پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251416
قعطنامه‌ها ما را از ادامه راه دور نمي‌کند/ فشار حداکثري غرب مفتضحانه شکست خورده است
تاریخ انتشار : 1401/03/21 07:28:40
نمایش : 917
رئيس جمهور گفت: قعطنامه‌ها ما را از ادارمه راه دور نمي‌کند، اگر ديروز سپاه و بسيج و ارتش در سنگر دفاع از مملکت حضور داشتند امروز مردم کشور در سنگر توليد، علم و فناوري و ساير حوزه‌ها سنگربان و سنگردار کشور هستند و کاري مي‌کنند که دشمن مغلوب شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ سيد ابراهيم رئيسي امشب در شوراي اداري چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: مسئله آب در کشور با توجه به اينکه طرح جامع از سوي وزارت نيرو تهيه مي شود، به صورت شفاف، قانوني، مبتني بر عدالت، نظرات نخبگان و همراهي مردم مديريت مي‌شود.
 
وي افزود: اگرچه يکي از نعمت هاي فراوان در چهارمحال و بختياري است اما در سال‌هاي گذشته بنا به دلايلي منابع آبي اين استان کاهش يافته است، لذا بايد منابع آبي موجود به درستي مديريت شود.
 
رئيس جمهور با اشاره به اينکه برخي از مناطق اين استان با تانکر آبرساني مي شود، ادامه داد: طرح جامع منابع آب وزارت نيرو براي استفاده از آب شرب، کشاورزي و صنعت تهيه شده است.
 
رئيسي با بيان اينکه يکي از راه هاي مديريت منابع آب، ارائه الگوي کشت در بخش کشاورزي است، گفت: طرح جامع مديريت منابع آب بايد با محوريت عدالت در توزيع تدوين شود تا حق کسي ضايع نشود، نقش مردم در اجراي اين طرح بسيار مهم است.
 
وي عنوان کرد: سرمايه‌گذار بخش خصوصي در چهارمحال و بختياري بايد جذب شود چراکه رشد اقتصادي بر پايه افزايش سرمايه‌گذاري و افزايش بهره‌وري شکل مي‌گيرد.
 
رييس‌جمهور خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختياري در صنعت گردشگري ظرفيت‌هاي قابل توجهي دارد که بايد حفظ شود در اين ميان مي توان از اين ظرفيت‌ها در حفظ مباني فرهنگي اين استان استفاده کرد، اين صنعت مي تواند باعث توسعه استان و رفع بيکاري در آن شود.
 
رئيسي اشتغال و مهار نرخ بيکاري را مساله اي مهم براي استان هاي زاگرس‌نشين دانست و اضافه کرد: آمايش سرزمين نسخه مناسبي براي توسعه عدالت‌محور در مناطق مختلف کشور است، بر اساس اين نسخه مي‌توان به تقسيم ظرفيت‌هاي استان پرداخت.
 
وي با تاکيد بر اينکه مردم چهارمحال و بختياري با بصيرت خود معاندين و ضدانقلاب‌ها را ناکام گذاشتند، افزود: اين موضوع مسئوليت مديران را در قبال خدمات‌رساني به مردم دوچندان کرده است.
 
رئيس جمهور تقويت زيرساخت‌هاي ورزشي و فضاهاي آموزشي را از ديگر مطالبات مردم چهارمحال و بختياري عنوان کرد و گفت: تلاش مي‌شود تا اين موارد در مصوبات سفر درنظر گرفته شود.
 
رييسي بر تقويت ظرفيت‌هاي اين استان در حوزه چادر مشکي حجاب و يا کشتارگاه جونقان، بهره‌گيري بيش از پيش از معادن چهارمحال و بختياري تاکيد کرد.
 
وي وجود مديران با انگيزه، تحول‌گرا و کارآمد را از اقتضائات کشور عنوان کرد و افزود: روحيه تحول‌گرايي و انگيزه مديران و کارشناسان و کارگزاران دولت مهم تر از عواملي نظير اعتبار است از همين رو اگر احساس مي‌شود که يک کارشناس انگيزه تحولي ندارد آن را به حاشيه هدايت کنيد.
 
رئيس جمهور با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به شهرستان کوهرنگ و منطقه لبد کوهرنگ گفت: انتظار مي‌رود در طول اين سال‌ها در خصوص رفع محروميت در اين منطقه از جمله احداث زيرساخت، آب و مدرسه‌سازي اقدامات شايسته‌تري انجام مي‌گرفت.
 
رئيسي عنوان کرد: دشمن تصور مي‌کند با اعمال برخي محدوديت‌ها ما را متوقف مي‌کند اما ملت ايران با اين محدوديت‌ها متوقف نمي‌شود و بنابر اذعان کاخ سفيد فشار حداکثري غرب مفتضحانه شکست خورده است.
 
وي خاطرشان کرد: قعطنامه‌ها ما را از ادارمه راه دور نمي‌کند، اگر ديروز سپاه و بسيج و ارتش در سنگر دفاع از مملکت حضور داشتند امروز مردم کشور در سنگر توليد، علم و فناوري و ساير حوزه‌ها سنگربان و سنگردار کشور هستند و کاري مي‌کنند که دشمن مغلوب شود.
 
انتهاي پيام/۱۰۳۱ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html