پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251347
شکوري: تمامِ ليگ در تلاشند تا پرسپوليس به قهرماني نرسد/ عطايي: مشکل مالي با شکوري تقريباً حل شد
تاریخ انتشار : 1401/01/30 09:53:09
نمایش : 1147
معاونين پيشين و فعلي باشگاه پرسپوليس به اظهارنظر پرداختند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ معاونين پيشين و فعلي باشگاه پرسپوليس پس از جلسه با ذي‌حسابي درباره ابهامات مالي به اظهارنظر پرداختند.

شکوري: تمامِ ليگ در تلاشند تا پرسپوليس به قهرماني نرسد

ابراهيم شکوري  پس از جلسه امروز خود با مسئولان باشگاه پرسپوليس براي ارائه برخي صورت‌هاي مالي دوران حضورش در اين باشگاه اظهار داشت: قسمت اعظمي از مشکلات حل شد. با توجه به مستنداتي که داشتم و همچنين مستنداتي که در اتوماسيون اداري باشگاه موجود بود بخش اعظم کار حل شده اما فقط قسمت کوچکي از اين کار مانده است. بخشي از پرداختي‌ها را از طريق صرافي انجام مي‌داديم و بحث کارمزد صرافي يا مبالغي که به دليل تحريم‌ها مجبور بوديم براي هزينه‌هاي داوري دادگاه CAS از اين طريق به خارج از کشور و فيفا ارسال مي‌کرديم بررسي‌هايش باقي مانده.
وي در مورد اينکه با اين تفاسير ديگر مشکلي با باشگاه پرسپوليس ندارد، گفت: پرسپوليس خانه ما است. از زماني که بازيکن اين تيم بودم با باشگاه حساب و کتابي داشتم و از بخشي از پولم در مقطعي گذشتم. الان هم مشکلي وجود ندارد و بخش اعظمي از مشکلات حل و فصل شد. اميدوارم در ادامه اتفاقات خوبي بيفتد.
معاون اجراي اسبق باشگاه پرسپوليس در مورد اينکه يکي از روزنامه‌ها مدعي شده در مقطعي از حضورش در جمع سرخ‌پوشان از عموي خود براي رفع بخشي از مشکلات پرسپوليس کمک مي‌گرفت، بيان کرد: باشگاه پرسپوليس در برخي مقاطع دچار مشکلات خيلي سخت و نفس‌گيري مي‌شود. بيشتر مديراني که در باشگاه کار مي‌کنند با مشکل نقدينگي در پرسپوليس مواجه هستند. مثلاً پيش آمد که فقط يک هفته براي پرداخت هزينه پرونده خوآکين، کالدرون يا عيسي آل کثير زمان داشتيم از شانس ما در مقطعي که در پرسپوليس بوديم پرونده‌ها خيلي زياد بود. پرونده‌هاي ديگري مثل بوديمير را هم بايد مديريت مي‌کرديم.
شکوري گفت: در مقطعي که باشگاه کمبود نقدينگي داشت نه تنها از عمويم بلکه از دوستان ديگر پرسپوليسي‌ مثل صراف کمک گرفته و بعد اين پول را بازمي‌گردانديم. البته برخي مواقع روال اداري دچار مشکلاتي مي‌شود مثل اکنون که سند ارائه نشده يا ارائه شده اما رسيدگي نشده است به همين خاطر چنين اتفاقاتي مي‌افتد افرادي که در پرسپوليس  و باشگاه‌هاي بزرگ کار مي‌کنند معمولاً با اين چالش‌ها مواجه هستند.
معاون سابق باشگاه پرسپوليس در مورد اينکه با اين تفاسير از اين باشگاه طلبکار نشده است، گفت:‌ بخشي از صورت حساب هزينه‌‌ها مانده که من بايد در مورد آنها با صرافي حساب و کتاب کنم. قطعاً اگر طلبکار شوم از نمي‌شود از باشگاه پرسپوليس پول گرفت (با خنده) حتي در زماني که بازيکن پرسپوليس بوديم ماليات من از اين باشگاه پرداخت نشد و مقداري هم طلب داشتم که البته اين مسائل زياد مهم نيست. از خدا مي‌خواهم به پرسپوليس بدهکار نشويم زيرا هر کسي به اين باشگاه مي‌آيد بايد براي مردم کار کند. اگر بدهکار نشويم طلبکار شدن زياد مهم نيست.
شکوري در مورد وضعيت پرسپوليس در 6 هفته باقيمانده ليگ برتر توضيح داد: هفته‌هاي باقيمانده خيلي حساس است رقيب ما بازي‌هاي سختي دارد و اگر پرسپوليس خودش باشد مي‌تواند اين اختلاف امتياز با استقلال را کم کند. البته واقعاً کار باشگاه و پرسپوليس خيلي سخت است. زيرا اين تيم پنج متوالي قهرمان شده و اکنون همه ليگ مي‌خواهند با هم متحد شوند تا اجازه ندهند بار ديگر قهرماني تکرار شود البته اين موضوع طبيعي است. سال گذشته هم که گلات اتفاق افتاد همين موضوع بود. همه ليگ تلاش مي‌کردند ما قهرمان نشويم اما خدا را شکر به قهرماني رسيديم.
وي اضافه کرد:‌ امسال هم کار  هنوز ادامه دارد با توجه به بازيکنان درجه يک، کادر مديريتي، کادر فني و حمايت هواداران تا لحظه آخر بايد جنگيد.
سرپرست دبيرکلي اسبق فدراسيون فوتبال در مورد  تغيير و تحولات اخير اين مجموعه پاسخ داد: اکنون بايد با چراغ دنبال امثال مهدي تاج، محمدرضا ساکت، علي کفاشيان و مديران دوره آنها در فدراسيون بگرديم. در مقطعي که اکنون فدراسيون فوتبال دارد ميرشاد ماجدي با وجود سرپرست بودن هنوز آنگونه که مي‌خواهد نمي‌تواند کار کند مي‌بينيد وضعيت هيأت رئيسه به چه شکل است. کار ماجدي خيلي سخت است. بايد هرچه سريع‌تر تعيين و تکليف کند اگر قرار است ماجدي به کارش ادامه دهد بايد اختيار کامل به او داد. سال منتهي به جام جهاني است و تنها 7-8 ماه تا آن رقابت‌ها فاصله داريم نياز داريم تيم ملي پشتيباني و حمايت خوبي شود. همچنين بايد بازي‌هاي خوبي انجام دهيم.


شکوري افزود: البته منظور من از بازي‌هاي خوب اين نيست که حتماً با برزيل يا آرژانتين بازي کنيم بايد با تيم‌هايي که در گروه ما حضور دارند را شبيه‌سازي کرده و بازي‌هايي را طراحي کنيم که به تيم ما کمک کند. اميدوارم فدراسيون اين کار را انجام بدهد. اما در شرايط فعلي کار بسيار سخت است تيم ما در جام جهاني بازيکنان توانمندي دارد و اگر شرايط خوبي تدارک ديده شود مي‌تواند به دور دوم صعود کند. البته اکنون بسياري از فرصت‌ها را از دست داده‌ايم.

عطايي: مشکل مالي با شکوري تقريباً حل شد

علي عطايي، درباره نشست امروز مسئولان باشگاه پرسپوليس با ابراهيم شکوري اظهار داشت: در صورت هاي مالي شکوري بدهي وجود داشت که برايش تکدر خاطر پيش آمده بود. به همين دليل دعوت کرديم امروز حضوري به باشگاه تشريف بياورد. خدا را شکر اين کار را هم انجام داده و عمده مشکل حل شد. براي است از اين به بعد اتفاق خاصي نيفتد و بتوانيم کمک کنيم تا مشکل کامل حل شود. تقريبا ديگر بدهکاري وجود ندارد.
وي درمورد اينکه آيا اسناد مربوط به شکوري گم شده بود، توضيح داد: اسناد گم نشده بود اما زمان ارائه‌اش پس و پيش شده بود که اکنون ارائه و ثبت شد و مشکل شکوري تقريبا  حل شد.
معاون مالي و اداري باشگاه پرسپوليس درمورد وضعيت قطعي شدن پرونده بدهي آنتوني استوکس، گفت: او از ما شکايتي کرده بود که دفاعيه گذاشتيم. بخشي از مبلغ مورد ادعاي استوکس کم شد اما حکم دادگاه CAS قطعي است.
عطايي درمورد اينکه کارگزار باشگاه پرسپوليس تاکنون چه مقدار از تعهدات خود را عملي کرده است، پاسخ داد : اجازه بدهيد نشستي داشته باشيم و بعداً مي‌گويم.  تاکنون بخش عمده اي از تعهدات کارگزار عملي شده و اميدواريم از اين به بعد به همين نحو با هم ادامه بدهيم.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html