پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251220
طرح نهضت ملي مسکن جاي تسويه حساب فردي و دستگاهي نيست
تاریخ انتشار : 1400/11/04 09:48:41
نمایش : 1011
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: دستگاه ها در امر ساخت و ساز در طرح نهضت ملي مسکن روان سازي کنند، در همين راستا انتظار نگاه بلند و راهبردي مي رود نه تسويه حساب فردي و دستگاهي، اهميت طرح بسيار زياد است چراکه آينده جوانان و فاقدان مسکن را تامين مي کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ غلامعلي حيدري استاندار چهارمحال و بختياري ظهر امروز در شوراي عالي مسکن استان، اظهار کرد: فراهم کردن مسکن براي نيازمندان و فاقدان مسکن بحث مهمي است که منجر به رعايت عدالت اجتماعي مي شود. 
 
وي با اشاره به اينکه در چهار سال بايد چهار ميليون مسکن ساخته شود و سهم چهارمحال و بختياري ۵۱ هزار مسکن است که اين رقم به احتمال زياد افزايش مي يابد، افزود: ايجاد اشتغال از موضوعات مهم است، نرخ بيکاري در استان بالا است و ساخت و ساز مي تواند بخشي از آن را جبران کند چراکه با ساخت و ساز چندين صنعت رونق پيدا مي کند. 
 
استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: دستگاه ها در امر ساخت و ساز در طرح نهضت ملي مسکن روان سازي کنند، در همين راستا انتظار نگاه بلند و راهبردي مي رود نه تسويه حساب فردي و دستگاهي، اهميت طرح بسيار زياد است چراکه آينده جوانان و فاقدان مسکن را تامين مي کند. 
 
حيدري عنوان کرد: شهرداري ها و دستگاه هاي خدمات رسان در جهت قانون جهش مسکن موانع را برطرف کنند و نهايت همکاري را داشته باشند. 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html