پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251401
فغان‌پور: پايان همکاري با فدراسيون فوتبال هنوز به من ابلاغ نشده/ درباره قرارداد با ويلموتس گلايه داشتم؛ نه توافق با فدراسيون کانادا!
تاریخ انتشار : 1401/03/07 18:29:11
نمایش : 882
مسئول دپارتمان حقوقي فدراسيون فوتبال گفت: بحثي که روز گذشته در تلويزيون مطرح کردم، اصلا قرارداد با کانادا نبود و قرارداد ويلموتس را صراحتا گفتم که به من نشان ندادند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانا؛ صفي‌الله فغان‌پور، مسئول دپارتمان حقوقي فدراسيون فوتبال در حاشيه حضور امروزش در اين فدراسيون اظهار داشت: بحثي که روز گذشته در تلويزيون مطرح کردم، اصلا قرارداد با کانادا نبود. با توجه به اين که قبلا در مورد قرارداد ويلموتس بحث مي‌شد و مي‌گفتند حقوقي فدراسيون مي‌گويد اطلاع ندارد، در مورد آن صحبت مي‌کردم و جواب مي‌دادم. من قرارداد ويلموتس را صراحتا گفتم که به من نشان ندادند.

وي در ادامه بيان داشت: اين بحثي بود که مطرح کردم و آن را به قرارداد کانادا پيوند زده‌اند. بحث مالي قرارداد به من ربطي نداشت. حتي در مورد بازي کانادا از من پرسيدند که اين قرارداد بايد انتشار پيدا کند که من گفتم اين قرارداد از طرف آن ها لغو شده و انتشار آن مشکلي ندارد. بقيه مطالب که در مورد قرارداد صحبت کردم مربوط به ويلموتس بود.

مسئول حقوقي فدارسيون پيرامون انتقاد از سفر هم‌زمان سرپرست و دبيرکل فدراسيون عنوان داشت: آن بحث ديگري بود. اعتقاد من اين است که در قراردادها، امور حقوقي در مذاکرات حضور داشته باشد. اگر باشيم، قطعا  مي‌توانيم حضور موثري داشته باشيم. قرارداد‌ها از دل مذاکرات به دست مي‌آيند.
 
او درباره نقش سمبليک خود در قراردادها تاکيد داشت: اصلا چنين چيزي نيست. فقط در مورد قراداد ويلموتس که خارج از ايران بسته شد ما حضور نداشتيم و در بقيه قراردادها نظر داديم و پاراف کرديم. بحث من اين است که در مذاکراتي که منجر به قرارداد مي‌شود، امور حقوقي حضور داشته باشد. من آدمي هستم که حرفي مي‌زنم پاي آن را امضا مي‌کنم. به همين دليل هر قراردادي به ما ارجاع شد در حد صلاحيت کميته‌مان نظر مي‌دهيم.
 
فغان‌پور در مورد بحث پايان همکاري با فدراسيون فوتبال تصريح داشت: هنوز رسما به من چيزي اعلام نشده. يک اختلاف داخلي است و سوءتفاهماتي پيش آمده که ربطي به اين موضوعات ندارد. معمولا رئيس يا دبيرکل تصميم مي‌گيرند که دوره سرپرستي تمديد شود يا خير. در هر صورت مجوز دارند که سه ماه ديگر تمديد کنند.
 
وي مورد اين که در جريان هستيد قرار بود با چه تيم‌هايي قرارداد بسته شود، گفت: اين موضوع به من ربطي ندارد که در مورد آنها اظهارنظر کنم. تيم ملي سرمربي دارد و سرپرست. وقتي تيم براي بازي انتخاب شد من مسئول آن هستم که قرارداد آن را تنظيم کنم. 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html