پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251468
اسکوچيچ: اژدهاي درون دارم؛ براي نتيجه گرفتن به جام جهاني مي رويم/ صبحانه بهانه است؛ بازيکنان تصميم گيرنده نيستند
تاریخ انتشار : 1401/05/01 07:55:04
نمایش : 946
سرمربي تيم ملي فوتبال گفت: بحث اختياري بودن صبحانه بهانه است؛ بازيکنان تصميم گيرنده نيستند، چه زماني صبحانه بخورند.

به گزارش  پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ پس از ابقاي اسکوچيچ در نيمکت سرمربي‌گري تيم ملي فوتبال ايران دراگان اسکوچيچ سرمربي تيم ملي فوتبال در يک گفتگوي مفصل درباره شرايط تيم ملي و اتفاقات اخير و برنامه هاي پيش رو صحبت کرد.

اسکوچيچ درمورد برنامه هاي آتي تيم ملي فوتبال کشورمان و اينکه چگونه سال گذشته در خرماپزان بحرين اين تيم را به مرحله نهايي مقدماتي جام جهاني رساند، اظهار داشت: بايد اعتراف کنم واقعا شرايط سختي بود زيرا حتي اجازه نداشتيم يک امتياز را از دست بدهيم. حفظ تمرکزمان در آن شرايط واقعا کار سختي بود. شرايطي بود که تاکنون با آن مواجه نشده بوديم و بايد با پيروزي دست و پنجه نرم مي‌کرديم.

وي درمورد اينکه ميرشاد ماجدي برخلاف صحبت‌هاي اخير سرمربي تيم ملي مدعي شده تقاضايي براي برگزاري سخت‌ترين بازي ممکن در اردوهاي تدارکاتي وجود نداشته و آيا قطعا ديدار با اروگوئه قطعي خواهد شد، گفت:چند ماه قبل دستور العمل و برنامه ۴۴ صفحه اي به فدراسيون دادم. در آن خواسته بودم بهترين بازي هاي ممکن را براي برگزاري اردوي تدارکاتي فراهم کنند يا اينکه تيم‌هايي باشند که خصوصيات مشابهي با هم گروه هاي ما در جام جهاني دارند. الان هم اطمينان دارم بهترين تصميم توسط فدراسيون اتخاذ مي‌شود و نمي‌خواهيم به شايعات و اين مسائل دامن بزنم.

سرمربي تيم ملي درمورد اينکه آيا بازي با اروگوئه قطعي شده، توضيح داد: به من گفته اند اين بازي تقريبا قطعي شده و اميدوارم بازي مقابل اين بازي يا تيم‌ خوبي مثل اروگوئه اتفاق بيفتد. آنگونه که به من گفته‌اند برگزاري اين ديدار تقريبا نهايي شده و کار تا مراحل نهايي پيش رفته است. مي‌خواهم بهترين بازي‌ها و سخت‌ترين چالش ها براي بازيکنانم رقم‌ بخورد تا به بهترين شکل براي جام جهاني آماده شويم.

اسکوچيچ درمورد اينکه آيا به جز اروگوئه براي دومين بازي دوستانه تيم ملي نيز حريفي را به فدراسيون فوتبال و ميرشاد ماجدي پيشنهاد کرده، گفت: من تيمي را پيشنهاد نداده‌ام اما در جايگاه سرمربي انتخاب تيمي که مي‌خواهيم با آن بازي کنيم، بر عهده من است‌. مي‌دانم مشکلات زيادي و محدوديت‌هاي نيز براي برگزاري بازي‌هاي دوستانه وجود دارد اما اين انتخاب را به فدراسيون سپرده‌ام.

وي درباره اينکه گفته مي‌شود يکي از دلايل بي نظمي در اردوي اخير تيم ملي اختياري کردن صبحانه در قطر بوده، پاسخ داد: اگر فقط بهانه صبحانه را الان بياوريم يعني کارهاي ديگر خوب انجام شده و فقط به اين موضوع پرداخته مي‌شود اما در سال‌هايي که در ايران بودم، با فرهنگ ايراني‌ها آشنا شدم. اکنون فقط صحبت از زمان صبحانه مي شود اما در اين برهه توانستيم سريع‌ترين صعود به جام جهاني را رقم بزنيم. اکنون چطور چنين بهانه‌هايي گرفته مي‌شود؟

سرمربي تيم ملي درخصوص اينکه آيا به بازيکنانش چنين آزادي داده، گفت: قطعا بازيکنان تصميم گيرنده نيستند که چه زماني بايد صبحانه بخورند. وظيفه آنها بازي کردن و نمايندگي کشور به بهترين شکل است. مسائلي مثل سازماندهي و مربيگري تيم چيزي نيست که بازيکنان بخواهند درموردش دخالت کنند. از آنها درخواست دارم بهترين و حداکثر تلاش خود را در هر بازي نشان بدهند.

اسکوچيچ درمورد برنامه هايش براي بازي با انگليس، ولز و آمريکا در جام جهاني، عنوان کرد: تمام تيم‌هايي که به جام جهاني آمده‌اند، مسلما بهترين کيفيت را دارند. اگر فقط به ليگ انگليس نگاه کنيم، مي‌بينيم جزو برترين ليگ‌هاي دنيا است. اگر قيمت و ارزش بازيکنانش را محاسبه کنيم نيز مي‌بينيم چندين برابر تيم ما قيمت دارند. بايد در اين مسابقه با ايمان، سازماندهي و جنگندگي پا به زمين بگذاريم تا بتوانيم فاصله خود را با آنها به نحوي پر کنيم.

وي ادامه داد: بازيکنان ولز نيز به لحاظ جسماني و فوتبالي خيلي به تيم ملي انگليس شباهت دارند. هر دو تيم‌هاي خيلي خوبي دارند. شايد اين ذهنيت نسبت به آمريکا وجود داشته باشد که تيم سال‌هاي گذشته است اما اکنون با گذشته تفاوت زيادي کرده و بازيکنان بسيار خوبي در اختيار دارد‌. تيم خيلي خوبي است و بايد در هر سه ديدار نهايت توان و جنگندگي خود را نشان بدهيم. با اتحادي که ما داريم و تواني که در زمين مي‌گذاريم مي‌خواهيم بازي کنيم.

سرمربي تيم ملي درمورد تعداد نفرات اردوي بعدي تيم ملي، اظهار داشت: مي‌دانم در مورد تعداد بازيکنان در اردوهاي قبلي صحبت شده و اين موضوعي بود که به صورت استثنا پيش آمد. به خاطر اختلافي که با سازمان ليگ و برنامه ريزي اش داشتيم، در اردوي قبلي بازيکنان زيادي حضور داشتند و من مجبور شدم تعداد بازيکنان را بيشتر از حالت عادي دعوت کنم اما درمورد اردوي بعدي تعداد نفرات نمي‌تواند از حد استاندارد بالاتر باشد.

اسکوچيچ ادامه داد: احتمال دارد در اردوي جديد تعدادي از بازيکنان داخلي را براي پيش اردو دعوت کنيم. از اين لحاظ شايد تعداد نفرات در ابتداي اردوي آينده کمي بالا باشد. شرايط امسال با سال‌هاي قبلي خيلي متفاوت است و فقط مي‌توانيم بازيکنان بين‌المللي خود را در طول فيفادي در اختيار داشته باشيم اما اکنون مي‌خواهيم از فرصت استفاده کرده و بازيکنان داخلي را براي پيش اردوي اصلي در اختيار بگيريم تا درخواست هاي خود را با آنها مطرح کنيم. مي‌خواهم خارج از فيفادي با نفراتي که در ليگ ايران هستند اين اردو را تشکيل بدهيم.

وي درخصوص اينکه قبل از تاريخ فيفادي نمي‌توان بازي دوستانه برگزار کرد، گفت: دقيقا اين موضوع يکي از مشکلات ما است. مردم خيلي وقت‌ها مي‌گويند چرا بازي دوستانه بيشتري برگزار نمي‌کنيد ولي بارها گفته ام شرايط مثل قبل نيست که خارج از فيفادي بازي بگذاريم و بازي دوستانه داشته باشيم. الان فقط زمان ما محدود به فيفادي ها است و فقط در اين زمان بازيکنان لژيونر و بين المللي ما مي‌توانند به اردو اضافه شوند. خارج از آن چنين کاري امکان پذير نيست.

سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان درخصوص سفرش به کشورهاي مختلف براي زيرنظر گرفتن بازيکنان و اينکه آيا با اين اقدام احتمال دعوت بازيکنان جديد به اردو وجود دارد، توضيح داد: تا قبل از اردوي پيش رو زمان داريم و من هم مي‌خواهم به ترکيه بروم تا بازي‌هاي سپاهان، استقلال، گل گهر و تيم‌هايي که آنجا بازي دوستانه و اردو دارند ببينم. فکر مي‌کنم پرسپوليس هم قرار است آنجا اردو داشته باشد. هميشه با آغوش باز برخورد کرده و گزينه ها را بررسي مي‌کنم تا ببينم در يک برهه کدام بازيکن شرايط بهتري دارد تا به اردو دعوت بشود.

اسکوچيچ که با برنامه ورزشگاه صحبت مي‌کرد، درمورد اينکه اگر بازيکن جديدي از تاريخ شروع ليگ برتر تا آغاز اردوي تيم ملي بدرخشد، به تيمش دعوت خواهد کرد، توضيح داد: مطمئن باشيد کار خود را از صفر شروع نکرده ايم و دو سال و نيم است ليگ را زيرنظر داريم. مي‌دانيم کدام بازيکن پتانسيل کمک کردن به تيم ملي را دارد. اميدوارم تعامل ما با مربيان باشگاهي بهتر شود و اگر بازيکن جديدي عملکرد فوق العاده اي داشته باشد، قطعا درهاي تيم ملي را به روي او باز خواهيم گذاشت.

اسکوچيچ درمورد انتقادات مطرح شده نسبت به تعداد زياد بازيکنان دعوت شده به اردوي تيم ملي، پاسخ داد: ابتدا بايد بگويم خوشحالم به جاي اينکه ناديده گرفته شوم، مورد انتقاد قرار بگيرم. بازيکنان زيادي دعوت شده اند اما خيلي از آنها نتوانسته اند به ترکيب تيم راه پيدا کنند. بايد بازيکناني که حس مي‌کنم مي‌توانند به تيم ملي کمک کنند، به اردو بياورم تا مطابق شرايط ببينم خواسته‌هاي مرا درک مي‌کنند، مي‌توانند آنها را در تمرين پياده کرده و عملکرد تمريني و رفتاري اش را بسنجم. بايد همه اين موارد را بررسي کرده و سپس به يک بازيکن اجازه بدهم پيراهن تيم ملي را بپوشد و با ما به جام جهاني بيايد.

وي درمورد اينکه شايد اين کار با توجه به محدوديت اردو به هماهنگي و شاکله تيم ملي صدمه بزند، گفت: فکر نمي‌کنم اين موضوع ضرري به هماهنگي و هارموني تيم بزند. طبق شغلي که دارم بازيکنان را به خوبي مي‌شناسم و مي‌دانم چگونه با آنها کار کرده و چه انتظاراتي دارم. مسلم است هر بازيکني که دعوت شده دليلي پشتش بوده است. اين در حوزه وظايف و انتخاب من است چه بازيکني را دعوت کنم. هرکسي که فکر کنم استحقاق دعوت به تيم ملي را دارد به اردو مي‌آورم تا عملکردش را ببينم و متوجه شوم پتانسيل کمک به ما را دارد يا خير؟

اين سرمربي کروات درباره اينکه در گذشته چهره‌اي خندان تر و روحيه بهتري داشت، عنوان کرد: نمي‌توانم بگويم نااميد هستم يا حس و حال خوبي ندارم اما يکي از دلايلي که نسبت به گذشته خوشحال نيستم، شايعاتي است که مي‌شنوم. همه عمر خود را در فوتبال و مربيگري گذرانده‌ام. عاشق فوتبال هستم و سعي دارم روحيه مثبت و لبخند خود را هميشه حفظ کنم. 

اسکوچيچ درمورد اينکه در فوتبال ايران دراگان بودن کافي نيست بلکه برخي مواقع بايد دراگون (اژدها) باشد، گفت: بايد به صعودي که به جام جهاني داشتيم، بازگردم. اگر بدانيد در آن زمان چه گروه‌هايي از زمين زدن ما ذي‌نفع بودند، مطمئن باشيد اژدهاي درون نيز دارم که شايد در عموم زياد ديده نشده اما درون تيم خيلي‌ها با آن سر و کار داشته‌اند. 

وي افزود: از وقتي به تيم ملي آمدم و شرايط را ديدم مي‌بينيد از آن زمان تاکنون چند بار مديريت فدراسيون تغيير کرده است. در اين دو و سال نيم ديديد چه قدر تغييرات، بي‌ثباتي و مشکلات وجود داشت. اگر اين شرايط آشفته را کنار نتايج درخشاني که کسب کرديم بگذاريد، متوجه مي‌شويد که من هم بعدي دارم که آنجا کار کرده و با وجود برخوردها اين نتايج رقم خورده است. قول مي‌دهم در آينده انرژي و انگيزه من چند برابر خواهد شد.

سرمربي تيم ملي درباره اينکه در جلسه اش با کميته فني راي به برکناري‌ او داده شد و آيا نگراني درخصوص ادامه کار با اين کميته ندارد، گفت:‌ من با کميته فني جلسه نداشتم. اين موضوع براي من قابل پذيرش نيست. اگر اين کميته مشکل فني ديده، بايد از من بخواهد به جلسه بيايم تا درموردش توضيح بدهم و به ابهامات و سوال‌ها جواب بدهم. يک طرفه به قاضي رفتن کار درستي نيست.

اسکوچيچ درمورد اينکه هيات رئيسه فدراسيون فوتبال پس از ابقاي او اعلام کرد مسئوليت نتايج با اعضاي هيات رئيسه است، پاسخ داد : در طي اين مدت ثابت کردم، مسئوليت تيم را دارم و تمام نتايج بر عهده من است. تمام فشارها را به جان خريدم و همانگونه که گفتم تمام عمر خود را در فشار فوتبالي گذراندم. به اين فشار عادت دارم و باز هم مي‌خواهم تمام مسئوليت را به دوش من بگذاريد. همانگونه که نتايج قبلي را مي‌توانيد به اسم من بدانيد، نتايج آينده نيز به همين شکل است.

وي درباره اينکه آيا مي‌خواهد در جام جهاني فوتبالي مبتني بر ساختار دفاعي ارائه کند يا شناور و زيبا حتي اگر هر ۳ مسابقه را ببازد، پاسخ داد: مطمئن باشيد کار بچه‌گانه اي از من سر نمي‌زند. قطعا براي نتيجه گرفتن به جام جهاني مي‌رويم. قرار نيست فوتبال صد در صد تهاجمي نشان بدهيم و کاري به دفاع نداشته باشيم. قطعا کاري که مي‌خواهيم بکنيم برقراري تعادل در تيم است. ۴ مقوله حمله، دفاع، انتقال توپ به حمله و دفاع را بايد به بهترين شکل انجام بدهيم. دل من مي‌خواهد مقابل هر ۳ تيم موقعيت بسازيم و حمله کنيم. نمي‌خواهيم  فقط به دفاع صرف بپردازيم.

سرمربي تيم ملي درمورد حمايت نفراتي مثل علي کريمي و خداداد عزيزي از خودش، گفت: من هم انسان هستم و روحيه انساني اين است وقتي مورد حمايت قرار مي‌گيريد، بايد حس خوبي داشته باشيد ولي اين را هم درک مي‌کنم آدم‌ها ديدگاه هاي مختلفي دارند‌. تلاش دارم خودم و تيمم را بهتر کنم و مي‌خواهم با تحمل اين فشار بهترين نتايج را براي تيم ملي ايران رقم بزنم.

اسکوچيچ اضافه کرد: نمي‌خواهم روي اين موضوع تمرکز بگذارم که چه کسي از من حمايت و چه کسي انتقاد مي‌کند. اما مي‌دانم برخي نفرات بدون شناخت از من و بدون هيچگونه اطلاع و مدرکي به شايعات دامن زده و مطالبي را مطرح مي‌کنند که اين موضوع براي من قابل پذيرش نيست. از افرادي که پشت من بودند و حمايت کردند، تشکر مي‌کنم. اگر تعداد آنها بيشتر و اين اعتقاد جمعي گسترده تر باشد، مي‌توانيم نتايج شگفت انگيز را رقم بزنيم.

وي درخصوص احتمال تغيير کاپيتان تيم ملي در جام جهاني و اينکه آيا اين انتخاب بر پايه سابقه صورت مي‌گيرد يا رهبري داخل زمين، گفت: مدام بايد درمورد شايعات حرف بزنيم چون صحبت‌هاي يک جانبه اي مطرح مي‌شود. سنت اين بوده بازيکن باسابقه تر کاپيتان تيم ملي باشد ولي موضوع اين نيست که فقط يک نفر کاپيتان باشد. هر کدام از بازيکناني که پيراهن تيم ملي را مي‌پوشند، بايد حس کاپيتاني داشته باشند زيرا نماينده يک ملت هستند.

سرمربي کروات تيم ملي ايران افزود: قطعا بازيکناني که در تيم ملي هستند به ويژه نفرات کم‌تجربه تر بايد اين ذهنيت را بسازند. بايد بدانند انتظارات و توقعات يک ملت ۸۵ ميليوني پشت سر آنها است و بايد با حس کردن بار مسئوليت، واکنش مناسبي نشان بدهند. 

اسکوچيچ درباره اينکه اين صحبت ها ما را به اين نتيجه مي‌رساند هر لحظه ممکن است کاپيتان تيم ملي در جام جهاني تغيير کند، توضيح داد: من چنين صحبتي نکردم. قطعا هر بازيکني هم نمي‌تواند انتظار کاپيتاني داشته باشد زيرا بازيکن باسابقه تر بايد به اين موضوع فکر کند. بازيکن باتجربه تر از اين لحاظ کاپيتاني مي‌کند که راه را براي نفرات جوان تر و کم تجربه تر نشان بدهد. من هم قصد ندارم بازيکن جواني را به اين عنوان انتخاب کنم.

وي درباره اينکه با توجه به حجم مشکلات اخير اينگونه به نظر مي‌آيد که مردم توقع زيادي از تيم ملي در جام جهاني ندارند و با در نظر گرفتن واقعيات با توجه به برداشته شدن فشار ممکن نيست اتفاق عجيبي براي اين تيم رخ بدهد و نتيجه خوبي بگيرد، گفت: بايد واقع بين باشيم و به خودمان يادآوري کنيم که قرار است مقابل چه تيم‌هايي بازي کنيم. منظور من اين نيست  سقف آرزوهاي خود را پايين بياوريم ولي در جام جهاني انتظارات و هدف ما مشخص است. نبايد فشار مضاعفي روي خودمان بياوريم و اين توقع را ايجاد کنيم که بايد مقابل بهترين تيم‌ها، نتايج فوق العاده اي بگيريم. بالا بردن انتظارات در حد نامعقول براي ما مخرب است ولي همانگونه که گفتم اولين کسي هستم که انتظار خود را از بازيکنان مشخص کرده و هدف خود را قبلا به آنها گفته‌ام. انتظار بالايي دارم اما نبايد اين توقع تا حدي بالا برود که براي تيم نقش مخربي داشته باشد.

سرمربي تيم ملي درمورد بيشترين موضوعي که در ماه هاي اخير سبب آزارش شده چه بوده، پاسخ داد: بيشترين چيزهايي که مرا اذيت کرد، دروغ هايي بود که در خلال اين شايعات مطرح مي‌شد. مسائلي که هيچ اساس و واقعيتي نداشتند. همانگونه که گفتم گروه‌هاي ذي نفعي هستند و داستان‌هايي مي‌سازند که هيچ انطباقي با واقعيت ندارد. اين موضوع سبب مي‌شود حس بدي داشته باشم زيرا مي‌دانم براي اين موفقيت چه قدر تلاش کرده‌ام. البته هر فردي که نظري مي‌دهد يا انتقادي مي‌کند، بايد با احترام اين انتقاد را مطرح کند.

اسکوچيچ درمورد اينکه آيا اين گروه‌هاي ذي نفع خارج از فدراسيون و تيم ملي هستند، گفت: البته که بيرون از فدراسيون هستند. مي‌بينيد آنها اوضاع آشفته‌اي رقم زدند و در رسانه ها و مطبوعات اسم‌هاي مختلفي مطرح کردند اما با اين موضوع مشکلي ندارم زيرا مي‌دانم اين جايگاه صندلي داغي است و فشار زيادي روي سرمربي تيم ملي مي‌آيد. اميدوارم افرادي که دنبال منافع شخصي هستند اين موارد را کنار گذاشته و به منافع ملي تر فکر کنند.

وي درمورد اينکه در ايران نبودن او برخي مواقع در اين شايعات تاثيرگذار است، پاسخ داد: هر زمان ايران نبودم، اين شايعات فراگير ايجاد شد و چيزي نيست که تجربه اش را نداشته باشم. کاري که اين روزها مشغول انجامش هستم، اين است که هرچه سريع تر برنامه سفر خود به ترکيه را قطعي کنم تا مربيان جديدي که به تيم‌ها آمده‌اند ببينم و با آنها صحبت کنم. همه اين‌ها به ساختن تيم ملي کمک مي‌کند. من هم به زودي به ايران بازمي‌گردم. قطعا بايد بيايم و موارد مربوط به اردوي آينده را از نزديک زيرنظر بگيرم. قطعا اشتباهات گذشته اتفاق نمي‌افتد و بهترين شرايط براي تيم ملي پيش مي‌آيد.

سرمربي تيم ملي درمورد اينکه موافقان و مخالفان زيادي دارد اما در سخت ترين شرايط اين تيم را به جام جهاني رساند و اکنون چه صحبتي با مردم دارد، توضيح داد: جملات مشابهي که روز اول به تيم ملي آمدم را مي‌گويم. بعد از تمام اين سال‌هايي که در ايران گذراندم مردم اين کشور و انتظارات آنها را مي‌شناسم. مطمئن باشيد خود را تا حدي ايراني مي‌دانم و براي موفقيت و اعتلاي تيم ملي ايران تمام تلاش خود را خواهم کرد. نه تنها من بلکه تمام افرادي که در تيم ملي هستند به نمايندگي از مردم ايران به بهترين شکل هر کاري از دست شان بربيايد، انجام مي‌دهند.

اسکوچيچ درمورد اينکه براي بهتر مديريت کردن تيم ملي نياز به کمک دارد، خاطرنشان کرد: دلم مي‌خواهد بار ديگر از فدراسيون بخواهم هر کاري از دستش برمي‌آيد، انجام بدهد. دلم مي‌خواهد همه مردم کنار ما باشند و به ما انرژي و روحيه بدهند.

وي درمورد احتمال اضافه شدن کريم باقري يا هر فردي شبيه او به تيم ملي، گفت: هر کسي بتواند کمک کند قطعا از او دعوت خواهيم کرد. وقتي بدانم ارزش کمک کردن دارد و ارزش اين کار را متوجه مي‌شود و مي‌تواند تيم ما را به شرايط بهتري برساند، قطعا استقبال مي‌کنيم. اطمينان دارم افرادي هستند که اين کار را به بهترين نحو انجام مي‌دهند. حالا که حرف از کريم باقري زديد بايد بگويم رابطه خيلي خوبي با او دارم و دلم مي‌خواهد فردي مثل باقري باز ديگر کنار ما باشد. انتظار دارم با کمک فدراسيون موانع موجود برطرف شود تا بار ديگر باقري بتواند کنار ما باشد.

اسکوچيچ در گفت و گو با برنامه ورزشگاه مورد اينکه آيا تصور مي‌کند تيم تحت هدايتش در جام جهاني به شکلي عمل خواهد کرد تا او در جام ملت‌هاي آسيا نيز سرمربي باشد، پاسخ داد: قطعا ذهن خود را درگير اين موضوع نمي‌کنم که بگويم ترسي براي از دست دادن جايگاهم دارم و يا تيم جوري بازي کند که بمانم. ترسي بابت از دست دادن جايگاهم نداشتم و سعي دارم در آينده لبخند خود را بيشتر کنم. اميدوارم نتايج تيم ملي سبب لبخند زدن مردم ايران شود.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html