پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261531
اجراي نمايش محيطي هنرمندان شهرستان فارسان در کربلاي معلي
تاریخ انتشار : 1401/06/27 13:19:31
نمایش : 924
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فارسان از اجراي نمايش محيطي، صحنه‌اي ردپاي خون در آسمان توسط هنرمندان حوزه نمايش شهرستان فارسان در کربلاي معلي خبر داد.
اسفنديار اميريان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار ضمن تسليت اربعين حسيني گفت: اربعين، روز زنده نگه‌داشتن ياد و نهضت شهيدان کربلا است. حماسه حسيني عظمتي بزرگ را در تاريخ رقم زد و اين نهضت اسلامي چراغ راه آزادمردان و مبارزان راه ظلم در سرتاسر دنيا قرار گرفت و به بشريت درس مقاومت و ايثار و نپذيرفتن ظلم را داد. نمونه واقعي تأثيرپذيري از نهضت حسيني، انقلاب شکوهمند اسلامي است که در تار پود آن حماسه حسيني و در خون آن مبارزه با ظلم و استبداد در جريان است.
 
وي بيان داشت: بر همه ماست تا با پيروي از آموزه‌هاي حضرت امام حسين (ع) در مسير پربهاي عدالت و آزادگي، مقاومت، پايداري و اميد به آينده، جوانان را با ابعاد عميق و بالنده نهضت عاشورا و پاسداري از ميراث معنوي آن امام همام آشنا و ترغيب کنيم.
 
اميريان افزود: گروه نمايش آستاره شهرستان فارسان همزمان با پياده‌روي اربعين در کربلاي معلي، ۵ نمايش محيطي با نام نمايش رد پاي خون تا آسمان به کارگردان و نويسندگي آقاي مصطفي محمدي دوست با همکاري کانون مساجد استان (کانون انصار المهدي مسجد صاحب‌الزمان عج شهر گوجان) در کربلاي معلي و نجف اشرف در ايام اربعين اجرا داشتند.
 
وي در ادامه گفت اظهار داشت: حضور اعضاي گروه نمايش فارسان حس متفاوت اجراي نمايش در سرزمين پاک حسيني را براي اولين بار در اين مسير معنوي تجربه کردند.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html