پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251477
واکنش ستاره تيم ملي به شايعه جدايي‌اش/ طارمي: با قلب و روحم در پورتو هستم
تاریخ انتشار : 1401/05/05 10:13:32
نمایش : 1085
ستاره تيم فوتبال پورتو به اظهارنظر درباره شايعات جدايي‌اش از اين تيم پرداخت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانا؛ مهدي طارمي، ستاره تيم فوتبال پورتو و تيم ملي ايران طي يادداشتي در حساب توئيتري‌اش واکنشي به شايعات اخير داشت.

طارمي در اين يادداشت نوشت: با توجه به آنچه امروز در مورد موقعيت من در باشگاه منتشر شده است، فقط مي خواهم تأکيد کنم که با قلب و روحم اينجا هستم. من عاشق شهر و مردمي هستم که از زماني که به اينجا آمدم هميشه با من خوب رفتار کردند. تمرکز من اين است و هميشه نيز همين خواهد بود که در اينجا باشم و بهترين کاري را که مي توانم براي باشگاه پورتو انجام دهم و در هر کاري در صورت توانم کمک کنم.

وي در پايان اين توئيت نوشت: ما فصل گذشته با تلاش و فداکاري فراوان قهرمان شديم و معتقدم هميشه هر چه داشتم را در زمين به اجرا گذاشتم. من اينجا خوشحالم و چيزهايي که ممکن است در رسانه ها منتشر شود، رابطه من با هواداران، باشگاه و کل ساختار را تحت تأثير قرار نمي دهد يا تغيير نمي دهد.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html