پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251479
مرصاد، مرگ سياسي منافقان بود/ ايستادگي، مقاومت و ازخودگذشتگي رزمندگان، جمهوري اسلامي ايران را به اوج رساند
تاریخ انتشار : 1401/05/05 10:25:15
نمایش : 915
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: مرصاد، آخرين عملياتي بود که نيروهاي بعثي و منافقين را براي هميشه از خاک ايران به بيرون راند و به‌عنوان مرگ سياسي منافقان مطرح شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار علي‌محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ با اشاره به عمليات غرورآفرين مرصاد اظهار کرد: در پايان جنگ هشت ساله دشمنان به طمع اينکه نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران ضعيف شدند و در حال پذيرش قطعنامه هستند، با پشتيباني صددرصدي رژيم بعث عراق و به تجويز منافقان اقدام به طراحي عملياتي با عنوان جاويدان يا چلچراغ کردند.
 
وي تصريح کرد: منافقان به دنبال اين بودند که سه روزه در تهران حضور يابند، اما بعد از عبور از برخي از مناطق مرزي و جنايت‌هايي که مرتکب شدند در تنگه‌اي به نام مرصاد در دام نيروهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران گرفتار شدند.
 
سردار اکبري يادآور شد: در اين عمليات سردار شهيد صياد شيرازي و سردار شهيد نورعلي شوشتري در از بين بردن ستون‌هاي نظامي دشمنان خصوصا منافقين نقش بسزايي داشتند و با تمام توان وارد عمل شدند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري اضافه کرد: منافقان قصد داشتند در ابتدا وارد کرمانشاه و سپس به تهران برسند، اما در عمليات مرصاد ضربه سنگيني به دشمن وارد شد و اين عمليات، آخرين عملياتي بود که نيروهاي بعثي و منافقين را براي هميشه از خاک ايران به بيرون راند و به‌عنوان مرگ سياسي منافقان مطرح شد.

وي اضافه کرد: بعد از آن منافقين براي هميشه عمليات‌هاي مستقيم عليه ايران را کنار گذاشتند و به عمليات‌هاي متعدد تروريستي روي آوردند، با اين وجود امروز ديگر نام و نشاني از منافقان نيست و افرادي که روزي با پشتيباني استکبار به دنبال براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي بودند امروز محو شده‌اند.
 
سردار اکبري بيان داشت: امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به برکت خون شهداي گرانقدر و ايستادگي، مقاومت و ازخودگذشتگي ايثارگران، رزمندگان، آزادگان، خانواده معظم شهدا و همه ملت ايران پايدار است.
 
انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html