پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251223
اولين اجلاسيه سرداران، فرماندهان و شهداي شهرستان فارسان برگزار مي‌شود
تاریخ انتشار : 1400/11/05 12:35:04
نمایش : 876
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان از برگزاري اجلاسيه سرداران، فرماندهان و شهداي شهرستان فارسان از يازدهم بهمن‌ماه تا بيست دوم بهمن‌ماه به مدت ده روز خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، جلسه هماهنگي و برنامه‌ريزي برگزاري اجلاسيه سرداران. فرماندهان و شهداي شهرستان فارسان با حضور امام‌جمعه، فرماندار و مسئولين کميته‌هاي اجرايي اجلاسيه شهدا و مديران ادارات در محضر محمدعلي نکونام نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري و فرماندهان سپاه استان در محل مصلاي بزرگ نماز جمعه شهرکرد برگزار شد.

سيد هادي صالحي، در ديدار اعضاي اجلاسيه سرداران. فرماندهان و شهداي شهرستان فارسان با نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري اظهار داشت: مردمي برگزار کردن اجلاسيه شهدا يکي از اولويت‌هاي است که در دستور کار قرارگرفته است.

وي با بيان اينکه يکي از اهداف مردمي برگزار شدن اين اجلاسيه ايجاد احساس مسئوليت در مردم و مسئولان است، تصريح کرد: اگر اين‌گونه باشد اثر فرهنگي موردنظر خود را نيز به نحو مطلوبي برجاي خواهد گذاشت.

وي گفت: برگزاري يادواره و اجلاسيه هاي شهدا در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه به‌ويژه براي نسل جوان امروز مؤثر است.



وي خاطرنشان کرد: دشمنان سعي در مسموم کردن فضاي مجازي و حقيقي و القاي افکار و اهداف شوم خود در جامعه دارند که مي‌طلبد بيش‌ازپيش بر ترويج ارزش‌ها تلاش شود و در راستاي معرفي خوي استکباري دشمنان نيز گام برداشته شود.

وي با اشاره اجلاسيه شهداي شهرستان فارسان تصريح کرد: نياز است تبليغات محيطي، فضاسازي و اطلاع‌رساني خوبي در اين زمينه انجام شود.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان، خطاب به عوامل اجرايي برگزاري اجلاسيه شهدا گفت: در اجراي اين برنامه فرهنگي بايد اخلاص سرلوحه کار قرار گيرد تا کاري شايسته و درخور شأن مردم ارائه شود.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html