پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261584
مديريت فضاي مجازي ضابطه مند مي شود
تاریخ انتشار : 1401/08/04 11:44:20
نمایش : 892
احمد راستينه گفت: اين انقلاب که ثمره خون هزاران شهيد است و با هدايت هاي حکيمانه امام راحل (ره) شکل گرفته است، امروز به قله اي از پيشرفت، عزت و افتخار رسيده است، نظام جرم نگاري و محدوديت اجتماعي اين قانون آماده است و دسترسي هاي مشخص طبقاتي نيز مشخص شده است، قانون دسترسي و سطوح دسترسي نيز مشخص مي شود و مديريت فضاي مجازي هم ضابطه مند مي شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ احمد راستينه نماينده مردم شهرستان هاي شهرکرد، سامان و بن در مجلس شوراي اسلامي با حضور در بين بسيجيان مجمع و قرارگاه شهيد مدرس بسيج شهرستان شهرکرد اظهار کرد: به خود مي بالم که يکبار ديگر در جمع همرزمان خودم در عرصه بسيج حضور دارم و بوجود تک تک بسيجيان افتخار مي کنم که به برکت اخلاص وجودي آن ها در ميدان، اين انقلاب که ثمره خون هزاران شهيد است و با هدايت هاي حکيمانه امام راحل (ره) شکل گرفته است، امروز به قله اي از پيشرفت، عزت و افتخار رسيده است.

وي افزود: در اين فضا هاي اخير و اغتشاشات، به قدري نظام مقتدر است و در قله ايستادگي و عزت قرار دارد و  اين پديده ها به ما پيام مي دهد ما بايد به وسيله وظيفه ديني و انقلابي خودمان در راستاي سبم زندگي ايراني اسلامي خود بايد ارتقا يابيم، اين انقلاب با عزمت پيش مي رود و ترديد نداريم که قله هاي بلند افتخار را با فضل خداي متعال فتح مي کند.

راستينه با اشاره به بحث ايران جوان که خواسته کارگروه هاي مجمع بسيجيان بود بيان کرد: ما 21 نماينده بوديم که طراح قانون حمايت از خانواده و جواني جمعيت هستيم و بنده افتخار مي کنم که 85 جلسه در کميسيون مشترک و بيش از 80 جلسه در قالب کميسيون فرهنگي وبيش از 3000 نفر ساعت براي اين قانون وقت گذاشته اند.

وي ادامه داد: قانون حمايت از خانواده و جواني جمعيت که مورد هدف مقام معظم رهبري (مدظله العالي)هم بود به عنوان يک قانون فاخر مصوب شد که 74 ماده دارد و بخش هاي مختلفي در اين قانون طراحي شده است، کار گروه نظارت اين قانون در مجلس تشکيل شده است وهرهفته با يک دستگاه درباره اجراي اين قانون جلسه داريم.
 
 نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي گفت: تمامي دستگاه ها موظفند درباب اجراي اين قانون گزارش بدهد و بر اساس اين قانون کساني که ترک فعل بکنند علاوه بر مجازات سنگين، محروميت هاي شديد اجتماعي از عالي ترين سطح تا پايين ترين سطوح ديده شده است.

احمد راستينه ضمن بيان اينکه درقانون حمايت از خانواده مسکن، تسهيلات ازدواج، تحول در نظام آموزشي از ابتدايي تا دانشگاه و تحول درسيستم بهداشت، درمان و پزشکي ما پيش بيني شده است عنوان کرد: اين قانون به مدت هفت سال اجرايي مي شود.

وي تصريح کرد: در موضوع دشت هاي ممنوعه کارگروه آب تشکيل شده است و قانون تحقيق و تفحص را هم در اين کار گروه احصا کرديم.

راستينه عنوان کرد: طرحي در راستاي دشت ممنوعه شهرکرد در اين کارگروه آماده شده است و مي توانيم طرح هاي کارگروه هاي بسيج را دريافت کنيم تا بتوانيم اين طرح را تکميل کنيم، براي اين طرح  اعتبار در نظر گرفته شده است و هم تکميل شده است، کارگروهي هم در سطح استانداري تشکيل شده است و در شهرستان هم دبيري آن را به فرماندار شهرکرد داديم.
 
وي ادامه داد: يک بخش تغذيه مصنوعي بزرگ آب در دامنه جهانبين ايجاد شده است که حجم قابل تجهي آب را براي تغذيه مصنوعي دشت شهرکرد آماده مي کند تا اين دشت از بحران در بيايد، اما مهمترين علت بحران در دشت هاي ممنوعه استان پايين آمدن سطح آب خان هاي ماست که خوشبختانه طرح بزرگ بن_بروجن با تلاش و همت تمايم دستگاه ها در استان در دهه فجر افتتاح مي شود.

نماينده مردم شهرستان هاي شهرکرد، بن و سامان خاطر نشان کرد: بنده آماده هستم کارگروه هاي مجمع بسيج شهرستان شهرکرد از تصفيه خانه 1700 ليتري شهرکرد بازديد کنند، در خصوص کارگروه زن و خانواده نيز نکات خوبي مطرح شد.

احمد راستينه در باب بي هويتي در جامعه افزود: در تمام تجمعات دنيا از کلمات رکيک استفاده نمي کنند اما در اين اغتشاشات اخير يه عده ي کمي زشت ترين واژه هارا بکار بردند، اين بي هويتي حاصل از بين رفتن حکمراني رسمي در نظام آموزشي و غلبه نظام آموزشي غير رسمي در اثر شبکه هاي مجازي است.

وي اظهار کرد: از ابتداي قانون ضابطه مند کردن فضاي مجازي، ما اين قانون را به کميسيون ارسال کرديم و قانون را نوشتيم و در صحن علني مجلس ماده 85 شد، قانون وارد کميسيون مشترک شد و تکميل و آماده ارسال به شوراي نگهبان بود که به دلايلي متوقف شد، اين فتنه گرچه هزينه هايي براي نظام داشت اما برکات عظيمي هم داشت و آنهايي که حتي در شوراي عالي فضاي مجازي جلوي مارا گرفتند اعزان کردند که اين قانون بايد اجرا شود.

راستنيه در آخر با بيان اينکه در خود نظام غرب نيز اينترنت طبقاتي است گفت: نظام جرم نگاري و محدوديت اجتماعي اين قانون آماده است و دسترسي هاي مشخص طبقاتي نيز مشخص شده است، قانون دسترسي و سطوح دسترسي نيز مشخص مي شود و مديريت فضاي مجازي هم به لطف خدا ضابطه مند خواهد شد.

انتهاي پيام/1030ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html