پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251472
بوکس بين المللي کويت| روز درخشان بوکس ايران؛ مدال ۶ بوکسور قطعي شد
تاریخ انتشار : 1401/05/02 07:40:43
نمایش : 916
مصطفي ريگي، باقر فرجي، حسين ميراحمدي و شاهين موسوي نمايندگان کشورمان در روز سوم تورنمنت بين‌المللي بوکس کويت با شکست حريفان خود توانستند مدال برنز خود را قطعي کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از روابط عمومي فدراسيون بوکس، اولين دوره تورنمنت بين‌المللي بوکس به ميزباني کويت در گروه مردان با حضور 72 بوکسور از 22 کشور، از عصر روز پنجشنبه – 30 تيرماه در فدراسيون بوکس اين کشور آغاز و تا روز سوم مردادماه ادامه خواهد داشت.

 

ايران با ۶ نماينده و حمايت مالي شرکت "زنوبر ايرانيان" در اين دوره از رقابت‌ها حضور پيدا کرده است و مصطفي ريگي در وزن 51 کيلوگرم، باقر فرجي در وزن 63.5 کيلوگرم، سيدحسين ميراحمدي و شاهين موسوي در وزن 80 کيلوگرم نمايندگان کشورمان در روز سوم بودند.

 

در رقابت‌هاي امروز، ابتدا مصطفي ريگي نماينده وزن 51 کيلوگرم کشورمان با "ارگونال صبري" از بلغارستان مبارزه کرد و با برتري 3 بر 2 مقابل حريف قدرتمند خود به مرحله نيمه‌نهايي صعود و مدال برنز خود را قطعي کرد. ريگي در مرحله نيمه‌نهايي به مصاف "منصور مبارک" از کويت خواهد رفت.

 

در وزن 63.5 کيلوگرم، باقر فرجي در دومين ديدار خود با "موا الخامري" نماينده يمن مبارزه کرد و در ديداري يک طرفه حريف خود را 5 بر صفر شکست داد تا کسب مدال برنز خود را قطعي کند. وي در اولين ديدار خود نيز موفق شده بود "حسن الفتحلي" نماينده ميزبان را 5 بر صفر شکست دهد."يحيي سامي" از عراق حريف فرجي در ديدار نيمه‌نهايي خواهد بود.

 

در ديدار يک‌چهارم نهايي وزن 80 کيلوگرم، سيدحسين ميراحمدي بوکسور کشورمان در دومين مبارزه برابر "ويليام روسنوف" از بلغارستان قرار گرفت و در ديداري تماشايي مقابل حريف خود به برتري 4 بر يک رسيد و نشان برنز خود را قطعي کرد؛ وي در اولين ديدار نيز برابر "راکئان التقفي" از عربستان با نتيجه 5 بر صفر به برتري رسيد. ميراحمدي در ديدار نيمه‌نهايي با "ارکين عبدالبيک" از قرقيزستان مبارزه خواهد کرد.

 

شاهين موسوي ديگر نماينده کشورمان در اين وزن در اولين پيکار مقابل  "رهماندو هاليمولاتي"  از چين در ديداري يک طرفه به برتري 5 برتر صفر رسيد و مدال برنز خود را قطعي کرد. موسوي در ديدار نيمه‌نهايي با "ديلشودبک روزمتوف" از ازبکستان ديدار خواهد کرد.

 

همچنين سجاد محمدپور و طوفان شريفي نيز شب گذشته با برتري مقابل رقباي خود به مرحله نيمه‌نهايي صعود کرده بودند. محمدپور در مرحله نيمه‌نهايي وزن 57 کيلوگرم به مصاف "ساراوات سوکست" از تايلند خواهد رفت و طوفان شريفي نيز در وزن 92 کيلوگرم با "ديوربک اورالوف" از ازبکستان مبارزه مي‌کند.

 

رقابت‌هاي مرحله نيمه‌نهايي تورنمنت کويت فردا(يکشنبه – 2 مردادماه) برگزار خواهد شد.

عليرضا استکي به عنوان سرمربي و غلامرضا کريمي به عنوان مربي هدايت اين نفرات را بر عهده دارند.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html