پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261519
روابط با آمريکاي لاتين را در همه حوزه‌ها گسترس مي دهيم
تاریخ انتشار : 1401/06/16 08:10:20
نمایش : 725
رئيس جمهور سياست توسعه روابط تجاري و اقتصادي جمهوري اسلامي ايران با کشورهاي دوست، اهميت افزايش سطح همکاري‌هاي کشورمان با کشورهاي آمريکاي لاتين به ويژه با توجه به ظرفيت‌هاي متنوع موجود را مورد تاکيد قرار داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛  آيت‌الله سيد ابراهيم رئيسي رئيس جمهور ظهر امروز سه‌شنبه در ديدار «رامون بلاسکز» فرستاده ويژه رئيس جمهور و وزير حمل و نقل ونزوئلا با بيان اينکه روابط تهران – کاراکاس به سرعت در حال گسترش و پيشرفت است، گفت: جمهوري اسلامي ايران دوست روزهاي سخت ونزوئلا بوده است.

رئيس جمهور با اشاره به سياست توسعه روابط تجاري و اقتصادي جمهوري اسلامي ايران با کشورهاي دوست، اهميت افزايش سطح همکاري‌هاي کشورمان با کشورهاي آمريکاي لاتين به ويژه با توجه به ظرفيت‌هاي متنوع موجود را مورد تاکيد قرار داد و افزود: آماده‌ايم روابط با ونزوئلا را در همه حوزه‌ها به ويژه در حوزه‌هاي تجاري، انرژي،‌ فناوري،‌ علمي و دفاعي گسترش دهيم.

«رامون بلاسکز» فرستاده ويژه رئيس جمهور و وزير حمل و نقل ونزوئلا نيز در اين ديدار، از سطح رو به گسترش روابط جمهوري اسلامي با کشورش ابراز خرسندي و بر اهتمام کاراکاس بر افزايش سطح همکاري‌هاي اقتصادي، تجاري، ترانزيتي و سياسي تاکيد کرد.

فرستاده ويژه رئيس جمهور ونزوئلا همچنين با اشاره به توانمندي‌هاي فني و مهندسي کشورمان، خواستار گسترش تعاملات دو کشور در اين زمينه شد.

در اين ديدار همچنين وزير حمل و نقل ونزوئلا که رياست کميسيون مشترک همکاري اقتصادي ايران- ونزوئلا را بر عهده دارد، پيام نيکلاس مادورو را به آيت‌الله رئيسي تقديم کرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html