پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251385
طرح جامع آب شرب و صنعت چهارمحال و بختياري تهيه مي‌شود
تاریخ انتشار : 1401/02/19 10:29:20
نمایش : 1241
مديرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري گفت: طرح جامع آب شرب و صنعت چهارمحال و بختياري تا پايان ارديبهشت ماه به سرانجام مي‌رسد و همه منابع آب استان ساماندهي مي‌شود تا بتوانند از پتانسيل واقعي آن بهره بگيرند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فردوس کريمي مديرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: ازجمله مأموريت‌هاي مهم اين شرکت در شهرستان فارسان تامين آب شرب، صنعت و کشاورزي از سد باباحيدر بوده است.
 
وي افزود: عمليات اجرايي سد باباحيدر از سال 1387 آغاز شده است و مشکلات زياد طي اين سال‌ها باعث شده است عمليات اجرايي آن پيشرفت چنداني نداشته باشد.
 
مديرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري ادامه داد: سد باباحيدر حدود 80 درصد پيشرفت فيزيکي دارد با تعيين تکليفي که صورت گرفت اميد است ظرف مدت کوتاهي به بهره‌برداري برسد.
 
کريمي عنوان کرد: از سد باباحيدر يک خط انتقال آب تقريبا 35 کيلومتري به شهرستان‌هاي پايين دست تا انتهاي جونقان پيش‌بيني شده است، اين طرح تقريبا 320 ميليارد تومان اعتبار لازم دارد، شامل يک تصفيه‌خانه، دو ايستگاه پمپاژ و دو مخزن است.
 
وي خاطرنشان کرد: سد آلج يک سد کشاورزي است که در سال‌هاي گذشته ساخته شده است، هم‌اينک قرار بر اين شده است که ايستگاه پمپاژ اين سد از سوي شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري ساخته شود و جهاد کشاورزي استان نيز پنج کيلومتر لوله ان را تامين کند.
 
مديرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: مطالعات سد گوجان در سال 89 انجام شد گرچه با تغيير اقليم، ميزان آورد آبي که در گزارش پيش‌بيني شد، وجود ندارد.
 
کريمي بيان کرد: طرح جامع آب شرب و صنعت چهارمحال و بختياري تا پايان ارديبهشت ماه به سرانجام مي‌رسد و همه منابع آب استان ساماندهي مي‌شود تا بتوانند از پتانسيل واقعي آن بهره بگيرند.
 
انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html