پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251381
رئيسي: به‌زودي با مردم درباره مردمي‌سازي يارانه‌ها سخن مي‌گويم
تاریخ انتشار : 1401/02/18 08:01:05
نمایش : 1076
رئيس جمهور به تلاش‌هاي دولت و هماهنگي با ساير قوا براي سامان دادن به وضعيت اقتصادي کشور اشاره کرد و گفت: پس از هفت ماه کار کارشناسي متراکم و مشورت با نخبگان، تصميماتي به نفع اقتصاد ملي گرفته شده است که به زودي در اين باره با مردم صحبت خواهم کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ آيت الله سيد ابراهيم رييسي رئيس‌جمهور عصر امروز شنبه (17 ارديبهشت) در حاشيه جلسه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران قوا، سه اصل مد نظر دولت در اجراي تصميمات مهم اقتصادي را «اجماع بين مسئولان»، «اقناع افکار عمومي، نخبگان و مردم» و «حمايت از منافع مردم خصوصا اقشار محروم» اعلام کرد و گفت: هماهنگونه که وعده داده بودم، مردم را در جريان تصميمات دولت قرار خواهيم داد و به همکارانم در دولت هم گفته ام مردم را در جريان تصميمات دولت قرار دهند و خود من هم به زودي در اين باره با مردم سخن خواهم گفت.

وي با اشاره به جلسه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران قوا افزود: همين جلسه يکي از جلوه هاي هماهنگي و اجماع سازي براي تصميمات بزرگ اقتصادي در کشور است.

رئيس جمهور با تاکيد بر اينکه طرح «مردمي سازي» يارانه هاي ارزي پرداختي به کالاهاي اساسي، باتوجه به الزام قانوني بودجه ۱۴۰۱ و شرايط ويژه جهاني، يک اقدام ضروري است، گفت: دولت در کنار مردم است و حمايت از منافع مردم و معيشت آنها را خط قرمز خود مي‌داند.

رئيسي به تلاش‌هاي شبانه‌روزي و برنامه‌ريزي گسترده دولت و هماهنگي با مجلس و قوه قضائيه براي سامان دادن به وضعيت اقتصادي کشور اشاره کرد و گفت: پس از هفت ماه کار کارشناسي متراکم و مشورت با نخبگان، تصميماتي به نفع اقتصاد ملي گرفته شده است که به زودي در اين باره با مردم صحبت خواهم کرد.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html