پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261593
غربي ها بايد بدانند با دُم شير بازي نکنند/ موتور تقويتي اغتشاشات غربي ها بودند
تاریخ انتشار : 1401/08/07 12:25:53
نمایش : 841
علي عليزاده با تاکيد بر اينکه غربي ها بايد بدانند ايران دم شير است و با دُم شير بازي نکنند، گفت: موتور تقويتي اغتشاشات اخير غربي ها بودند. آنها رسما دخالت کردند و در اين باره تحريم هايي را نيز اعمال کردند که نتايج آن را خواهند ديد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي عليزاده عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار سياسي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ با اشاره به دخالت غربي ها در امور داخلي ايران تاکيد کرد: غربي ها بايد بدانند ايران دم شير است و با دُم شير بازي نکنند و آن را به بازيچه نگيرند.

نماينده مردم مراغه و عجب‌ شير با بيان اينکه اين گونه نخواهد بود که غربي ها هميشه هر غلطي که بخواهند در ايران انجام دهند و ايران نيز هيچ جوابي به آنها ندهد، گفت: برنامه هايي براي اين موضوع چيده شده تا آنها را از دخالت در امور ايران پشيمان کنيم که به موقع اين برنامه ها اطلاع رساني بين المللي خواهد شد.

وي اظهار داشت: موتور تقويتي اغتشاشات اخير غربي ها بودند. آنها رسما دخالت کردند و در اين باره تحريم هايي را نيز اعمال کردند که نتايج آن را خواهند ديد.
غربي ها بايد سياست خود را در ارتباط با ايران قدرتمند تغيير دهند

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در پايان تاکيد کرد: غربي ها دگر بايد سياست خود را در ارتباط با ايران قوي و قدرتمند تغيير دهند.

گفتني است، اغتشاشات و ناآرامي‌هاي اخير در ايران که به بهانه مرگ مهسا اميني اتفاق افتاد با مداخله جويي‌هاي تعدادي از کشورهاي غربي و آمريکا همراه بود و همچنين رسانه‌هاي فارسي زبان مستقر در لندن نيز به آتش اين اغتشاشات دامن زدند. در اين ميان شاهد اظهارات مداخله جويانه‌اي از سوي مقامات انگليسي بوديم و که در اين راستا تحريم هايي را نيز اعمال کردند.

به گفته؛ ماريا زاخارووا، سخنگوي وزارت خارجه روسيه، واشنگتن در امور داخلي ايران مداخله مي‌کند و به دنبال فرار از مذاکرات هسته اي است.

سردار سلامي نيز چندي پيش در اين باره گفت:‌ در اغتشاشات اخير وقتي فريادهاي ديني بر فتنه غلبه کرد آمريکا، آل سعود، فرانسه، آلمان و انگليس از فرصت استفاده کرده و مي خواستند تنفس مصنوعي بدهند اما جوابي نداد و آنها دوباره در مقابل شکست آشکار ماندند.

 فرمانده سپاه با هشدار به بدخواهان ملت ايران تاکيد کرد: از دخالت در امور داخلي کشور دست برداريد.

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html