پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251224
14 فرزند محسنين در چهارمحال و بختياري فاقد حامي مالي هستند
تاریخ انتشار : 1400/11/06 09:05:00
نمایش : 1019
جاسم محمدي مديرکل کميته امداد استان چهارمحال و بختياري گفت: از مجموع فرزندان محسنين تحت حمايت، 14 فرزند فاقد حامي مالي هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز، جاسم محمدي فارساني بيان کرد: فرزندان محسنين داراي والدين هستند اما پدر خانواده عليرغم ميل باطني‌اش به دليل کهولت سن، بيماري و از کارافتادگي و يا علل ديگر، توان اداره زندگي را ندارد.

وي افزود: فرزندان فاقد حامي، متأسفانه با مشکلات اقتصادي از جمله در زمينه تحصيل مواجه هستند که خيران و نيکوکاران مي‌توانند با واريز ماهيانه مبالغ دلخواه به حساب فرزندان معنوي خود بخشي از اين هزينه‌ها را پرداخت کنند.

مديرکل کميته امداد استان با اشاره به حمايت کميته امداد استان از 5095 فرزند يتيم و محسنين استان گفت: کمک‌هاي مالي حاميان به صورت مستقيم به حساب ايتام و فرزندان محسنين واريز مي‌شود و کميته امداد تنها بر اين روند نظارت دارد.

محمدي خاطرنشان کرد: حاميان مي‌توانند با هماهنگي کارشناسان اداره اکرام اين نهاد با فرزندان معنوي خود ديدار داشته باشند و در جريان امور تحصيلي آن‌ها قرار گيرند.

وي ادامه داد: نيکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنين» و «اکرام ايتام» مي‌توانند با مراجعه به سايت mohsenin.ir  وemdad.ir/ekram  يا ادارات کميته امداد در سطح استان در اين طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهيانه مبالغ دلخواه سهمي در رشد و بالندگي اين خانواده‌ها داشته باشند.

مديرکل کميته امداد استان اضافه کرد: همچنين کد دستوري #038*8877* براي پرداخت کمک‌هاي غيرحضوري براي فرزندان معنوي شما در نظر گرفته شده است.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html