش‌ها نخواهند بود.
 
وي با بيان اينکه اين نقشه شوم، نقشه‌اي است که در اتاق‌هاي فکر کاخ سفيد و رژيم صهيونيستي تعبيه شده، ادامه داد: ما به جوانان و آن عده‌اي که فريب خوردند، مي‌گوييم امروز روز پايان اغتشاشات است و ديگر به خيابان نيايند؛ از جان اين ملت چه مي‌خواهيد؛ فکر نکنيد که بايدن و ساير مقامات رژيم صهيونيستي و آل سعود بايد به شما تلفن کند تا به خيابان بياييد، بلکه از طريق رسانه‌هايشان شما را وادار مي‌کنند و بدانيد که اين فتنه هيچ عاقبتي ندارد و از سرزمين تسلط دشمن خارج و به دامن دشمن برگرديد.
 
فرمانده کل سپاه افزود: آيا مي‌خواهيد با منافقين جنايت‌کار و خائنين به ملت به حکومت برسيد؟ چشمانتان را بازکنيد و در کنار مردم هميشه در صحنه باشيد که شاهد يک شکست تاريخي ديگر براي آمريکا و يک پيروزي بزرگ براي ملت هستيم.
 
آرزوي دشمنان را در اين سرزمين دفن خواهيم کرد
 
سرلشکر سلامي خطاب به رژيم‌هاي استکباري به ويژه رژيم پوسيده سعودي گفت: بار ديگر مي‌گويم با همين جوانان به سراغتان خواهيم آمد و انتقام خواهيم گرفت.
 
وي با اشاره به سخنان بايدن که گفته بود ما در اين خصوص زياد دخالت نمي‌کنيم، اظهار کرد: آقاي بايدن، شما را از ايران و منطقه بيرون رانديم و آرزوهاي شما را در اين سرزمين دفن خواهيم کرد و به آل سعود و به رسانه‌هاي تحت سيطره او مي‌گوييم ما به سراغتان خواهيم آمد و شما که تحريک مي‌کنيد و بذر فتنه مي‌افکنيد کمي فکر کنيد که ممکن است چه اتفاقي برايتان بيوفتد، اما زياد آرام نباشيد که آرامشتان را مي‌گيريم.
 
فرمانده کل سپاه در بخش پاياني سخنان خود تأکيد کرد: ما در اينجا پيمان مي‌بنديم که تا آخرين قطره خون و تا آخرين نفس براي تحقق آرزوهاي زيباي رهبري خود و وعده‌هاي او در ميدان هستيم.
 
وي خطاب به کودک بازمانده از حادثه تروريستي شاهچراغ گفت: يک کلام به آرتين عزيز، آرتين عزيزم تو به ظاهر کوچکي اما به تو وسعت يک کشور بزرگي و امروز در قلب تمام ملت جا داري؛ آرتين امروز در قلب ماست. همه ايراني‌ها امروز پدر و مادر تو هستند و تمام کودکان برادر تو هستند و ما همه خادم تو هستيم و به عنوان نماد مظلوميت ايران، تاريخ باشکوه ملت را براي آيندگان بيان خواهي کرد.

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html